It is currently Tue Mar 19, 2024 9:42 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Leif Arne Myrstad offentliggjør at han river ned plakater
PostPosted: Mon Dec 22, 2008 7:37 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

<h1>Leif Arne Myrstad offentliggjør at han river ned plakater</h1>
Kilde bør leses før evnt. Origo-sonen iMidten.no sensurerer.

Quote:
Jeg pleier å rive ned disse fæle plakatene som Arild får kjærringa si til å klistre opp rundt omkring i byen. Jeg frykter nemlig at plakatene kan virke skremmende på barn.
Leif Arne Myrstad

Mitt svar:

Quote:
Leif Arne Myrstad, politiet deltar sikkert også i den “dugnaden” eller slike pøbelstreker. Likevel er det så at vi skal ha ytringsfrihet i følge § 100 i grunnloven og i følge menneskerettighetene til FN (artikkel 19) og EMK (“domstolen i Strasbourg”, artikkel 10).

Derfor anmelder jeg slikt.

Politiet kommer sikkert til å skynde seg med å henlegge saken (3-5 uker) uten etterforskning. Evntuelt bruke undergravningstaktikken og utsette behandling av saken over et år. Men det virker være taktikken når de vil grille noen lengst mulig, og menneskerettighetene slår jo ned på slikt. Så de er vel litt forsiktigere enn før med å dra ut saker.

Etter henleggelsen, vil jeg klage til statsadvokaten. Når det er henlagt, så vil jeg klage til riksadvokaten (om ikke den muligheten nylig er fjernet.)

I denne prosessen vil jeg vurdere hvor vidt jeg til slutt skal klage saken inn for menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg. Altså sak mot Norge fordi de støtter opp om personer som ødelegger ytringsfriheten til andre.

* I år tapte Norge en ytringsfrihetssak i menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg. Gjaldt politisk reklame.
* I 2007 ble Norge dømt igjen for en høyesterettsdom som forsøkte begrense Tønsbergs Blad sin ytringsfrihet.
* I 1999 ble Norge dømt i menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg i “selfangersaken”.

Ytringsfrihetsparagrafen, § 100, i grunnloven er blitt endret to ganger siden årtusenskiftet. Fordi Norge bryter menneskerettighetene.

Myndighetene er imidlertid kun ute etter å leke katt og mus med Strasbourg-domstolen og andre menneskerettigher (FN) rundt dette med ytringsfrihet.

Jeg har jo en klage inne nå i Strasbourg. Statistisk sett er det liten sjanse for å få den opp. Men vi trenger å minne domstolen i Strasbourg om Norges brudd på ytringsfriheten og andre menneskerettigheter.

Norge er jo også dømt for brudd på menneskerettighetene mot barnevernsofrene (Adele-saken, EMK). Siden er det blitt mye verre!

FN krever at Norge skal levere barn tilbake til de biologiske foreldrene.

Vi er en del som er lei av menneskerettighetsbruddene, og vil sette hardt mot hardt, i den grad det er mulig.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 23, 2008 4:48 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Denne Leif Arne Myrstad kan imøtese en anmeldelse fra meg også etterhvert, utfra denne erkjennelsen han kommer med.
Ferdig etterforsket og klart for påtale i og med at det her foreligger en tilståelse med en innrømmelse av de faktiske forhold.
Kopier av "samtalen" på iMidten er tatt og vil bli lagt ved.

***

Del på Facebook- og andre nettsamfunn, nyttig oppgradering.
Bruk den :D
Bare å klikke på "share" nederst til høyre under hvert innlegg.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Leif Arne Myrstad offentliggjør at han river ned plakate
PostPosted: Tue Dec 23, 2008 7:50 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:

<h1>Leif Arne Myrstad offentliggjør at han river ned plakater</h1>
Kilde bør leses før evnt. Origo-sonen iMidten.no sensurerer.

Quote:
Jeg pleier å rive ned disse fæle plakatene som Arild får kjærringa si til å klistre opp rundt omkring i byen. Jeg frykter nemlig at plakatene kan virke skremmende på barn.
Leif Arne Myrstad


Selvfølgelig virker informasjon om "barnevernet" skremmende på barna. Det er jo barna som blir direkte rammet av "barnevernet", som sprer utrygghet og sorg rundt seg.

Kan man tenke seg noe verre for et barn enn å bli revet ut av hjemmet og bort fra mor og far kun fordi noen psykopatiske skruller innbiller seg at de har vært utsatt for omsorgssvikt/overgrep?

Barna må lære seg at ansatte i "barnevernet" er farlige mennesker som de ikke må snakke med. Med sin tillærte vennlighet forsøker psykopatene i "barnevernet" å lokke til seg barna for å manipulere dem til å si at de har vært utsatt for overgrep fra foreldrene. Slik manipulasjon må barna beskyttes mot. Derfor er det viktig å sette opp plakater slik at andre foreldre blir advart mot "barnevernet". "Barnevernet" er ondskap.

Leif Arne Myrstad er trolig en fordekt barnemishandler som rekrutterer nye barneslaver til skrullene i "barnevernet". Han burde straffes for å forsøke å trellbinde barn. Jeg vedder på at han er blant dem som har sugerør inni kommunekassen. De som profitterer på kjøp og salg av barn burde kjeppjages. Fostervirksomhet er menneskehandel.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 31, 2008 9:57 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Har jo merket at det har i blant dukket opp noen tullinger når jeg har vært ute og hengt opp plakater. Da jeg garantert har rekord i å ha hengt opp flest her i byen i alle fall.

Det er helt nødvendig å gi folk opplysning om hva det såkalte barnevernet bedriver..



:D Det er bare for en veldig god sak. Neste offer for barnevernet kan være noen du kjenner godt.

Og har det ikke vært litt sånn da heller: Har du ferdig flere plakater Arild jeg er ferdig med den første bunka. Arild:Hæ er du ferdig alerede jeg laga jo ei kjempebunke.
Trykker kanskje mer i morgen. Trodde du hadde for noen dager jeg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 01, 2009 3:02 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Turid Holta wrote:
Og har det ikke vært litt sånn da heller: Har du ferdig flere plakater Arild jeg er ferdig med den første bunka. Arild:Hæ er du ferdig alerede jeg laga jo ei kjempebunke.
Trykker kanskje mer i morgen. Trodde du hadde for noen dager jeg.


Sånn er det.

En tulling på Origo hevdet at jeg fikk kona til å henge opp.

Jeg bare lager muligheten.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]