It is currently Thu Apr 18, 2024 1:12 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: La inn denne i IT-avisen
PostPosted: Mon Jun 25, 2007 3:25 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
http://www.itavisen.no/php/art.php?id=387046

Quote:
Hmm! Politiet er ikke interessert i dritten folk legger ut på nett om meg og mine nærmeste.

Men jeg er verken lærer eller barnevernsansatt. Så hva skal jeg med beskyttelse mot folk som tar initiativ til at det skal sendes brevbomber til meg. (SOL Debatt) Eller hvorfor beskytte barna mine mot folk som foreslår at de skal mishandles på det groveste. (Gjesteboken på mitt forum).

Etter en runde rundt departementet og politidirektoratet, så var sistnevnte en anmeldelse igjen. Pussig hva litt publisering her og der gjør med maktens interesse.

Er det ikke flott med ytringsfrihet?!

Vi er ikke offentlig ansatte, så vi bør vel ikke vente for mye interesse fra politi og rettsvesen.

Min kone og jeg skal forresten i retten i høst. Som tiltalt. Man skal ikke koble negativ informasjon til barnevernsansatte, hverken på nett eller på plakater, må vite! Barnevernet tapte trakasseringsaken mot oss. Bildene vi tok i vårt hjem av taperne - ledere i kommunen, barnevern og sosialetat - får vi ikke publisere.

Jeg kritiserer overgripere i barnevernet, knallhardt, på internett og på plakater. Ytringsfrihet er veldig bra! Med den skal man holde maktens utøvere i ørene.

Så da må selvsagt barna mine og kona tåle forferdelige beskyldninger, sexuell trakassering og noen gode idéer om brevbomber. For onkel politi er sur!

De offentlige parter - politi, politikere og dommerstandens venner - skal ikke kunne kritiseres. Vi som likevel kritiserer dem skal tåle hvor grove ting som helst.

Tro om det ikke hadde stått store overskrifter i både Dagbladet og VG om jeg hadde foreslått brevbomber mot barnevernsarbeidere vi mener ruinerer andre sitt liv?

En jugoslaver på mitt forum sa: -Under Tito kunne vi kritisere hva som helst, bare ikke offentlige tjenestemenn.

Er ikke den norske ytringsfriheten herlig, dere! Så er da også Norge dømt for brudd på menneskerettighetene mht ytringsfrihet, TO GANGER. SENEST I ÅR. (Søk i en avis i Tønnsberg...) Men slik vil jo mange nordmenn ha det.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 25, 2007 5:12 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Godt formulert, Arild! Men hvor finner jeg den i it-avisen? Skal den modereres først? Eller ligger den allerede der?

Forresten, nå fant jeg den. Det var en liten skroll som skulle trekkes ned.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]