It is currently Fri Apr 19, 2024 8:41 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: rbnett.no sletter mine innlegg mot Karitas pilotprosjekt
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 7:36 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
men den slags er jo ingen nyhet....

Jeg posterte altså følgende innlegg på Karita vil ha Molde som pilotkommune:

Mona Lygre wrote:
Hvor dum går det ann å bli?

Skrevet av: Mona Lygre, initiativtaker GFSR, 09-09-2007 17:37:30

Ja, stem heller på Demokratene, for de har skjønt hvordan Karita Bekkemellem & Co. hukker fatt i ufrivillige brukere til sine imbesile "pilotprosjekter"!

Blondinen Karita sier: "– Målet med prosjektet er å kunne gi et bedre faglig tilbud til barn og ungdom. Dette går ikke minst på veiledning til fosterforeldre til barn med psykiske lidelser."

Men, dersom Karita og henne gode venninner i barnevernet hadde latt være å stjele normale barn fra fullt ut normalt fungerende foreldre, så hadde ikke disse barna pådratt seg "psykiske lidelser" - noe som barna nettopp blir påført ved å bli adskilt fra sin elskede familie.

Karita Bekkemellems tiltak er dermed helt meningsløst og svært skadelig for fremtidens borgere, og sann du mine ord, denne bløffen vil bli avslørt med tid og stunder.

For å finne ut av hva jeg og mine kolleger mener om Karitas hodeløse "prosjekter", kan du gå på inn på forumet Redd Barna Våre, Barnasrett og Nettby og lese mer....


Og dette innlegget ble sensurert / slettet. Hm, sa jeg noe galt?

Og to timer etterpå posterte jeg dette:

Mona Lygre wrote:
Her er en enkel løsning på Karitas "problemer" med "problembarna":

Skrevet av: Mona Lygre, 09-09-2007 19:47:44

SEND BARNA HJEM IGJEN TIL SINE BIOLOGISKE FORELDRE I DAG!

Enkelt og greit - og - BILLIG!

Da vil "problemet" for fosterforeldrene løse seg, og barna vil bli lykkelige og fremgangsrike og slutte med å få "psykiske lidelser" og de kommer også til slutte med å kutte seg opp osv.

Det eneste problemet som gjenstår da, vil være sysselsetningen til Karita og Co. Men, jeg har en løsning på det problemet også:

- Palao skal visstnok være et av de få landene i verden som ikke har utleveringsavtale med Norge.......

Se for øvrig min utmerkede hjemmeside som fremdeles er "under construction" http://www.freewebs.com/barnevernetdreper/

PS: Innleggene våre vil garantert bli slettet, men jeg har funnet ut hvordan kopieringsfunksjonen virker, så jeg vil bare legge ut innleggene mine et annet sted på nettet.


Og det var da jeg oppdaget at det første innlegget mitt var blitt slettet. Så da skrev jeg følgende:

Mona Lygre wrote:
Innlegget mitt ble SENSURERT!

Skrevet av: Mona Lygre, 09-09-2007 19:55:24

Men, shit på det, jeg har allerede kopiert det, og vil selvfølgelig legge det ut igjen andre steder på nettet.

Try me.


Og fulgte opp med dette her, som kommer til å bli slettet innen 30 minutter:

Mona Lygre wrote:
Har dere gulrotsaft?

Skrevet av: Mona Lygre, 09-09-2007 20:03:58

Jeg forsøker en gang til, og ser hva som skjer, her er mitt første innlegg:

Hvor dum går det ann å bli

Skrevet av: Mona Lygre, initiativtaker GFSR, 09-09-2007 17:37:30

Ja, stem heller på Demokratene, for de har skjønt hvordan Karita Bekkemellem & Co. hukker fatt i ufrivillige brukere til sine imbesile "pilotprosjekter"!

Blondinen Karita sier: "– Målet med prosjektet er å kunne gi et bedre faglig tilbud til barn og ungdom. Dette går ikke minst på veiledning til fosterforeldre til barn med psykiske lidelser."

Men, dersom Karita og henne gode venninner i barnevernet hadde latt være å stjele normale barn fra fullt ut normalt fungerende foreldre, så hadde ikke disse barna pådratt seg "psykiske lidelser" - noe som barna nettopp blir påført ved å bli adskilt fra sin elskede familie.

Karita Bekkemellems tiltak er dermed helt meningsløst og svært skadelig for fremtidens borgere, og sann du mine ord, denne bløffen vil bli avslørt med tid og stunder.

For å finne ut av hva jeg og mine kolleger mener om Karitas hodeløse "prosjekter", kan du gå på inn på forumet Redd Barna Våre, Barnasrett og Nettby og lese mer....


Og nå skal jeg inn igjen og se hvor langt de har kommet med slettingen....

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Mon Sep 10, 2007 3:19 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: rbnett.no sletter mine innlegg mot Karitas "pilotpr
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 8:03 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:
Og fulgte opp med dette her, som kommer til å bli slettet innen 30 minutter:

Mona Lygre wrote:
Har dere gulrotsaft?

Skrevet av: Mona Lygre, 09-09-2007 20:03:58

Jeg forsøker en gang til, og ser hva som skjer, her er mitt første innlegg:

Hvor dum går det ann å bli

Skrevet av: Mona Lygre, initiativtaker GFSR, 09-09-2007 17:37:30

Ja, stem heller på Demokratene, for de har skjønt hvordan Karita Bekkemellem & Co. hukker fatt i ufrivillige brukere til sine imbesile "pilotprosjekter"!

Blondinen Karita sier: "– Målet med prosjektet er å kunne gi et bedre faglig tilbud til barn og ungdom. Dette går ikke minst på veiledning til fosterforeldre til barn med psykiske lidelser."

Men, dersom Karita og henne gode venninner i barnevernet hadde latt være å stjele normale barn fra fullt ut normalt fungerende foreldre, så hadde ikke disse barna pådratt seg "psykiske lidelser" - noe som barna nettopp blir påført ved å bli adskilt fra sin elskede familie.

Karita Bekkemellems tiltak er dermed helt meningsløst og svært skadelig for fremtidens borgere, og sann du mine ord, denne bløffen vil bli avslørt med tid og stunder.

For å finne ut av hva jeg og mine kolleger mener om Karitas hodeløse "prosjekter", kan du gå på inn på forumet Redd Barna Våre, Barnasrett og Nettby og lese mer....


Og nå skal jeg inn igjen og se hvor langt de har kommet med slettingen....


Jepp, det ble slettet på null komma null :D

og så forsøkte jeg meg igjen, enda en gang til, men uten den "hvor dum går det ann å bli?" og "blondine" -kommentaren, men, da fikk jeg altså dette svaret:

rbnett.no wrote:
Du har allerede skrevet en lignende kommentar til denne artikkelen, eller innlegget ligner for mye på et annet innlegg i denne saken. Vennligst prøv igjen med en annen kommentar.


Shitt på det, jeg har annet og mye viktigere ting å gjøre!

(En vakker dag skal jeg likevel få gleden av å pisse de i ørene...)

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 10, 2007 7:07 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Fikk en god latter da jeg fulgte med hva du drev med MONA |-D

Innleggene kom inn,sto i 2-3 sekunder før de forsvant. :gruff>

Også det første innlegget mitt ble slettet men jeg tok dessverre ikke kopi.
Det andre kom da inn:

"GRUPPESØKSMÅL MOT BARNEVERNET
Skrevet av: inger djmel, 09-09-2007 19:09:09
På landsbasis er det nå mange tusen mennesker som jobber aktivt for å få slutt på de overgrep som det såkallte barne"vern" foretar seg. Det er helt tydelig at politikerne hverken hører eller ser men etterhvert er de nødt til å våkne fra den dvalen de befinner seg i når det gjelder dette. Flere hundre er nå påmeldt gruppesøksmål mot barnevernet og antallet bare øker for hver dag som går. GFSR har også mange aktive medlemmer så etterhvert blir det umulig å overse dette. Besøk gjerne hjemmesiden min:

http://www.freewebs.com/ingerdjmel

Mange av de som jobber for å få slutt på dette sitter med lydopptak,videofilm og annen dokumentasjon som kan bevise at det begås grove overtramp/overgrep fra barnevernet og som i en god del tilfeller har vært fremlagt,alikevel blir dette oversett både av politikerne og i rettssystemet. Tenk nøye gjennom hva dere stemmer i morgen....med håp om at arbeiderpartiet blir boikottet!!"
[/quote]

Også en del andre gode kommentarer der inne og Ellinors sluttkommentar var også FIN :!: |-D

Quote:
PÅ nett fant jeg noe.
Skrevet av: Ellinor Nerbø, 09-09-2007 22:21:29
intressatt som kunne brukes på Karita. Kvinelig utgave av TELEVIMSEN....
[/quote]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 10, 2007 8:47 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Det kan være en god ide å kopiere sine egne innlegg i tilfelle "sensur"/sletting, har måttet reforfatte egne innlegg noen ganger selv så jeg har lært :D

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]