It is currently Tue Mar 19, 2024 11:35 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Præcidens???
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 7:56 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu May 04, 2006 4:36 pm
Posts: 107
Location: Fakse.DK
I morgen løber en retsag af stablen i Holstebro i Danmark. Når ? den vindes vil den danne præciden i Danmark for den type sager. Lad os håbe den vil danne grundlag for alle igangværende og fremtidige fjernelser.

=rientering om sagen.

Dato: 23. May, 2006 19:07


JA..Så er tiden inden, den 8 juni kl 10,00 går det løs.
Den dag begynder retsagen mod holstebro kommune, en kamp der startede i 1995.
Og som gjorde at begge mine børn blev tvangfjernet, første gang i 1 mdr og derefter et år efter tog de så min store søn igen.
Første gang blev jeg beskyldt for at have sexuelt krænket min store søn, og året efter kunne jeg ikke finde ud af at passe ham.
Det hele startede med at vores meget søde og kærlige aflastning familie, blev fyret af hostebro kommune, en aflastning jeg havde fordi jeg ingen familie har.
Derefter finder vi ud af og der har været nogle sexuellle lege i en børnehave , Hvor min store søn var.... det fik han så skylden for, så fik jeg skylden for det bagefter.
Til min store overraskelse fandt vi ud at børnehave lederen havde sendt en anonym brev til kommunen og ved det blev aflastningsfamilien fyret.
De var dybt ulykkelige og kunne ikke få en ordentligt forklaring på hvorfor.
Kommunen stod med en ny aflastningsfamilie på hånden.
Sjov nok finder vi så ud at efter et stykke tid at den nye aflastningfamilie er børnehavenlederens private bedste venner.
Og sååå går alt galt.
Vi troede at min mindste dreng måske var damp og jeg var ved læge med ham , som siger at han bare er en dreng med stort D.
Det ringer jeg til min sagbehandler og fortæller, og der bliver meget stille i telefonen og så siger hun at nu kommer de ud til mig, måden det blev sagt på gav mig en utrolig angst og en halv time senere kommer de ind af døren.
De aflevere et stykke papir, hvor der står at i det øjeblik er mine børn ved at blive hentet af kommunen i både børnehave og dagpleje, og så gik de.
Jeg skreg, rystede, troede jeg skulle kaste op, følte mine ben give efer under mig, tårene bare løb ned af mine kinder.
Jeg prøver at læse papiren og kan ikke finde nogen steder.. hvorfor dette sker for mig.
Alt dette sker en tirsdag og først 5 dage efter om lørdagen, får jeg et brev fra kommunen at jeg skulle have sexuelt krænkede min store søn, jeg brød fuldstændig sammen og følte hele min verden blev reven væk.
I 5 dage gik jeg bare og ikke viste hvorfor de havde taget mine børn og hvor de var henne.
De havde aldrig været i mit hjem.... kommunen, børnehaven osv, ingen havde undersøgt det.
Da mine børn kom hjem med en god advokat's hjeælp en mdr senere, fandt vi ud af at mine børn havde skiftet efternavn til aflastnigfamiliens efternavn, der var forsøgt at skaffe pas til mine børn så de kunne tage dem med ud af landet, og det med passene viste kommunen godt.
1 År efter gik de så igen efer min store søn og denne gang... mente de at jeg ikke kunne passe ham.
Jeg fik en meget god ven til at stikke af med ham, og så fik jeg at vide af kommunnen at vis jeg ikke kom med ham, skulle de nok sørge for at jeg aldrig så ham igen.
Så røg han på børnehjem i 1 halv år.
For at tage mine børn sagde de at jeg havde lavet tyverier, røverier, var alkoholiker, havde sat i fængsel, men jeg havde en ren straffeatest...???.
Der findes udtalelser fra både skole og skolefritidordningen, at min store dreng var en af de børn hvor alting bare var i orden.. alt var positiv derfra.
Men kommunen der aldrig havde været i mit hjem mente at alt var negativ.
jeg lovede mig selv at når jeg fik mine børn hjem igen, så skulle alt frem og jeg ville sagsøge holstebro kommunne, for hvad de gjorde mod mine børn og hvad de gjorde og sagde om mig, hvilket giver mig problemer idag.
jeg lider af maridt, angst, søvnløshed og møde daglig ting der hele tiden minder mig om hvad der skete.
jeg blev gravid i 98... Men var så angst for at få det barn at jeg tvang mig selv til abort, og fik gjort så jeg ikke kunne få flere børn, for jeg var angst for at de kom og tog det barn fra mig også....
I dag når jeg ser et dejlig baby, græder jeg indeni... men angsten gjorde jeg ikke turde få flere børn.
For jeg kunne jo ikke beskytte dem jeg havde... og det var systemet jeg ikke kunne beskytte dem imod.... Dem jeg var så dum at tro at de var her for at hjælpe mennesker.
jeg har været heldig at jeg fik mine børn igen, jeg stadig står på mine ben, været heldig at jeg har kunne gennemføre denne sag mod holstebro kommunne.
jeg svor at , om det så blev det sidste jeg gjorde i mit liv, skulle de ikke slippe godt fra det.
For mig er det ikke erstatning der er det vigtigste, nej kan jeg hjælpe andre i lignede sager er jeg lykkelig, for jeg ved jo godt at jeg ikke er den eneste, der har været udsat for psysisk overgreb og som min psykolog siger psysisk voldtægt af systemet.
Jeg bliver aldrig den samme mennesker igen, jeg er så angst for at stole på andre mennesker idag.
Min store søn og jeg har idag en utroligt godt forholdt til hinanden.. som hans venner siger til ham..weeee du har godt nok en sej mor, for vi kan snakke om alt.
Idag bor min mindste søn hos sin far, for jeg kunne ikke magte ham også i min kamp, selv om der har altid været plads til ham også..... De 2 drenge er mit liv, mit hjerte banker hver dag for de 2 drenge som jeg vil gøre alt for.
Den 7 og 8 okt forrige år skulle retten været sat, men nej.. kommnne forhalede sagen og tvang mig igennnem 2 psykologtest, for de skulle da lige være sikke på at det, de gjorde mod mig, at jeg havde taget skade af det.
kan ikke forstå at jeg sagsøger, og det er mig der skal igennem sådan nogle test, for det burde da være dem der skulle igennem såfdan noget, den måde borgerne bliver behandlet på.
Nu ligger der 4 psykologtest til min fordel....... hvis man kan kalde det, det.
Håber af hele mit hjerte at det hele slutter nu den 8 juni, har sådan brug for at komme videre, selv om jeg aldrig glemmer hvad der skete, men det er noget jeg må lære at leve med

_________________
svend-aage
Godhavnsdreng


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]