It is currently Tue Mar 19, 2024 3:46 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: STÅ PÅ! OG STÅ FRAM!?
PostPosted: Sat Nov 04, 2006 6:00 pm 
Offline

Joined: Fri Oct 27, 2006 3:53 pm
Posts: 3
Location: fredrikstad
[face=Arial][/face]Alle som har en sak som BV er innvolvert i burde egentlig legge fram saken på en eller annen måte.. La alle få se hvordan bv enten har ødelagt eller skadet familien psykisk på ALLE slags måter .. Jeg håper det blir flere etter hvert som vil stå fram og vise hvordan bv klarer å ødelegge familier. Og jeg ønsker alle LYKKE til med sakene deres og håper at det faktisk er noen som kan bevise at bv gjør alt galt.. :evil:

STÅ PÅ ALLE SAMMEN! STÅ PÅ .! OG IKKE MIST MOTET!! :D :D :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: SKRYTESIDEN!
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 1:09 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
HER ER SKRYTESIDEN MIN!

Tusen takk for den du!

Ja, la oss stå på og stå frem - alle sammen!!!

Og ta sjangsen på å tilkjennegi hvem du er og hva du står for!

Skriv i vei, herm etter meg, og stjel verre enn en ravn!

Skriv ned din historie, eller utdrag av din sakkyndige vurdering, svartelisten din, og legg den ut her på RBV. Spør om Nina i
http://barnasrett.no/

vil være behjelpelig og legge ut historien din. Nina har lagt ut mine innlegg der og nå når du søker på psykolog "Svein Magnar Hansen" (med hermetegn), så ser presentasjonen hans slik ut på 1ste side på google-søk:

Humane drapsmaskinerPsykolog Svein Magnar Hansen og hans kolleger påtar seg sakkyndig oppdrag for ... Tidligere stod Svein Magnar Hansen oppført som styremedlem her, ...
www.barnasrett.no/mona_lygre/humane_drapsmaskiner.htm - 11k - I hurtigbuffer - Lignende sider

Hovedsidesa psykolog Svein Magnar Hansen til Mona Lygre. Av Mona Lygre. ... Psykolog Svein Magnar Hansen og hans kolleger påtar seg sakkyndig oppdrag for barnevernet ...
www.barnasrett.no/startside.htm - 65k - I hurtigbuffer - Lignende sider
[ Flere resultater fra www.barnasrett.no ]

Kontakt TIPO Norge ASSvein Magnar Hansen. CEO. svein.magnar.hansen@tipo.no. Frank Hoover. Dr. Philos., Forskningsdirektør. frank.hoover@tipo.no. Mona Knudsen. Senior veileder ...
www.tipo-international.com/no_contact.asp - 7k - I hurtigbuffer - Lignende sider

TIPO NorgeSvein Magnar Hansen, CEO Email: svein.magnar.hansen@tipo.no Mobile: +47 97 70 47 00; Morten Klevstrand, Chief Supervisor and manager ...
www.tipo-international.com/uk/kontakt.asp - 9k - I hurtigbuffer - Lignende sider

MONA LYGREVi var 7 stykker som klage på psykolog Svein Magnar Hansen til helsetilsynet ... Da jeg fikk den ”sakkyndige vurderingen” av psykolog Svein Magnar Hansen på ...
mona.r-b-v.net/ - 32k - I hurtigbuffer - Lignende sider

Anbefalings-listePsykolog Svein Magnar Hansen. Psykolog Turi Kavli. Overlege Torkild Aas, Aker Sykehus. Ellen Galaasen Fellesorganisasjonen For Sosionomer ...
www.likestilling.com/psykologi/Rank.html - 55k - I hurtigbuffer - Lignende sider

SakkyndigePsykolog Svein Magnar Hansen. Klikk her! Er det rart man lurer på habilitet? Benyttes ofte av barnevernet ved omsorgsovertakelser. ...
www.likestilling.com/psykologi/rank/Nav ... ansen.html - 4k - I hurtigbuffer - Lignende sider

Kongress om Kozijavkin-metoden in Oslosaid Svein Magnar Hansen, CEO of the TIPO family of companies. Kl.: 13.15 - 14.00 Foredrag/informasjon om Kozijavkin- Metoden. v/ Dr. Volodymyr Padko og ...
www.reha.lviv.ua/276.0.html - 28k - I hurtigbuffer - Lignende sider

TrygVesta gir milliongave til natteravnene Les mer... Fakkeltog ...v/psykolog Svein Magnar Hansen, Stitelsen Monitor/Tipo. 13:45 Kaffepause. 13:55 Presentasjon av sms-tjeneste for natteravnene ...
www.natteravn.no/arendal/news.asp?DocumentID=2 - 8k - I hurtigbuffer - Lignende sider

REDD BARNA VÅRE :: Vis Temaet - Utdrag av sakkyndig rapportSå da jeg var på audiens hos Svein Magnar Hansen, hadde jeg med meg hunden, samt en huskelapp i lommen. Med vitende vilje kledde jeg meg "litt" sjuskete, ...
forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=3594&sid=77e32122a0ff8d77cb1b7bdf0f12e366 - 54k - I hurtigbuffer - Lignende sider

PSYKOLOGEN KOMMER TIL Å BLI DÅRLIG PÅ NERVENE - NÅR HAN SER DEN ELENDIGE REKLAMEN SIN. OG DET ER NETTOPP DET SOM ER MENINGEN.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]