It is currently Fri Apr 19, 2024 9:39 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Bør det være forbudt å skrive på nettet at Gerd-Liv Valla er talentløs og Dorthe Skappel en bimbo?
Ja, slik uthengning må forbys 9%  9%  [ 1 ]
Nei, slike meningsytringer må tillates 91%  91%  [ 10 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 11
Author Message
 Post subject: Massiv hets på nettet
PostPosted: Sun May 06, 2007 11:02 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Gerd-Liv Valla er en av de nordnorske kjendisene som får passet påskrevet i det nye nettstedet og ytringskanalen Facebook.

«Selv om det aktuelle kvinnemennesket er ufordragelig, så er det synd at hun kan miste sin rolle som leder av LO. Vi skal lete lenge etter en person med mindre talent. Vi trenger ikke løfte en finger, men kan nyte kampen fra sidelinjen når organisasjonen råtner fra innsiden.»

Dette er en av kommentarene om Gerd-Liv Valla som ligger ute på nettstedet Facebook.com


Kommentar: Storberget har lovet en endring av straffeloven for å slå ned på det han kaller hets av kommuneansatte. Gerd-Liv Valla får stille seg i kø etter barnevernerne Lise Bangsund og Venke Abel samt rådmann Pettersen og ordfører Løvdahl i Vefsn. Alle er de blitt uthengt på nettet, og alle er like uskyldige (ikke).

Distriktsssekretær i LO Troms, Jan Elvheim er svært opprørt over utghengingen av sin tidligere sjef.

Dakkar liten.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ja-ja,
PostPosted: Mon May 07, 2007 5:58 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Ja-ja, det er travle dager for Storberget nå for tiden, men jeg er ikke enig med ham. Jeg anser det som vår demokratiske rett å få lov til å kritisere kommuneansatte.

Jeg får også høre det så ørene flagrer. Etter at jeg hadde lagt ut den humoristiske "folk over 30 skulle vært døde!" på Nettby i Mona Lygres Fan Club posterte en misfornøyd borger dette innlegget
Kong01 wrote:
[url=http://www.nettby.no/community/thread.php?id=343063&community_id=36170]
SKJERP DEG

HUSK VI HAR FØLELSER VI OVER 30 SOM ANDRE JEG TENKER VI SIER DUU SKULLE VÆRT DØØD

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH BURN IN HELL BITCH.
[/url]

Alle vi andre lo sammen med de 4832 Nettbyborgere som leste nyheten (vel, minus 1 stk. da), men "Kong01" så ikke humoren i det. Anyway, hvis jeg får en kule mellom øynene, så vet jo alle sammen at det var butleren som gjorde det, eller hovmesteren da.

Jeg vet utmerket godt hvordan Gerd-Liv Valla har det nå, men dersom hun hadde fått en tilsvarende melding som den jeg fikk, så hadde hun fått politibeskyttelse døgnet rundt og hemmelig adresse og telefonnummer og voldsalarm og den skyldige hadde blitt buret inne til langt over jul.

Men som sagt, så er det forskjell på kommuneansatte og Jørgen Hattemaker. -Egentlig er det synd og skam at folk ikke får ytret seg, for da mister jo politiet viktig spor i saken dersom en forbrytelse skulle finne sted... -Det blir jo som å leite etter nåla i høystakken - i mørket.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]