It is currently Thu Apr 25, 2024 7:35 am



Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Anmeldt av Vefsn kommune - igjen!
PostPosted: Fri Jan 19, 2007 3:24 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]Vi er anmeldt av Vefsn kommune - igjen![/face]

Atter en gang vil Vefsn kommune forsøke å hindre vår grunnlovsfestede ytringsfrihet, en frihet nedtegnet menneskerettighetene og beskyttet av norsk lov generelt.

Om ikke Venche Abel og Anne Lise Bangsund takler en jobb som er underlagt yttringsfrihet, så får de finne seg noe annet å gjøre.


Vi er anmeldt for nøyaktig samme sak som forrige gang, men med tillegg for "nett". Jeg har ikke annet enn publisert små fragmenter fra VÅRES EGNE sakspapir. I tillegg har jeg, som tidligere, spredt opinionsdannende plakater mot det såkalte barnevernet. Noen av disse hadde bilde av fagleder Anne Lise Bangsund og sosialleder Venche Abel i Vefsn kommune. Ingenting av dette er ulovlig, men demokratiske rettigheter, rettigheter det såkalte barnevernet forsøker undergrave.

De er altså rasende på oss.

Image
Image
[face=Arial]Sosialleder Venche Abel har anmeldt min kone og meg. Bildet er tatt av Turid Holta, hjemme hos oss.[/face]

I følge forskjellige kilder, kan jeg ha opptil fire anmeldelser på meg, samtidig. Interessant at man i Norge finner det naturlig å forsøke bruke politiet mot ytringsfriheten. I Norge er det regelrett en ukultur mht ytringsfrihet.

Det er mye som tyder på at anmeldelsen er gjort i affekt av Venche Abel. Hun er nemlig inhabil, da plakater omhandler henne og venninnen Anne Lise Bangsund og deres utførelse av egen jobb. Det går ikke ann å være mer inhabil.

Politiet bør altså se på anmeldelsen som ugyldig. Men vi er jo vel kjente med at barnefjernsarbeidere får alle muligheter til å misbruke politiet. Politiet er jo mer enn villige til å agere nyttige idioter for denne røveretaten og kreftbyllen i det norske samfunn.

Som nevnt her på r-b-v.net, så skikanerte de omtalte barnefjernsarbeiderne min kone når hun var ute. Dette fordi min kone hengte opp plakater som er lovlige - plakater som vi er blitt anmeldt for tidligere. Den saken ble henlagt. De vet altså at plakatene er helt lovlige.

Hvorfor anmelder de da? Jo, de er sure og ønsker å misbruke politiet for å skade oss. Slik kan de få hevn. Klarer de å få til politi-razzia og beslag i PC-utstyr for et år eller to, så har de lykkes i å hevne seg. Vi får se om politiet lar seg bruke som forrige gang. I så fall gjør politiet det med åpne øyne.

All den tid politiet har gått ut i lokalavisen med anmeldelsen, så kan de ikke være redde for bevisforspillelse. Å gå ut med det i avisen burde jo være betryggende mht urimelige inngrep fra myndighetene, i vårt hjem, enda en gang. Men man vet aldri med disse.

I verste fall blir jeg borte fra nett en liten stund, til jeg har fått bygd en ny provisorisk brukt-PC. Nå er det ikke slik at musene kan danse på bordet og innta forumet, når katten er borte. Det er flere med adminrettigheter på r-b-v.net sitt forum. Barnevernsspam vil derfor likevel bli luket vekk. Dette illustrerer imidlertid hvor viktig det er for forumet at flere har tilgang til slettemuligheter mm.

Helgeland Arbeiderblad har, på sin sedvanlige autoritetstro måte, gjenngitt politiet og den offentlige part. Noen idé om å presentere fra flere synsvinkler har de ikke.

I denne saken er det spesielt merkelig.

Helgeland Arbeiderblad er nemlig kjente med påstandene om at Anne Lise Bangsund skorer høyt på psykopati og at dette står i sakspapirene våre. Det var, som nevnt, barnevernets utreder psyk Bente Jansen som skrev dette i sin utredning av oss.

Helgeland Arbeiderblad bryr seg ikke om at det sitter en som skorer høyt på psykopati i det såkalte barnevernet. Her sviker Helgeland Arbeiderblad sin oppgave som 4. statsmakt. Deres jobb er å belyse og gi informasjon om alvorlige problem i samfunnet. Lokalt er det et alvorlig problem at Anne Lise Bangsund arbeider i det såkalte barnevernet. Er det fordi det det går mest utover de svakeste og "usynlige" i lokalsamfunnet? Er den røde avisen redd for å miste abonnenter blant kommuneansatte og røde i denne røde kommunen?

Legger dette også inn i forumet for ytringsfrihet, så kan det diskuteres der.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 19, 2007 5:57 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
De ser det nok som sin oppgave å påføre befolkningen belastninger på alle måter de kan. Nøyaktig samme fremgangsmåte som i alle slags diktaturer.

Jeg undervurderer ikke den påkjenning en slik anmeldelse, og hele barnevernets handlemåte, vil være for dere, Arild. Jeg håper at dere vinner frem med det fine arbeidet dere gjør for barnevernsofrene.

Marianne
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Anmeldt av Vefsn kommune - igjen!
PostPosted: Fri Jan 19, 2007 8:43 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Vi er anmeldt for nøyaktig samme sak som forrige gang, men med tillegg for "nett". Jeg har ikke annet enn publisert små fragmenter fra VÅRES EGNE sakspapir. I tillegg har jeg, som tidligere, spredt opinionsdannende plakater mot det såkalte barnevernet. Noen av disse hadde bilde av fagleder Anne Lise Bangsund og sosialleder Venche Abel i Vefsn kommune. Ingenting av dette er ulovlig, men demokratiske rettigheter, rettigheter det såkalte barnevernet forsøker undergrave.

De er altså rasende på oss.

Som nevnt her på r-b-v.net, så skikanerte de omtalte barnefjernsarbeiderne min kone når hun var ute. Dette fordi min kone hengte opp plakater som er lovlige - plakater som vi er blitt anmeldt for tidligere. Den saken ble henlagt. De vet altså at plakatene er helt lovlige.

Hvorfor anmelder de da? Jo, de er sure og ønsker å misbruke politiet for å skade oss. Slik kan de få hevn. Klarer de å få til politi-razzia og beslag i PC-utstyr for et år eller to, så har de lykkes i å hevne seg. Vi får se om politiet lar seg bruke som forrige gang. I så fall gjør politiet det med åpne øyne.


Det er straffbart å komme med falske anmeldelser, jf. Straffeloven 16de Kapitel.

§ 168. Den, som ved falsk Anklage, Anmeldelse eller Forklaring til Retten, Paatalemyndigheden eller anden offentlig Myndighed eller ved Forvanskning eller Bortryddelse af Bevis eller Tilveiebringelse af falsk Bevis eller mod bedre Vidende paa anden Maade søger at paadrage en anden Sigtelse eller Fældelse for en strafbar Handling, eller som medvirker hertil, straffes, hvis der handles om en Forbrydelse, med Fængsel fra 6 Maaneder indtil 8 Aar og, hvis der handles om en Forseelse, med Fængsel indtil 4 Aar.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 19, 2007 9:59 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Kan hende de er redd for å bli kåret til Månedens Idiot? :)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 19, 2007 10:45 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Kan hende de er redd for å bli kåret til Månedens Idiot? :)


Jeg synes de går altfor langt i sin trakassering av din familie, Arild.

Men så lenge det ikke er ulovlig å opplyse om at barnevernerne skader familiene med sin virksomhet, så bør vi (dere) fortsette. Det er ikke vår oppgave å skaffe arbeidsoppgaver til disse tuppene, og Vencke Abel, som trenger seg inn i private hjem og blotter seg på uanstendig vis, fortjener så absolutt at hele Vefsn får vite hva slags "barnevern" hun bedriver.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Bøy deg litt lengre ned, Vencke!
PostPosted: Fri Jan 19, 2007 12:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Bøy deg litt lengre ned da, Vencke!

agrippa wrote:
Vencke Abel, som trenger seg inn i private hjem og blotter seg på uanstendig vis, fortjener så absolutt at hele Vefsn får vite hva slags "barnevern" hun bedriver.


-Bergen her, forresten :D :D :D

Usømmelig påkledning og uanstendig oppførsel inngår i pensum på sosialhøyskolene. LETT Å SE. Denne "spontane" blottingen inngår som en del av gimmicken når de skal sjekke ut foreldres "frustrasjonstoleranse".

(Velg "bilder" og "klassefest april 2006".)

:D :D :D

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Vil minne leseren om en gammal sak:
PostPosted: Sat Jan 20, 2007 10:43 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg vil bare minne leseren på denne gamle saken, da min gode venn og kollega "Manni" ytret seg offentlig. :D

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bøy deg litt lengre ned, Vencke!
PostPosted: Sat Jan 20, 2007 11:43 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Bøy deg litt lengre ned da, Vencke!


Puppeslipp var ren glipp. Vencke Abels stunt blir kopiert av flere.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: e-mail m brev til diverse etater
PostPosted: Sun Jan 21, 2007 11:37 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]mail m brev til diverse etater[/face]

Quote:
Politiet, diverse departement og aviser.

Da jeg frykter at, mandags morgen, skal politiet atter en gang, helt unødvendig, trenge seg inn i vårt hjem, så har jeg skrevet til noen departement, aviser og Vefsn kommune. Se vedlegg.

Dette fordi jeg bruker min ytringsfrihet til opinionsdannende arbeid mot det såkalte barnevernet, samt at jeg forteller om familiens opplevelser med respektive. Slikt er demokratiske rettigheter som ikke skal medføre politiforfølgelse.

Det politiet i så fall vil være ute etter, er – som tidligere – datautstyret i vårt hjem. Forrige gang beholdt de det i nærmere 16 måneder. På den tiden er PC-utstyret falt til halve prisen. I tillegg har jeg skaffet nytt, til mange tusen kroner.

Jeg er en ti-barnsfar, hvor syv av barna bor hjemme. Vi trenger PC-utstyret vårt. Vi trenger også å få ha privatlivet i fred i enlighet med menneskerettighetene, Grunnloven og norsk lov.

Vedlagt er mitt (1) brev. Som en påminnelse har jeg også lagt ved ordlyden i (2) brevet fra Rune Fardal m.fl for å vise at lignende saker er behandlet i departementene tidligere.

Mvh Arild Holta


Brevet jeg sendte ligger her.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Til samtlige som kan lese.
PostPosted: Mon Jan 22, 2007 8:02 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg har lest brevet, Arild, det er supert, og samtlige som kan lese, burde nå forstå at vi har lov til å ytre oss. Ikke bare her på RBV, men også ellers.

Her er et absolutt hÆrlig sitat:


Otto Ludwig wrote:
Det er ikke noe så irriterende som folk som absolutt vil ha rett. Spesielt hvis de har det. :lol:

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Anmeldt av Vefsn kommune - igjen!
PostPosted: Thu Jan 25, 2007 4:36 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Image

Det er visst "in" å føle seg ærekrenket. Nå har Sveriges landslagssjef Inge Bråten engasjert advokat fordi han føler seg ærekrenket av Thomas Alsgaard.

Alsgaard sa til nyhetsbyrået TT at det er veldig lite struktur i Bråtens opplegg, og at det handler mye om nødløsninger. Dette opplever Sveriges landslagssjef som så ærekrenkende at han har engasjert advokat. :lol:

Sveriges landslagssjef får slå seg sammen med de to barnevernskvinnene Bangsund og Abel. Så får Arild Holta slå seg sammen med Thomas Alsgaard. Jeg vet hvilket team jeg vil heie på.

I motsetning til de to barnevernsfjolsene har ikke Sveriges landslagstrener gått til det skritt å politianmelde Thomas Alsgaard.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Anmeldt av Vefsn kommune - igjen!
PostPosted: Thu Jan 25, 2007 4:58 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
agrippa wrote:
Det er straffbart å komme med falske anmeldelser, jf. Straffeloven 16de Kapitel.

§ 168. Den, som ved falsk Anklage, Anmeldelse eller Forklaring til Retten, Paatalemyndigheden eller anden offentlig Myndighed eller ved Forvanskning eller Bortryddelse af Bevis eller Tilveiebringelse af falsk Bevis eller mod bedre Vidende paa anden Maade søger at paadrage en anden Sigtelse eller Fældelse for en strafbar Handling, eller som medvirker hertil, straffes, hvis der handles om en Forbrydelse, med Fængsel fra 6 Maaneder indtil 8 Aar og, hvis der handles om en Forseelse, med Fængsel indtil 4 Aar.


Takker for denne paragrafen. Den har vi brukt.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Anmeldt av Vefsn kommune - igjen!
PostPosted: Thu Jan 25, 2007 5:07 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
agrippa wrote:
Det er straffbart å komme med falske anmeldelser, jf. Straffeloven 16de Kapitel.

§ 168. Den, som ved falsk Anklage, Anmeldelse eller Forklaring til Retten, Paatalemyndigheden eller anden offentlig Myndighed eller ved Forvanskning eller Bortryddelse af Bevis eller Tilveiebringelse af falsk Bevis eller mod bedre Vidende paa anden Maade søger at paadrage en anden Sigtelse eller Fældelse for en strafbar Handling, eller som medvirker hertil, straffes, hvis der handles om en Forbrydelse, med Fængsel fra 6 Maaneder indtil 8 Aar og, hvis der handles om en Forseelse, med Fængsel indtil 4 Aar.


Takker for denne paragrafen. Den har vi brukt.


Har dere gått til motanmeldelse av Bangsund og Abel? Etter mitt syn har de mot bedre vitende forsøkt å pådra deg en siktelse eller domsfellelse for en straffbar handling, jfr. Straffeloven § 168.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 25, 2007 5:37 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Vi har ikke gått til motanmeldelse. Vi har imidlertid varslet motparten(e) om brudd på denne loven. Motanmeldelse vurderer vi fortløpende.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Vi har anmeldt Vefsn kommune
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 11:46 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Anmeldelsen finner dere HER.

Det er helt krystallklart at kommunen ved Venche Abel bryter lovens bokstav.

Imidlertid dømmes ikke folk etter lovens bokstav, men etter maktpakkets, dommeres, politiets og juss-forståsegpåeres forgåttfinnende. Vent og se. Jeg er over 95% sikker på at politiet henlegger det soleklare lovbruddet.

De kan ikke unngå å vite at anmeldelsen ikke er holdbar, når tilsvarende ble henlagt et halvt år tidligere. Dette handlet lovens bokstav om.

Se anmeldelsen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]