It is currently Sun Apr 28, 2024 8:14 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Er det riktig å kalle angiveri for "bekymringsmelding"?
Ja, det ufarliggjør angiveriet for den som angir 0%  0%  [ 0 ]
Nei, angiveri bør kalles angiveri, ikke "bekymring" 100%  100%  [ 10 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 10
Author Message
 Post subject: En bekymringsmelding
PostPosted: Thu Jul 17, 2008 2:54 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
ET NYTT MOTEORD. Hvis du irriterer deg grønn over overskriften på denne artikkelen, er du trolig enig i dens konklusjon. For et flunkende nytt moteord har sneket seg inn i det norske språket.

Men bekymringsmeldinger er i utgangspunktet ikke til å spøke med, for dem meldingene gjelder. For det er et ord som, så vidt jeg har klart å finne ut av, ser ut til å komme fra barnevernssektoren.


Kommentar: Aftenposten har for en gangs skyld en kritisk vinklet artikkel om "barnevernet" og moteordet "bekymringsmelding". De som har opplevd å bli angitt til "barnevernet" ved en bekymringsmelding, vet at bekymringsmeldinger er blodig alvor. En bekymringsmelding til "barnevernet" fra en "bekymret" nabo eller annen person, er nok til at du mister livet ditt og barna dine.

Det er alvorlig å bli angitt til "barnevernet". Ordet "bekymringsmelding" er ikke dekkende for hva det dreier seg om. Under krigen var det ingen som snakket om å sende inn en "bekymringsmelding" til Gestapo. Nordmenn ble angitt til Gestapo, og familier idag blir angitt til "barnevernet". Sistnevnte går Gestapo en høy gang.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 17, 2008 7:49 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jun 20, 2008 10:07 pm
Posts: 3
Hva slags rase er barnefjerner etatens kryp? og hvilkene kriterier må de oppfylle for å gå sitt flerårige kurs på "folkehøgskole", for deretter med alvorlig bekymring gå ut i samfunnet for å utøve sine "biologiske henrettelser"

Må slike kryp være født bekymret og bli mere alvorlig bekymret etterhvert, eller er det nok at du er ett onskapfullt menneske, før de kan taes opp på barnefjerner kurset?

før var ordet bekymret ikke vektlagt så mye, det betydde at noen var litt urolig over noe eller noen i forkjellige grad,
brukt I barnefjerner krypenes munn er dette enbetydende med at "organisajon barnefjerner" kommer for å eliminere din famile.

Det er forkjellige beskrivelser på de små barnefjerner damene, spesielt når de blir beskrevet av Politiet, da er det som små redde barnefjerner damer som kommer med Politiet da de føler seg litt utrygge, de er jo så små å tandre disse damene, Var ikke Henry Oliver Rinnan også beskrevet som en liten svak uskyldig tander type, da før 1940?
Han ble jo en topp mann i "Organisasjon Todt" (SS)(Gestapo)

Det er skremmende at ett så lite uskyldig ord som "bekymring" har så til de grader ulik betydning etter som hvilken sammenheng det blir brukt i, når en vanlig mann/kvinne bruker det, betyr det ikke så mye, men huff, når barnefjerner krypene tar det i bruk, skjer det noe magisk med ordet, det blir til ett ord som til slutt knuser din famile bokstavelig.

Når jeg i dag hører eller leser ordet "bekymring" kjenner jeg galle smak i munnen.

Ps!
Nasistene tapte i 1945, når får vi barnefjerner ofre vårt 1945?


En meget Bekymret Jan R som herved oversender en Bekymringsmelding til det Norske folk, angående vårt såkalte barnevern

_________________
Hvorfor er Barnefjernerene utkledd som Mennesker?

Siempre Viva.


Last edited by Jan on Fri Jul 18, 2008 1:36 am, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 17, 2008 9:40 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Jan wrote:
Hva slags rase er barnefjerner etatens kryp?


Ja det kan man undres på....

Vitenskapen har hele tiden påstått at det kun finnes en rase over hele verden "homosapiens" og at det eneste som skiller oss er hudfarge og religion...

Men nå må vitenskapen innrømme di har hatt feil hele tiden. Det går ikke bare en linje opp fra apene. Slekststreet har mange forgreininger har di funnet ut nå....

Jeg var forleden innom en nettside hvor noen påsto det finnes over 50 ulike menskeraser i verden...

Å allt dette styrker min mistanke. Vi som blir utsatt for barnevernet er en rase. Å di fleste som jobber i barnevernet tillhører en annen rase. En rase som vil hevde seg over vår rase og utrydde oss. Derfor mangler disse helt empati for våre barn. Vi skal utryddes så disse får regjere.

Jeg sa di fleste som jobber i barnevernet. For som kjent er det noen av disse som slutter ganske raskt. Hvorfor? Fordi disse ikke tilhører den andre rasen og blir frosset ut kansje...

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 17, 2008 10:00 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Uansett om de er rase eller ramp - de er rasende rørige i hodene sine.

Det er imidlertid feil å kalle det rase, når det står "Made in Hongkong" bak øret.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Negativ "bekymring"
PostPosted: Fri Jul 18, 2008 1:15 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Jan wrote:
før var ordet bekymret ikke vektlagt så mye, det betydde at noen var litt urolig over noe eller noen i forkjellige grad,
brukt I barnefjerner krypenes munn er dette enbetydende med at "organisajon barnefjerner" kommer for å eliminere din famile.


"Barnevernet" operer med ulike grader av bekymring. Laveste grad er "bekymret". Deretter kommer det varierende grader (stor bekymring, sterk bekymring, alvorlig bekymring, meget alvorlig bekymring) med "akutt bekymring" på topp.

Men den påståtte "akutte bekymringen" kan også øke! Hvis "barnevernet" ikke får tak i barna/barnet når de er i en tilstand av "akutt bekymring", blir de "frenetisk bekymret". Da er det like før de mister forstanden.

Det er gjerne i tilstanden "frenetisk bekymret" at kvinnene oppsøker politiet. Da gjelder det å få tak i barna så fort som mulig for å kaste dem i "beredskapshjem" (les: fengsel).

Ordet "bekymring" blir aldri det samme etter at "barnevernet" tok det i bruk. "Bekymring" har fått en negativ, odiøs klang.

Tilsvarende har det positive ordet "hjelp" blitt misbrukt av "barnevernet". "Hjelp" har fått betydning dominere, kontrollere, destruere. De onde "hjelperne" i "barnevernet" må man vokte seg for.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]