It is currently Tue Mar 19, 2024 11:27 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Min mening
PostPosted: Mon Jul 31, 2006 9:39 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu May 04, 2006 4:36 pm
Posts: 107
Location: Fakse.DK
Dette indlæg kan måske godt virke underligt og lidt anklagende.

Men tag ikke fejl, jeg kalder en spade for en spade.

For dem der evt, ikke ved hvem jeg, så vil jeg i korte træk fortælle lidt om mig selv og mit standpunkt.
Jeg er 59 år og pensionist været anbragt fra 1952—1961. fordelt på Barnets hus, Roskilde hvile, Kana, Barnets hus Munkerup, og til sidst Godhavn.
Der kan læses mere om mig og os på www.radiogodhavn.dk Der ligger private historier,avis artikler, radio udsendelser og tv udsendelser samt meget andet
Og som støttemedlemmer får i adgang til til ellers lukkede stder.

Vi er gamle tvangsanbragte fra 1940—80. Og startede denne side for ca 2 år siden, da var vores formål at ( som i Norge ) stille staten til ansvar for den mishandling og omsorgsvigt som vi var udsat for og som på negativvis har været vores følgesven og byrte hele livet.
Da vi startede havde vi et tunnelsyn, men opdagede hurtigt bla, via Marie Rytter fra Svendborg omsorgsmouseum, at fra vores tid i 40—80 og efter har/er anbringelsen og omsorgsvigten været stigende og måske endnu grovertvangsfjernelse og med løgnhistorier som nogle har bevis for.

Hos os Godhavnsdrenge har vi udelt forskellige opgaver mellem os, og snakkede før vi foretog os noget så alle hviste hvad der blev gjort og ikke krydsede hinanden og ikke nogen on mans shov.
Min opgave bestod bla, ( da jeg er Norsk gift og har været bosat og haft virksomhed i Oslo ) at holde kontakt til de Norske grupper udvæksle erfaringer og undersøge alle sager dersom har været et kæmpe arbejde da Norge har flere hundred sager kørende og med hår hånd mod kommuner og stat dervad er de kommet meget langt.
De Norske anbringelser er nødaktige de samme måder som i Sverige og Danmark, med falske anklager og løgne,trusler og beslaglæggelse af Computer på
( ganske normale ) ulovlige måder fra myndighedernes side.

SIVORG. ( sivilorgan for kontrol og overvågning af rtesikkerheden )
Dem skal man ikke kimse af, for dem der startede det de er ærlige, og faglige og fanden i volske de giver ikke op, de har selv været tvangsanbragt og har arbejtet i ca 9 år og det med en kompetence og viden der siger spar 2. Ikke at forglemme Sverige der er gået med SIVORG som håber på et fælles nordisk organ med en slagstyrke som ingen kommune kan manipoler med

OG DET ER F….. PÅ TIDE

Jeg vil ikke påstå at jeg kan sætte mig ind i jeres føelser over jeres tvangsanbragte børn, Men jeg forstå jer og derfor kæmper vi jeg har jo selv prøvet det selv om det er længe siden, Men jeg har sårene og maritterne endnu.

Jeg vil hermed komme med min personlig mening til alle.

Hverisær bør samle dukomenter og papier frem og ved fremtidig samtaler med myndighederne også på tlf, optag ALT på bånd og evt, vidio få kopi på alt matriale.fra myndighederne.
Find en ligestilled i har tiltro til som vil samle alle beviser sammen ( husk at tage kopier af alt ) og send det til vedkommende. Så har i samlet alle beviser og kan samlet gøre fremstød til ALLE medier og ALLE folketingsmedlemmer.

DET ER MEGET VIKTIGT AT ALT DER BLIVER GJORT ELLER SAGT ER RIGTIG OG SAGLIGT FOR AT BLIVE TAGET ALVORLIG..

Ingen fornærmelser eller trusler og få alt på skrift.

HUSK KUN AT AFL. KOPI OG GEM ORGINALER ET ANDET STED END HOS JER SELV

LIVET ER JO FARLIGT.

DER VIL ALTID VÆRE OFFER I EN KRIG OG NOGLE KOMMER TIL SKADE MEN LAD DET VÆRE FJENDEN.

Jeg beklager hvis jeg har stødt nogen.

Hilsner
Svend-aage
Godhavnsdreng

_________________
svend-aage
Godhavnsdreng


Top
 Profile  
 
 Post subject: Takk, Svend-Aaage
PostPosted: Mon Jul 31, 2006 11:22 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Hvordan kan du støte noen med dine kloke ord? Vi har erfart hva du sier selv om vi har mistet våre barn er det samme historien vi opplever!

Nå vet jeg jo ikke om det finnes noen muligheter for å finn ut hva stat og kommune i Danmark og Sverige betaler for de barna som blir revet ut av sine familier. At det er en godt betalt geskjeft er det vel liten tvil om. Tenk om bare en liten brøk kunne komme barna til gode?

Vi som foreldre har i hvert fall en plikt til å samle mest mulig slik at våre barn en dag kan komme å se ved selvsyn at vi også ville kjempe for å få barna tilbake. Jeg tror at det er viktig for alle parter.

Så igjen en takk for påminnelsen! :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 31, 2006 11:43 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Dere er barna som opplevde overgrep. Vi er foreldrene som opplever overgrep. Dere er på mange måte vår historie, eller framtiden til mange av våre barn.

Vi må gå hånd i hånd i kampen og opplyse hverandre.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]