It is currently Tue Apr 23, 2024 2:53 pm



Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Statssekretær Kjell Erik Øie varsler ugagn fra regjeringen
PostPosted: Tue Apr 03, 2007 7:26 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
TekstTV informerer at Vefsn har kontaktet flere departement
for å stoppe kritikken av barnevernsansatte.

De er altså på desperat jakt etter maktens støtte overfor
overgrepsholdningene og -adferden.
Quote:
Barne- og likestillingsdepartementet
vil i samarbeid med Justisdepartementet
vurdere en lovhjemmel som kan hindre
sjikane av barnevernansatte.

Det sier statssekretær Kjell Erik Øie
i Barne- og likestillingsdepartementet.

Han sier dette etter at Vefsn kommune
i Nordland har henvendt seg til flere
departement for å få hjelp til å stanse
sjikane av barnevernsansatte.

Ansatte i barnevernet i Vefsn er blitt
hengt ut å plakater og på Internett.
Også fosterforeldre er blitt hengt ut.

Vel, vel. I dag har jeg tatt meg en runde med ekstra
store plakater. De har jeg hengt opp ekstra høyt.
Man må jo feire at maktpakket i Vefsn er så desperate.

Her er et par gamle gode, alle kan bruke i valgkampen:
http://spre.r-b-v.net/ap-vil-ta-flere.jpg

eller

http://spre.r-b-v.net/visne-roser.jpg

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Fri May 07, 2010 1:53 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Fikk et par oppringninger i går gitt
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 10:34 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Ja, jeg fikk et par oppringninger i går gitt vedr. denne tekstmeldingen...

Ha-ha, jeg synes det er supert! Du og din kone m.m., har gjort en formidabel jobb!

Men, som jeg ser, så gjør de alt de kan for å bite fra seg. Det spørs om de klarer å vedta en lov som forbyr kritikk av offentlig ansatte da... , ... men det forundrer meg ikke om de klarer det likevel.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 12:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
*

Jeg sender deg og Turid og hele bunten av barn vennlige tanker og ønsker for påsken, Arild, og en takk for den store innsatsen. Og det gjør sikkert alle de andre forum-aktive her også.

Velsignet påske!

Marianne

*

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 12:59 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Kjempehurra for deg, Arild og din familie, takket være deg ser vi lys i enden av tunnellen. Når de blir så desperate, sier det meg kun en ting, seieren for oss bv offer er ett steg nermere.

:D God påske :D

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Wanted dead or alive
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 1:21 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
De er altså på desperat jakt etter maktens støtte overfor
overgrepsholdningene og -adferden.
Quote:
Barne- og likestillingsdepartementet
vil i samarbeid med Justisdepartementet
vurdere en lovhjemmel som kan hindre
sjikane av barnevernansatte.

Det sier statssekretær Kjell Erik Øie
i Barne- og likestillingsdepartementet.

Han sier dette etter at Vefsn kommune
i Nordland har henvendt seg til flere
departement for å få hjelp til å stanse
sjikane av barnevernsansatte.

Ansatte i barnevernet i Vefsn er blitt
hengt ut å plakater og på Internett.
Også fosterforeldre er blitt hengt ut.


Barnevernsdepartementet ved statssekretær Kjell Erik Øie er så desperate etter å få stoppet Arild Holtas plakatklistring at de vurderer en egen lovhjemmel spesielt beregnet på Arild Holta:

"Arild Holta forbys å henge opp plakater i Vefsn eller andre kommuner. Fortsatt plakatopphengning vil bli straffet med lovens strengeste straff, 30 år i fengsel samt 10 års forvaring."

Musen Storberget er så redd, stakkars, at han har søkt om voldsalarm og tør ikke bevege seg nærmere enn 500 km unna Nordland fylke. Storberget skal ha uttalt at han ikke vil besøke landets nordligste fylker før Arild Holta, som betegnes som barnevernets hovedfiende nr. 1, er ufarliggjort og påført følgende spesialdesignete maske.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Legg meg til:
PostPosted: Thu Apr 05, 2007 8:56 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Annette Olsen wrote:
Kjempehurra for deg, Arild og din familie, takket være deg ser vi lys i enden av tunnellen. Når de blir så desperate, sier det meg kun en ting, seieren for oss bv offer er ett steg nermere.

:D God påske :D


Jeg legger meg til med denne hilsen!

Og, dig maske Agrippa. Forresten, spørs om ikke den gjengen har fått for mye "velsignet vann" (rødvin).

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Legg meg til:
PostPosted: Thu Apr 05, 2007 9:41 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Og, dig maske Agrippa. Forresten, spørs om ikke den gjengen har fått for mye "velsignet vann" (rødvin).


Storberget går på en blanding av karsk og dieselolje (miljøvennlig). Chianti vet han hverken hva er og eller hvordan uttales. ("Ka færsken e d for nokka?")

Jeg tror snarere gjengen har blitt smittet av rabies. Det kom en streifulv fra Russland og bet Storberget i benet. Storberget har siden smittet rådmann Magne Pettersen som i sin tur har smittet Venke Snabel og hennes venninne. Masken (Hannibal Lector restraining-mask) vil bli satt i masseproduksjon for å opprettholde sysselsettingen ute i distriktene når barnevernet nedlegges. Det kan bli bruk for den. Også statssekretær Kjell Erik Øie skal ha blitt smittet av rabies, og han har igjen smittet barnevernminister Karita Bekkemellom som i sin tur har smittet barnevernssjefen Sæbønæs. Det er derfor de alle har slik frykt for "ulvene på internett".

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed May 02, 2007 10:32 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Apr 20, 2007 3:23 pm
Posts: 48
Location: her og der
  
  – Latterlig uthenging
Rådmann Magne Pettersen i Vefsn synes det er latterlig at hans navn og bilde er trykket ved siden av en fiktiv dødsannonse, og distribuert i Mosjøen. --- Nå håper han på ei lovendring som kan beskytte barnevernsansatte mot sjikane.

Hvis det er så latterlig, hvorfor er de så opptatt av det da?


Barnevernsjikanering i Mosjøen - Kan bli aktuelt med lovendring.
Det sier Statssekretær i Barne og familiedepartementet Kjell Erik Øye, i forbindelse med sjikanering av kommunalt ansatte.
gså Fellesorganisasjonen som er fagforbundet til de barnevernsansatte har i tre år jobbet intenst for å bli kvitt trakasseringa, uten å lykkes.

Intenst?

_________________
Livet er godt uten barnevernstupper


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed May 02, 2007 11:06 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Ser Vefsn ordfører Jann-Arne Løvdahl er ute med skravla. Nå har altså rådmannen slått seg sammen med ordføreren, en tidligere politimann her i Mosjøen.

Han har vel fått hjelp fra høyere hold etter at han gikk ut i avisen og uttrykte sin hjelpeløse oppgitthet.

Så da spørs det om han med høyest tittel, mest i armene og minst i hodet, får gjort noe mer for å hindre ytringsfriheten.

Legg merke til at den løgnaktige avisen Helgeland Arbeiderblad totalt overser at den nevnte plakaten er sensurert.

Vi får etter vert se hvor jussen faller ned, så kan det jo hende jeg fjerner min selvsensur? Hvem vet med hensyn til noe så subjektivt (les gjerne: rettsløst) som velferdstatenes juss.

(Nå skal jeg kose meg litt!)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: De perverses forbund
PostPosted: Thu May 03, 2007 9:37 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Gurregurr wrote:
  Barnevernsjikanering i Mosjøen - Kan bli aktuelt med lovendring.
Det sier Statssekretær i Barne og familiedepartementet Kjell Erik Øye, i forbindelse med sjikanering av kommunalt ansatte.
gså Fellesorganisasjonen som er fagforbundet til de barnevernsansatte har i tre år jobbet intenst for å bli kvitt trakasseringa, uten å lykkes.

Intenst?


Vefsn ordfører Jann-Arne Løvdahl krever nå at loven endres, for å få sutt på "sjikaneringen".
Ordføreren mener en lovendring må til fordi han mener uthengingen til syvende og sist går utover de som "trenger tjenesten".


Jeg undres over hvem som "trenger" å bli voldtatt av kraftige, feite barnevernskjerringer med den bleikfete rådmannen i Vefsn som vellystig tilskuer. Disse perverse overgriperne forsvarer sin rett til å forgripe seg på sakesløse barn og foreldre i Vefsn utelukkende for å mele sin egen kake. I Vefsn er det overgriperne som styrer.

Rådmannen i Vefsn og nå ordføreren bør holde de små pølsefingrene sine unna barna. Barna er ikke til for deres forlystelse.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu May 03, 2007 6:09 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Til Øye & co og alle mr.Jonesene -for å sitere Dylan :"There ought to be a law against you coming around, you should be made to wear ear-phones"

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject: En påtatt-idiot bedømmer ytringsfriheten
PostPosted: Thu May 03, 2007 8:06 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
En påtatt-idiot bedømmer ytringsfriheten?

Hoho, denne er virkelig morsom. Ordfører Løvdahl i Vefsn " forventer at statsadvokaten gir pålegg om at politiet skal finne ut hvem som står bak dette" – – dvs plakater og sånt.

Kommunal Rapport i vanlig stil:
Ber om hjelp mot trakassering
Vefsn-ordfører Jann-Arne Løvdahl (Ap) mener sentrale myndigheter må gripe inn og stoppe trakassering av ansatte i kommunen.

Jeg kan ikke la være å foreslå ham som kandidat til påtatt-idiot-pris. Så uskyldsfull han er, tenk dette er noe mystisk som ingen vet hvor kommer fra. Kanskje det betyr at de som var ute og fotfulgte og blitzet ved plakat-distribusjon ikke har troverdighet? Kan det være mulig??

  
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Last edited by MH Skånland on Fri May 04, 2007 10:23 am, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu May 03, 2007 8:42 pm 
Offline

Joined: Mon Feb 27, 2006 3:40 am
Posts: 22
MH Skånland wrote:
Hoho, denne er virkelig morsom. Ordfører Løvdahl i Vefsn " forventer at statsadvokaten gir pålegg om at politiet skal finne ut hvem som står bak dette" – – dvs plakater og sånt...

Disse menneskene er ikke ærlige på en flekk! :lol:

Quote:
Løpesedler som blant annet har ligget i store bunker på en butikk i Mosjøen, viser en dødsannonse med fiktive navn. Ved siden av er det bilder av rådmannen og en barnevernsleder i Vefsn.

Dette har vel aldri skjedd! Nå står psykopatene hardt på for å få etterforskning! :roll:
:D

_________________
Noen politikere
føler en sterkere dragning mot dine barn
enn andre...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Voldsmannen krevde "arbeidsro"
PostPosted: Thu May 03, 2007 11:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
  

Kommunal Rapport i vanlig stil:
Ber om hjelp mot trakassering
Vefsn-ordfører Jann-Arne Løvdahl (Ap) mener sentrale myndigheter må gripe inn og stoppe trakassering av ansatte i kommunen.

Jeg kan ikke la være å foreslå ham som kandidat til påtatt-idiot-pris. Så uskyldsfull han er, tenk dette er noe mystisk som ingen vet hvor kommer fra. Kanskje det betyr at de som var ute og fotfulgte og blitzet ved plakat-distribusjon ikke har troverdighet? Kan det være mulig??


Ordføreren har også skrevet flere brev til Justisdepartementet og Barne- og likestillingsdepartementet.
- Vi kan ikke godta at de ansatte i disse utsatte posisjonene ikke får arbeidsro.


Tenk, Abel og Bangsund får ikke "arbeidsro" til å bortføre barn fra deres familier. Så grusomt! Det er veldig synd at de ikke får "arbeidsro" til å trakassare og personforfølge familier i Vefsn.

Hva blir det neste: En voldtektsforbryter som anmelder offeret til politet fordi hennes rop om hjelp ikke gir han "arbeidsro" til å fullbyrde forbrytelsen? :roll:


Arild Holta wrote:
Quote:
Løpesedler som blant annet har ligget i store bunker på en butikk i Mosjøen, viser en dødsannonse med fiktive navn. Ved siden av er det bilder av rådmannen og en barnevernsleder i Vefsn.


Dette har vel aldri skjedd! Nå står psykopatene hardt på for å få etterforskning!


Det hadde vært artig og tatt rådmannen og ordføreren in flagranti mens de delte ut løpesedler mot barnevernet, som de selv hadde trykket opp!

Sannsynligvis får de kvinnfolkene sine, Abel og Bangsund, til å gå rundt i Vefsn med store bunker av løpesedler som har blitt trykket opp på kommunens egne kopimaskiner i nattens mulm og mørke. De jobber kanskje til og med overtid for å få tid til dette. Det gir mer penger i lommeboken samtidig som de kan syte ekstra mye over å bli "sjikanert". I alle frisørsalonger ligger det enorme bunker med løpesedler mot barnevernet. Rådmannen og ordføreren har til og med klistret opp løpesedlene utenfor rådhuset i Vefsn, ja, til og med, inne i kommunens egne møtelokaler har de to gubbene lagt ut løpesedler for å inkriminere Arild Holta. De to mannslingene Pettersen og Løvdahl tenker ikke over at Arild Holta neppe har tilgang til disse lokalene, for de er så oppsatt på å negle ham til "forbrytelsen": Trakassering av de deilige barnevernskvinnene Abel og Bangsund.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri May 04, 2007 7:48 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Litt om et parallelt forsøk på å hindre ytringsfrihet for noen som går imot strømmen:
Klimapolitikk og ytringsfrihet
Det Liberale Folkepartiet, DLF's blogg, 3. mai 2007

Jeg kommenterte det her:
I samme gate ...

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]