It is currently Tue Mar 19, 2024 7:47 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hva hender om myndighetene stenger forumet?
PostPosted: Fri Nov 21, 2008 3:14 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Hva hender om myndighetene stenger forumet?


Quote:
Lutz Heilmann, medlem af Bundesdagen for partiet Die Linke, var så utilfreds med falske beskyldninger på sin wikipedia-side, at han begærede hele sitet lukket ned, hvilket retten gav ham medhold i. Det lykkedes dog kun for Heilmann at få www.wikipedia.de lukket ned, og ikke den amerikansk baserede de.wikipedia.org.
(...)
Det bagvaskende materiale blev imidlertid fjernet og wikipedias tyske adresse er nu oppe og køre igen.


Kort sagt, så får man en internettside, på bena igjen. Men det blir jo mye klabb og babb.

Moralen - for oss - får være, at forum-medlemmer gjør sitt beste for å sørge for sannferdighet.


_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hva hender om myndighetene stenger forumet?
PostPosted: Fri Nov 21, 2008 8:57 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Moralen - for oss - får være, at forum-medlemmer gjør sitt beste for å sørge for sannferdighet.



Lyvingen er det de ansatte i "barnevernet" som står for. For egen del holder jeg meg til sannheten. Det er sikkert ikke uten grunn at Gud har tatt inn et forbud mot løgn i et av budene sine. Unntaket er innlegg hvor det klart fremgår at innholdet er fiksjon.

Har du back-up av alle innleggene dersom myndighetene skulle stenge forumet?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 22, 2008 2:13 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Tar daglig backup som komprimeres og krypteres. Rett som det er, legger jeg dette ut på ukjente, ikke tilgjengelige steder - på servere i "Langtvekkistan".

Man kan påføre oss skade i form av noen tapte postinger. Men man kan ikke stoppe oss.

Det finnes heller ikke juss for å stoppe et forum, sånn uten videre. De kan kun protestere på innlegg og dømme oss til å fjerne diverse som de måtte mene er for grovt. Altså sensur.

Like lite som myndighetene legger ned private aviser, så legger de heller ikke ned forum. Og skulle makten forsøke å teste dette, så har de tapt på forhånd.

Skulle de stenge oss ned - og vi må gjennåpne - så vil det være en sjelden god mulighet til å profilere det vi holder på med.

Det er ikke lengre teknisk mulig å stenge meg ute fra nett. Det er heller ikke teknisk mulig å hindre gjenåpning av et forum - om nødvendig på ny server i nytt land.

I rettsaken mot min kone og meg, klargjorde de at de var ikke ute etter internettvirksomheten min, og forsøkte å isolere det hele til en lokal "greie" hvor vi hadde vert slemme med et par barnevernsarbeidere.

Likevel valgte vi å fjerne de aktuelle plakatene fra nettstedet (RVB) for at ikke noen flere skal være "slemme" med terrorister. Vi forebygget angrep på nettstedet.

Jeg har likevel ikke tenkt å gi meg på dette med å bruke bilder, for det kan de ikke nekte meg. Men de har altså nektet at vi skal dra det så langt som forrige gang. Likevel uten å definere hvor langt vi kan gå. Det trenger vi å vite.

Selv om det sitter sensurgalne mennesker i makten, så klarer de bare å "kruse på overflaten". Arbeidet består.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 22, 2008 4:09 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja i Guds bud står det forbud mot løgn. Men så finner man kapitlet i bibelen i josvas bok. Der skjøgen Rahab holder noen Guds menn skjult for myndighetene i landet , da speiderne kom til henne for å vite om hun viste av dem. da lurte hun dem med at det gjorde hun ikke. Men hun holdt dem skjult i sitt hus. denne skjøgen reddet så på den måten livet til disse Guds mennene og Herren velsignet henne for dette. Gud velsignet at hun laug for myndighetene i landet, da de ville drepe Guds menn. "Jeg er veien sannheten og livet ingen kommer til faderen foruten gjennom meg" Jesus Kristus.

så la oss holde oss til sannheten på forumet og sannheten skal sette deg fri.

Om myndighetene stenger forumet er det oppe på null komma svisj igjen så det har ingen hensikt. Borkasta arbeid.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]