It is currently Fri Apr 19, 2024 4:59 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Har du blitt utsatt for ærekrenkelse av barnevernsansatte?
Ja 100%  100%  [ 13 ]
Nei 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 13
Author Message
 Post subject: Om ærekrenkelser
PostPosted: Wed Mar 08, 2006 11:36 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
I forbindelse med henleggelsen av anmeldelsen mot Rune Fardal som ifølge barnevernere skal ha ærekrenket dem via datasystemer, har jeg følgende kommentar:

Er det noen som er ærekrenket er det alle familiene som blir forfulgt av barnevernere. Det er latterlig når disse personene, som i sitt daglige virke trakasserer og krenker familier, påberoper seg å være ærekrenket fordi en modig redaktør har turt å publisere navnene deres. Det skulle da bare mangle at den norske opinion ikke fikk vite hvem disse bøllene er. Tyskertøsene fikk håret klippet av og ble kjørt rundt i åpne lastebiler til spott og spe. Barnevernerne føler seg ærekrenket kun fordi de figurerer på en liste.

Mange barnevernofre tør ikke en gang å navngi barnevernerne som har truet og trakassert dem. De er redde for represalier, for barnevernerne har vist at de skyr intet middel for å trakassere familier som ikke "samarbeider" med dem.

Barnevernet i Norge har utviklet seg til et Stasi, som vilkårlig griper inn i borgernes privatliv. At de selv påberoper seg personvernet er en vits. Ennå er ikke ytringsfriheten i Norge helt fjernet, og er det noen som burde bli anmeldt for ærekrenkelser så er det barnevernerne. Dessverre gjemmer denne mobben av offentlige ansatte seg bak legitimitetsprinsippet. Barnevernlovene åpner opp for vilkårlige ransakelser av private hjem, og frie borgere opplever at det blir opprettet mapper på dem fulle av ærekrenkende opplysninger. I barnevernsjournalene kan lavutdannede barnevernspedagoger fritt fabulere om familiene de har fått innsyn i. Dette er vurderinger som i aller høyeste grad er ærekrenkende, og mappene oppbevares i offentlige arkiver i åresvis og kan tas frem av hvilken som helst saksbehandler som måtte ønske litt innsyn i privatlivet til en nabo eller kollega.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Norge er dømt for brudd på ytringsfriheten
PostPosted: Wed Mar 08, 2006 11:45 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Norge er dømt for brudd på menneskerettighetene m.h.t ytringsfrihet. (En viss selfangstinspektør...)

I og med at norske myndigheter har inkludert de såkalte menneskerettighetene i lovverket er myndighetene nødt til å tilpasse lovverket og fortolkningene av det.

Derfor er Grunnlovens § 100 endret på slutten av 2004.

Kulturen for menneskerettighetsbrudd er ikke endret.
De mer kollektive rettningene aksepterer heller ikke ytringsfrihet. Det være seg sosialister eller andre. De sier:
- Det er ytringsfrihet, men... Så bortforklarer de deler av ytringsfriheten.

Ellers er det Straffelovens § 390a de gjerne prøver seg med. Denne ble forsøkt brukt på Rune Fardal.

Også jeg står tiltalt etter denne paragrafen. "for ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd å ha krenket en annens fred", som det står i "Beslutning om ransaking".

"I perioden sommeren 2004 - februar 2005 i Mosjøen, trykte han og publiserte en rekke krenkende skrifter av ansatte i Helse og sosialetaten,..."

På bakgrunn av dette trengte de seg inn i hjemmet ved hjelp av trusler om vold og fengsel. De konfiskerte datautstyr, scanner, skrivere og annet.

Akkurat som i Sovjet.

At det står i utredningen av meg at barnevernsarbeideren "scorer høyt på psykopati", har ingen betydning. Pakket skal beskyttes.

Jeg har imidlertid lov til å legge dette ut på internett.
Vil bare vente til jeg får litt klarere juridisk begrunnelse, slik at jeg kan opplyse politiet og barnevernspakket om lovligheten og dermed unngå maktovergrep og menneskerettighetsbrudd mot vårt privatliv, ytringsfriheten etc.

1. mars er det 1 år siden de tok utstyret. Politiet drar ut saken så mye de kan. Slik kan de hindre meg i å bruke ytringsfriheten. Jeg må nemlig ta hensyn til familien - kan ikke ha politi rennene her som stjeler barnas datautstyr. Det er da også for dyrt og stadig kjøpe nytt.

Skulle jeg, mot alle odds, bli dømt må jeg vel begynne å lage plakater med sprittusj. Så kan politiet konfiskere tusjen. :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 7:35 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
hei igjen.

en stund siden nå, men blir bare mektig lei av alle politianmeldelsene jeg får av disse offentlig ansatte.
fikk tlf nå på fredag, så er avhør på onsdag fordi gunnar toresen og gjengen har funnet på et eller annet.
ja får høre ka de vil, men trodde de sko bruke ressurser på andre ting enn og true barn og foreldre, de er skikkelig på hugget for tiden.
er vel bare redde de skal tape fylkesnemda nå 15 og 16 november.
gleder meg fordi jeg skal ha inn masse vitner, nå prøver de true meg at sønnen min på 16, snart 17 er for liten til vitne, enda han vil det selv.
er anmeldt for kidnapping av eget barn tidligere, selv om det bare var nødrett.
så får se ka jeg er anmeldt for denne gangen.
har ikke gjort noe galt jeg likevel, så blir spennende og høre ka gunnar toresen har funnet på nå da.
han er en mann som virkelig må være paranoid.
kan han ikke la folk være i fred ?
kor langt skal disse feilfrie folkene få gå?
men jeg vet om noen offentlig ansatte som har hatt et seksuelt forhold til andre offentlig ansatte selv om de er gift.
disse jobber for tiden i sandnesbvern og gikk ned i stilling.
hun dette er snakk om har prøvd å ringe min advokat for og stoppe at min sønn på 16 skal vitne for babyen stavanger tok uten dokumentasjon.
etter at det offentlige overtok har vi fått dokumentasjon på allergi og astma.
men det er vel normalt etter at de ødlegge ammingen til hjelpeløse spedbarn?
får virkelig være grenser for hva jeg skal tåle av gunnar toresen og disiplene hans.
er lei av rødstrømpene, :twisted:

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 7:57 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg er er samler.

Jeg samler på politianmeldelser fra irrasjonelle barn.ped. eller deres medløpere.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]