It is currently Tue Jun 17, 2025 11:06 am
View unanswered posts | View active topics
Board index » M E D I A » >> Barnevernsovergrep belyst i media
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Author |
Message |
Annette Olsen
|
Post subject: Karita Bekkemellem, årets idiot? Posted: Mon Oct 30, 2006 10:05 am |
|
 |
Rang: Storbruker |
 |
Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm Posts: 549 Location: Eidskog/magnor
|
Styrking av bv? Er det ikke bedre å legge ned hele dritten? Det burde ikke være vanskelig å bevise at denne etat ikke fungerer, men å la oss komme til orde er det vel ingen som tør. Jeg kommer til å ta kontakt igjen med Karita og påpeke hennes feilaktige syn på saken. Og i samme omgang etterlyse ovenfor nettavisen ett mer nyansert syn. I denne artikkel er det kun bvs representant som har fått uttale seg og det finner jeg merkelig da denne saken helt klart har mer enn en side.
http://nettavisen.no/innenriks/politikk ... 786568.ece
|
|
 |
|
Arild Holta
|
Post subject: Posted: Mon Oct 30, 2006 12:50 pm |
|
 |
Site Admin |
 |
Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm Posts: 7442 Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
|
God kandidat som Årets Idiot!
_________________ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ."Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker > Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<
|
|
 |
|
Annette Olsen
|
Post subject: Årets idiot? Posted: Mon Oct 30, 2006 1:46 pm |
|
 |
Rang: Storbruker |
 |
Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm Posts: 549 Location: Eidskog/magnor
|
Jeg har nå sendt en mail til Karita B slik jeg skrev jeg skulle, jeg har også sendt mail til nyhetsredaktøren i nettavisen, så får vi se da om de er tøffe nok til å i det minste svare meg. Vil holde dere oppdatert.
|
|
 |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Board index » M E D I A » >> Barnevernsovergrep belyst i media