It is currently Sat Apr 27, 2024 1:08 pm



Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Brunt pakk vil ha elektronisk merking av barnevernsofre
PostPosted: Sat Oct 07, 2006 1:43 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
Brunt pakk vil ha elektronisk
merking av barnevernsofre
[/face]


KILDE Det høres ut som en dårlig vitts, men er sant: Et lovforslag er ute på høring om elektronisk merking og satelittsendere som skal holde (kun) MENN borte fra kvinner som har framsatt beskyldninger mot disse.

Da en del opplever å bli beskyldt for de groveste ting av psykopatiske og galne kvinner og gjerne deres psykologer og hjelpere, vil det nye våpenet i barnefordelingssaker være å få merket mannen elektronisk. Slik kan man holde han borte fra barna.

Det såkalte barnevernet vil naturligvis hilse ordningen velkommen og be om vide fullmakter og utvidelser.

Om ikke vi alle som tror på rettsikkerhet og frihet tar krigen mot maktpakket, så går alt dit høna sparker.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Desverre er det ingen vits
PostPosted: Sat Oct 07, 2006 9:43 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Skulle nok ønske at du hadde rett, Arild, men alle undersøkelser viser at menn er i sterkt overtall når det gjelder vold.

Jeg oppfatter nok Storberget dithen at han faktisk ikke skiller på kjønn, men på overgrep mot svak part.

Vi får se hva som kommer ut av det. Min opplevelse er at overgriper har sterkere personvern enn offeret. Personlig erfaring med det har jeg med en pyroman som tente på huset vårt. Mannen? ble tatt, tror vi, men vi får ikke en gang vite det under henvisning til personvernet. At ett menneske holdt på å brenne inne, har intet med saken å gjøre, sa politiet! :twisted:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Desverre er det ingen vits
PostPosted: Sat Oct 07, 2006 10:10 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Nulle wrote:
Skulle nok ønske at du hadde rett, Arild, men alle undersøkelser viser at menn er i sterkt overtall når det gjelder vold.


Rett i hva da?

Nulle wrote:
Vi får se hva som kommer ut av det. Min opplevelse er at overgriper har sterkere personvern enn offeret. Personlig erfaring med det har jeg med en pyroman som tente på huset vårt. Mannen? ble tatt, tror vi, men vi får ikke en gang vite det under henvisning til personvernet. At ett menneske holdt på å brenne inne, har intet med saken å gjøre, sa politiet! :twisted:


Jeg forsvarer ikke galne mennesker som ødelegger andre. Problemet er manglende bevis.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 07, 2006 10:31 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg finner det også problematisk at kvinner kan bruke politiet for sin vold. Disse kvinnene sitter f.eks i barnevernet, lever seg ut i barnefordelingsaker etc.

I steinalderen ville disse kvinnene trolig brukt høvdingen, klanleder, mannen, nabomannen etc til å utøve volden for seg.

Et poeng er at kvinner (som gruppe) er delaktige i vold. En delaktighet som gjerne ikke kommer fram. Mannen slo jo...

Her er de røde feminister (menn som kvinner) morsomme. De hevder kvinnelige verdier gir mindre vold. Deretter roper de på voldstaten og politi for å kontrollere andre mennesker. Som om statlig vold er ikke-vold. :D

Likevel:
Mannlige hormoner og mer muskler gir lettere vold. Det er lettest for den sterkeste og mest agresive å ty til vold. Jeg benekter ikke biologien og det rasjonelle faktum at de ferreste vil forsøke banke opp en sterkere part.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 8:54 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
:oops: Ordla meg svært klønete :!: :oops:

Hva jeg mente med at du skulle ha rett var følgende: Man skal ikke overvåke noen slik som det her legges opp til. Altså overvåking slik det legges opp til burde være en vits!

Når det er sagt er det som du sier et faktum at menn har flere muligheter for vold, men det er da ikke bare vold som er et problem, overgrep som barnevernet gjør er svært ofte like ille slik du jo sier. Det verste med de overgrepene er at de svært sjelden om noen gang rettes opp. Som om det er mulig å glemme hva de gjorde mot en og tok/tar mange år av våre liv uten en gang å måtte unnskylde det de har gjort :!: :evil:

Når det gjelde kvinner som bruker politi i barnefordeling, er jeg nok noe uenig med deg. Har selv opplevd at et vennepar gikk fra hverandre og at far faktisk ble voldelig også mot vennekretsen når vi ikke var villige til å ta standpunkt! Enkelte av oss måtte gå til politianmeldelse av telefonterror og stalking! En opplevde også å bli påkjørt når far oppdaget sin eks i bilen til en venninne! Da var det godt at politi trodde på oss.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 9:42 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Politiet (og andre etterforskningsorgan) sin jobb er verken å TRO på eller ikke TRO på. Jobben deres er å lytte og derpå undersøke.

1. Er det flere vitner.
2. Finnes det bevis.

Per i dag dømmes folk uten vitner og bevis. Dette på grunn av at maktaparatet TRODDE.

Det er galt å tvinge mennesker på bakgrunn av TRO.

Å dømme på bakgrunn av TRO, magefølelse, intuisjon og assosiasjoner gir en mengde justismord, feil og unyanserte dommer.

Men det er ganske sikkert at man får flere kjeltringer inn i fengsel på denne måten.


Så da er spørsmålet:
Helliger målet midlet?

Er det rett av staten å overfalle og straffe uskyldige for å oppnå å ta flere mer eller mindre skyldige?

Man ofrer uskyldige for å ta skyldige. Jeg er mot denne formen for menneskeofring. Årsak: Ingen har rettigheter i andre sine liv. Man har ikke rett til å ta uskyldige. Den uskyldige har ingenting med saken å gjøre. De uskyldige skal ikke lide for å få skyldige i fengsel.

Det er mulig du hadde vert mer enig om du hadde vert utsatt for et politistyrt justismord i tillegg til barnevernstyrt justismord.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 1:30 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Tror jeg fremdeles ordlegger meg galt. Jeg er ikke uenig når det gjelder barnevern!
Hva jeg tok opp var når den ene part i en barnefordeling griper til vold og trussler som jeg sa i mitt forrige innlegg, DA og bare DA skal politi gripe inn og avverge videre voldsbruk.

Om overvåkingen foregår ovenfor barnevernsofre, som vi ser mye av, er vi totalt enige i :D

Jeg har aldri heller bragt inn tema tro da det bør være utenfor saken i ethvert henseende. :o

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 1:39 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Nulle wrote:
Da var det godt at politi trodde på oss.
tro, tror, trodde...:wink:

Ikke meningen å være kverulantisk. Jeg ser det imidlertid som et poeng å få frem rettsikkerhetssvakhetene i systemet. De rammer så mange, barnevernsofre især.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 5:57 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Oppfattet heller ikke at du var det.

Rettssvakehetene er der hele tiden og millimeterrettferdighet får vi nok aldri!

Vi får nok bare arbeide videre med å få barnevernsakene ut i det offentlige rom slik at fler kan se hva som virkelig skjer!

Punkt en bør være å få slutt på særdomstolen: Fylkesnemda


Top
 Profile  
 
 Post subject: Nei til femi-kultusen
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 9:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Her er de røde feminister (menn som kvinner) morsomme. De hevder kvinnelige verdier gir mindre vold. Deretter roper de på voldstaten og politi for å kontrollere andre mennesker. Som om statlig vold er ikke-vold. :D


Godt sagt. Det er kvinner som er drivkraften bak "barnevernet". Kvinnene yngler i hele sosialsektoren. De preker om kvinnelige verdier men er bare ute etter personlig makt. Feminismen har skadet barna og familiene. Dette er mitt syn. Men det er nok av mannlige bøller i "barnevernet", selv om de kan forveksles med de utringete barnevernskvinnene.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]