It is currently Tue Mar 19, 2024 5:24 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: 13mnd samværsboikott
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 11:25 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Thu Aug 10, 2006 11:11 pm
Posts: 206
Location: Fredrikstad
Det tok oss 13 mnd før vi fikk se Marcus igjen,iløpet av denne tiden var det 0 kontakt. Jeg skrev noen brev til Marcus og vet han fikk det aller første brevet ,da de trodde det var fra Mette Ølmheim som var Marcus sin særkontakt på Tune barnehjem i Sarpsborg(i det brevet sendte jeg med masse bilder av oss alle,søsken og mor og far).Marcus fikk kanskje et par brev til ,men resten ble nok holdt tilbake av fosterforeldre på Tjøme.Vi fikk jo aldri noe svar eller livstegn fra gutten,men det er vel denne måten bv torturerer familiene på.Vi sendte julepakke til jul 2005 som kom i retur.Iløpet av denne perioden ble vi lovet samvær og dag og tidspunkt ble satt opp,hvor jeg og søstrene satt klare ,så ringer telefonen et par timer før samvær skal skje hvorpå bv sier at det ikke blir noe av,da fikk vi beskjed om at Marcus ikke ville se oss i det hele tatt.Andre ganger kunne det være at han skulle være med på fotball eller noe annet,hvorpå samvær ble spolert.Alt var nok oppspinn fra bv sin side ,for utfra det vi har hørt senere så har det ikke vært så mye turer han har vært på.Så kom bv til det at de tre yngste søstrene skulle få møte Marcus i Moss ,de måtte bli sendt dit alene,jeg mor fikk beskjed om at Marcus ikke ville se meg(bare løgn).Jentene ville ikke dra dit alene,så da ble det ikke noe av samværet i Moss.I mellomtiden fylte Marcus 12 år,så jeg fikk satt inn bilde av ham i Tønsberg Blad med hilsning fra søsken og mor og far.Så under det aller første samværet hadde jeg med meg avisen,Marcus så det og strålte :Det så jeg ,sa han også fikk jeg kortet fra dere.Nå har det jo blitt mye bedre siden vi endelig har samvær med ham.Og når han få igang mobilen så vil han få sende meldinger til søstra si.Det har vært 13 jævlige mnd ,sikkert andre som også har opplevd det samme.Bare noen ord uti natten. Mayliss


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]