It is currently Tue Apr 16, 2024 6:13 am



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Vil norske myndigheter klare å stoppe ytringsfriheten?
Ja, dersom de tar i bruk terrortaktikk 82%  82%  [ 9 ]
Nei, men de vil ha seg frabedt "sjikane" av de barnevernsansatte 18%  18%  [ 2 ]
Ingen mening (det er tryggest slik) 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 11
Author Message
 Post subject: Terrortaktikk mot ytringsfrihet
PostPosted: Mon Jun 04, 2007 4:14 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mandag var det 18 år siden flere hundre mennesker ble drept da den kinesiske hæren slo ned på demonstranter som hadde samlet seg på Den himmelske freds plass for å protestere mot myndighetene og for demokrati.

– Den sosioøkonomiske politikken til dagens regjerende kommunistparti har endret seg mye siden 1989, men politisk sett er terrortaktikkensom før, sier den kinesiske menneskerettighetsaktivisten Hang Dongfang i en uttalelse utstedt i Hongkong.


Kinesisk ytringsfrihet

Kommentar: Drapene på flere hundre mennesker i Beijing 4. juni 1989 er den ytterste konsekvens av mangel på ytringsfrihet. Norske myndigheter er skeptiske til at foreldre som motsetter seg barnevernets overgrep, skal ha frihet til å ytre seg om overgrepene. Foreløpig tyr norske myndigheter til bøteleggelse av foreldre som ytrer seg ved å sette opp plakater hvor det informeres om farlige barnevernsansatte. Det er også blitt truet med fengselsstraff dersom bøtene ikke betales. Dersom norske myndigheter skal få bukt med kritiske ytringer om myndighetenes overgrep mot befolkningen så blir den kanskje nødt til å ty til samme terrortaktikk som kinesiske myndigheter. Alle diktaturer er basert på terror mot befolkningen. En liten klikk kan holde et helt folk under streng kontroll. I Norge tolereres ikke negative ytringer om barnevernet, især ikke om ansatte i barnevernet, selv når disse har vært personlig ansvarlig for å forfølge og trakassere foreldre, som ikke ønsker samarbeid med barnevernet.

Barnevernet benytter flittig politiet til å kue og undertrykke foreldre. Ved minste tegn på motstand hos foreldrene så tilkaller barnevernskonsulentene politi, som dukker opp hjemme hos familien. Ennå er ikke motstanden mot myndighetenes overgrep så stor at det er mulig å mobilisere store folkemasser, men hvordan vil myndighetene reagere dersom tusenvis av borgere krevde barnevernet nedlagt? Vil massene bli møtt med skarpe skudd slik som i Kina eller vil norske myndigheter benytte seg av sitt hemmelige politi og arrestere lederne og stille dem for standrett? Svarene på disse spørsmålene vil vise seg. Norske myndigheter har liten respekt for eiendomsrett, privatliv og ytringsfrihet. Selv barna betraktes som statens eiendom. Det er ikke alle norske borgere som er villige til å leve en slavetilværelse i den såkalte velferdsstaten. Kampen mot det norske diktaturet har bare såvidt begynt.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: norge stoppe ytringsfriheten
PostPosted: Thu Aug 30, 2007 6:47 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
nei de vil ikke klare og stoppe ytringsfriheten.
mafiametoder og terrortaktikk har de brukt allerede.
men det fine med det er at det er dette så blir deres nedleggelse, oppsigelse osv.
selv om de anmelder oss til politiet, får politiet til overvåke oss, at de truer oss med barna våres for at vi skal holde kjeft og andre skitne triks.
de bør faktisk forstå at de har tatt fra oss så mye , at de ikke har noe og true oss med lengre , barna er jo vekke og minimumsamvær har vi så det er ikke mer og ta eller true med.
og de uendelige lovbrudd de har begått er politianmeldt selv om de selvfølgelig ble henlagt, ligger i systemet alltid.
så til slutt kommer alt for en dag :D .
mine barn har bare positive tilbakemeldinger de gangen jeg har gått ut i media, til barnevernets egrelse!
men jeg har ikke taushetsplikt, jeg har opplysningsplikt!
det har hvertfall barnevernet i sandnes sagt, så da er det best jeg bruker
den, for det gjør hvertfall ikke de!
de prøver tie meg ihjel, men var jaggu feil mamma de møtte .
jeg ska rope høyt og lenge om lovbruddene, håper faktisk jeg ska klare og skrive historie, når norge taper i emk atter en gang.
stå på for våre barn trenger oss.
og jo flere vi er sammem, er sammen jo sterkere vi blir! :)

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Terrortaktikk mot ytringsfrihet
PostPosted: Fri Aug 31, 2007 10:50 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
agrippa wrote:
Kommentar: Drapene på flere hundre mennesker i Beijing 4. juni 1989 er den ytterste konsekvens av mangel på ytringsfrihet. Norske myndigheter er skeptiske til at foreldre som motsetter seg barnevernets overgrep, skal ha frihet til å ytre seg om overgrepene. Foreløpig tyr norske myndigheter til bøteleggelse av foreldre som ytrer seg ved å sette opp plakater hvor det informeres om farlige barnevernsansatte.


Min kollega Roar Normann ble kastet i fengsel for å ha kritisert barnevernet.

Og jeg skal se om jeg klarer å grave frem den artikkel-serien.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Terrortaktikk mot ytringsfrihet
PostPosted: Sun Sep 02, 2007 9:19 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
agrippa wrote:
Kommentar: Drapene på flere hundre mennesker i Beijing 4. juni 1989 er den ytterste konsekvens av mangel på ytringsfrihet. Norske myndigheter er skeptiske til at foreldre som motsetter seg barnevernets overgrep, skal ha frihet til å ytre seg om overgrepene. Foreløpig tyr norske myndigheter til bøteleggelse av foreldre som ytrer seg ved å sette opp plakater hvor det informeres om farlige barnevernsansatte.


Min kollega Roar Normann ble kastet i fengsel for å ha kritisert barnevernet.

Og jeg skal se om jeg klarer å grave frem den artikkel-serien.


Ja, de er jo så fryktelig lettskremte, disse barnevernerne. Sier man "Bø!" til dem så skvetter de bakover og hyler av redsel. Disse angst-nevrotikerne burde tvangsmedisineres med beroligende midler. Det verste er at de går ikke av veien for falske anmeldelser. Jeg tror ikke et spøtt på at noen faktisk har truet dem - de dikter nok opp truslene på samme måte som de dikter opp ondskapen i barnevernsjournalene sine. Politiet burde underkaste alle barnevernskvinner for en judisiell undersøkelse, for de fleste av dem er patologiske løgnere.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 02, 2007 10:28 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg kjefter de opp skriftlig, så ørene flagrer. Da kan de ikke lyve på meg som de kan etter en muntlig skyllebøtte. I tillegg kan de vise det jeg har skrevet, til flere, slik at flere kan få kjeft av samme brevet. Praktisk.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ja, kjeft på dem
PostPosted: Sun Sep 02, 2007 11:08 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Ja, bruk heller din verdifulle tid til kjefte på dem i skriftelig form og dupliser dine brev for eksempel her på RBV.

Lillian Kjelsvik ved den gang barnevernet i Sandviken, skriver i et av sine journalnotater at jeg skal ha sagt at jeg skulle "drepe" dem....

Det er ikke sant, det var ikke det jeg sa, men likevel er det sånn det står skrevet i deres saksdokumenter mot meg.

Men shit på det,

det skrevne ordet kan også drepe, og det vet jo bv-folket alt om, ikke sant?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ja, kjeft på dem
PostPosted: Sun Sep 02, 2007 2:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Lillian Kjelsvik ved den gang barnevernet i Sandviken, skriver i et av sine journalnotater at jeg skal ha sagt at jeg skulle "drepe" dem....


De tar ting ut av sin sammenheng. Hvis du har sagt: "Jeg kan drepe dem som forsøker å ta fra meg barna mine for å plassere dem i fosterhjem", så blir det tolket som en drapstrussel fra blå himmel. Vi forventes å gi fra oss barna uten kamp. Hvis du truer de som kidnapper barna dine, så er det deg det er noe galt med, ikke dem som truer med kidnapping. Forstå det den som kan.

I Kina truer myndighetene med å drepe opposisjonelle som sier høyt at de ikke liker å leve i et fengsel.

I Norge truer myndighetene med å bortføre og ødelegge barna til foreldrene som ikke ønsker å samarbeide med barnevernet.

De onde skal ha seg frabedt kritikk. De vil voldta, bortføre og drepe, og ofrene har vær så god å smile! Det er det ultimate maktovergrepet; ikke fortell at du har blitt truet med bortførelse av barna hvis du ikke er lydig mot dem som sitter med makt. Ikke fortell hva du har sett, for da kommer kanskje en bil hjem til deg og skyter hele familien i nattens mulm og mørke.

Men barnevernsarbeiderne og deres kollaboratører kan fritt fortelle om hvor truet de føler seg, for de sitter med makt til å knuse, og makten lar seg ikke pille på nesen av stakkarene som blir trampet ned under jernhælen deres.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]