It is currently Thu Apr 18, 2024 1:12 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: La inn denne i IT-avisen
PostPosted: Mon Jun 25, 2007 3:25 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
http://www.itavisen.no/php/art.php?id=387046

Quote:
Hmm! Politiet er ikke interessert i dritten folk legger ut på nett om meg og mine nærmeste.

Men jeg er verken lærer eller barnevernsansatt. Så hva skal jeg med beskyttelse mot folk som tar initiativ til at det skal sendes brevbomber til meg. (SOL Debatt) Eller hvorfor beskytte barna mine mot folk som foreslår at de skal mishandles på det groveste. (Gjesteboken på mitt forum).

Etter en runde rundt departementet og politidirektoratet, så var sistnevnte en anmeldelse igjen. Pussig hva litt publisering her og der gjør med maktens interesse.

Er det ikke flott med ytringsfrihet?!

Vi er ikke offentlig ansatte, så vi bør vel ikke vente for mye interesse fra politi og rettsvesen.

Min kone og jeg skal forresten i retten i høst. Som tiltalt. Man skal ikke koble negativ informasjon til barnevernsansatte, hverken på nett eller på plakater, må vite! Barnevernet tapte trakasseringsaken mot oss. Bildene vi tok i vårt hjem av taperne - ledere i kommunen, barnevern og sosialetat - får vi ikke publisere.

Jeg kritiserer overgripere i barnevernet, knallhardt, på internett og på plakater. Ytringsfrihet er veldig bra! Med den skal man holde maktens utøvere i ørene.

Så da må selvsagt barna mine og kona tåle forferdelige beskyldninger, sexuell trakassering og noen gode idéer om brevbomber. For onkel politi er sur!

De offentlige parter - politi, politikere og dommerstandens venner - skal ikke kunne kritiseres. Vi som likevel kritiserer dem skal tåle hvor grove ting som helst.