It is currently Fri Apr 26, 2024 9:46 am



Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Høflig forespørsel om dok.innsyn helsestasjon...
PostPosted: Thu Feb 17, 2011 12:53 pm 
Offline

Joined: Wed Sep 08, 2010 3:53 pm
Posts: 27
Øyvind Bremnes
Boks 614
8301 SVOLVÆR den. 28. september 2010


Helsestasjonen i Vågan
Sjøgt. 16
8310 KABELVÅG


Ad begjæring av 18.05.10. om fullt dokumentinnsyn i alle forhold som måtte vedrøre meg og/eller min sønn, jfr. Sandefjord tingretts kjennelse av 160309, samt purring på øvrige ubesvarte spørsmål.
Varsler med dette om at Sandefjord tingrett er tilskrevet i forbindelse med at Helsestasjonen i Vågan v/Rolandsen har unnlatt å respektere kjennelse om dokumentinnsyn av 16.03.09.
For å unngå kjedelige misforståelser i framtiden, foreslår jeg at dere søker profesjonell hjelp mht. lovanvendelse. Begjæringer om innsyn skal effektueres uten ugrunnet opphold, om noen skal på ferie eller lignende, så er dette forvaltningsorganets problem. Det framgår for øvrig av forvaltningsloven at den som berøres av et vedtak, skal regnes som part- med påfølgende partsrettigheter.
Dere opplyser at helsestasjonen ikke har referat fra telefonsamtale mellom Marit Helgesen og Styrer Marthe Berg Jacobsen i Kabelvåg barnehage, det dreide seg imidlertid om to samtaler.
Den første samtalen dreide seg om at Helgesen den.011008 framsatte en rekke beviselig falske påstander og stigmatiserende antydninger vedrørende u.t, min sønn, min samboer, samt hennes datter. Dette forpliktet, uavhengig av sannhetsgehalt barnehagens ansatte til å begynne å observere oss og våre barn med tanke på mulig omsorgssvikt- svært ubehagelig, ikke minst med tanke på at jeg er deleier i bedriften. Ønsker referat fra denne samtalen.
Barnevernet har opplyst at helsestasjonen v/Helgesen har sendt bekymringsmelding til dem. Ønsker kopi av denne.
Jeg møtte etter dette opp på helsestasjonen sammen med min samboer for å klage skriftlig på Helgesens adferd ovenfor oss og barnehagen. Ønsker kopi av klagen. Ønsker referat fra møtet. Ønsker svar på klagen.
Helgesen ringte etter å ha hørt om vår klage, til Marthe privat, på kveldstid, for å kritisere henne for å ha oppfylt sin informasjonsplikt ovenfor oss. Nøyaktig ordlyd på truslene Helgesen framsatte vites ikke, men Marthe ba etter episoden om å slippe å forholde seg til ubehagelige offentlig ansatte. Jeg kan ha forståelse for at helsest. forsøker å frasi seg ansvar for Helgesens telefonterror på kveldstid, spesielt på bakgrunn av hennes adferd ellers: hun har i en årrekke sittet alene to timer pr. uke som helsesøster på Kabelvåg ungdomsskole. Ensomheten skyldes at hun etter en dypt personlig samtale med et barn som slet med tvil om seksuell identitet, valgte å bruke barnets lidelser som offentlig underholdning i sitt miljø. At Helgesen er betrodd å vurdere omsorgsevne burde kanskje vurderes i lys av dette, samt hennes forslag til en mor om å holde fast hennes fire år gamle barn, som hadde sprøyteskrekk, for å sette vaksinesprøyta under tvang.
Helsest. v/Rolandsen har opplyst at jeg og min samboer har vært misfornøyd med helsesøster Kira Lehtonen- dette er blank løgn, verken jeg eller min samboer har på noe tidspunkt hatt noe som helst å utsette på Kira, hun har i alle sammenhenger opptrådt profesjonelt, effektivt, og ikke minst hensynsfullt. Eneste negative konsekvens av vårt ellers utmerkede samarbeid med henne skyldtes hennes anbefaling av helsestasjonens sekretær Trine Bakke Baardsen, som barnevakt/helgeavlastning.
Følgende opplysninger om henne og ektefelle ble underslått oss - med katastrofale konsekvenser for tillitsforholdet: 1. At de egentlig ikke var interessert i å være barnevakt, men derimot var ute etter å adoptere et barn. 2. At ektefelle, Roar Bakke Baardsen i en årrekke har hatt deltidsarbeid for barnevernet som tilsynsfører- kjent blant fosterbarn for å være umulig å få tak i, likegyldig til barnas velferd, samt beskyldt kun være ute etter pengene. 3. At Trine Bakke Baardsen har vist alvorlige tegn på psykisk lidelse i forbindelse med at avtalen om barnevakt/avlastning ble avsluttet- hun fikk sammenbrudd på stedet da hun fikk beskjeden, noe som for oss framsto som bekymringsfullt. En er jo kjent med at infertilitet kan medføre traumer, men vi hadde forventet at besøkshjem var screenet for psykiske problemer. 4. Hensynsløshet ovenfor barnet mht. framtidig sosial status. Vi har blitt kjent med at bekjente og naboer av Bakke Baardsen allerede ved første helgebesøk i 2007 fikk opplyst barnets navn, at hun var en alvorlig barnevernssak, samt at hennes sak var svært ømtålig- høres ikke helt ut som beskrivelse av en barnevaktjobb. Dette kom fram i forbindelse med en offentlig diskusjon om helsestasjonens manglende evne til å etterleve noen form for taushetsplikt. 5. U.t. ble i desember i fjor utsatt for fysisk vold (politianmeldt), av en person i miljøet rundt Bakke Baardsen, har nå fått bekreftet at episoden hadde sitt utspring i deres påstander om meg. Er nysgjerrig på evt. reaksjoner blant Vågans befolkning når det kommer ut at sekretæren på kommunens helsestasjon jakter på et barn å adoptere, og at hun allerede har prøvd å få overta et barn gjennom udokumenterte negative påstander om barnets familie.
Når det gjelder helsestasjonens uttalelser i tale og skrift om at min beskyldning om dokumentfalsk baserer seg på en vrangforestilling, gis dere frist til 061010 med å sende en skriftlig beklagelse for å ulovlig ha endret dokumenter etter at avsender leverte dem fra seg. Jeg vil i motsatt fall ta rettslige skritt, jfr. Strl.§ 180.
Det har framkommet opplysninger om at helsestasjonen allerede i 2006 begynte å sende ut notater med til dels skremmende påstander om u.t, dette uten å på noe vis forsøke å kvalitetssikre opplysninger. Det er også dokumentert at dere den. 011008 sendte en falsk bekymringsmelding til barnevernet i Vågan, vel vitende om at jeg stod midt oppe i en barnefordelingssak i en annen kommune. Disse forholdene vil bli adressert på et senere tidspunkt, men jeg ønsker allerede nå å presisere at ytterligere lovstridige overgrep mot mine nærmeste ikke på noe vis vil bli tolerert.
Dere opplyser for øvrig at jeg har motsatt meg tilbud om ”hjelpetjeneste”, en påstand som ikke gir noen mening idet dere til dags dato ikke har opplyst hva ”hjelpen” skulle gå ut på. Det henvises til ”vanlig prosedyre” for å innkalle til ”hjelpetjenestemøte”, jeg synes det er påfallende at ingen utenfor helsestasjonen har hørt om denne prosedyren. Det har dog vært antydet at saken dreide seg om språkutvikling, i så fall undrer jeg hvorfor dere ikke ønsket å innkalle barnehagen- de har jo- i motsetning til dere, kompetanse til å vurdere språkutvikling. De hadde for øvrig på daværende tidspunkt slått fast at det ikke forelå problemer som trengte handling. Det vil for øvrig ikke være naturlig for spesialpedagoger å be om hjelp med språkutvikling fra noen som sysler med bleieutslett og lignende.
Jeg skjønner for øvrig ikke hva ledende helsesøster Hilde Rolandsen bygger sine karakterdrepende uttalelser om u.t. på, hun burde jo forstå en i en offentlig stilling ikke kan strø om seg med negative personkarakteristikker uten å ha dekning for disse. Hvordan ville det tatt seg ut om jeg f.eks skulle ha påstått at Rolandsen kom fra et ødelagt hjem, med ukjent far og en mor som dumpet henne som barn for å realisere et liv som alkoholisert prostituert- en slik påstand ville jo framstå som useriøs.

Med vennlig hilsen


Øyvind Bremnes


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Høflig forespørsel om dok.innsyn helsestasjon...
PostPosted: Fri Feb 18, 2011 5:24 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Rystende lesning.

De er offentlig ansatte, de samarbeider og dekker hverandre. De avsløres i løgn på løgn, lovbrudd på lovbrudd. Og slik får de holde på?!

Lovløse tilstander i Vågan.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Høflig forespørsel om dok.innsyn helsestasjon...
PostPosted: Sat Mar 05, 2011 3:13 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Quote:
Fra: Torhild Schøning [mailto:Torhild.Schoning@vagan.kommune.no]

Sendt: 28. februar 2011 09:37

Til: Solheim Barnehage (Gerd Bremnes)

Kopi: Ivar Martin Nordgård

Emne: Melding om åpning av tilsyn Kabelvåg barnehage AS etter Lov om barnehager § 16,se også § 7, § 8, § 21 og § 22 , se kommentarer og vedlegg


Til Kabelvåg barnehage v/eierne xxxxxxx Bremnes, xxxxxxx Bremnes, xxxxxx Bremnes og Øyvind Bremnes



Det gis med dette melding om at det er åpnet tilsyn av Kabelvåg barnehage etter Lov om barnehager § 16.

Vågan kommune som tilsynsmyndighet iverksetter tilsynet for å undersøke om barnehagen drives i samsvar med gjeldende lovverk.
For avklaringer ber vi om tilbakemelding på eierforholdet; om det stemmer slik vi har registrert:

Styrets leder: xxxxxxxxxx Bremnes; andel aksjer: 30%

Nestleder: xxxxxxxx Bremnes; andel aksjer: 30%

Styremedlem: xxxxxxx Bremnes; andel aksjer: 20%

Styremedlem: Øyvind Bremnes; andel aksjer: 20%


Et styremedlem i Kabelvåg barnehage, Øyvind Bremnes har gitt utsagn på nett, som barnehageeier; se kommentarer i "Barnehage.no", reg. 12.01.2011:

Sitat:
"I våre barnehager ble vi så plaget av at bvt. gengav våre opplysninger feil at vi måtte endre styrerinstruksen.
Ansatte har ikke lenger anledning til å forholde seg muntlig til bvt. samt at etaten ikke har adgang til eiendommene uten i følge med annen offentlig myndighet (politiet). Hårda bud, men dessverre nødvendige."

Likeså er det registrert at Øyvind Bremnes har lagt ut et skriv på nettstedet "Redd våre barn", et skriv fra han til Helsestasjonen i Vågan, også her presenterer han seg som eier av barnehage. Skrivet inneholder angrep på og beskrivelser av ansatte i Vågan kommune, registrert på nett 17.02.2011. Se vedlegg.

Vågan kommune vil i tilsynet vurdere om Kabelvåg barnehage AS drives etter Lov om barnehage; særskilt vurdering i forhold til § 20, § 21 og § 22.
Vi ber om redegjørelse for disse forhold fra styret i Kabelvåg barnehage; av hensyn til driften av barnehagen ber vi om denne innen 15.03.2011.


Svolvær 28.02.2011

Tilbakemelding til Saksbehandler Torhild Schøning, e-post: torhild.schoning@vagan.kommune.no; eller Vågan kommune, Rådhuset, 8305 SVOLVÆR




SVAR PÅ E-POST VEDRØRENDE ÅPNING AV TILSYN VED KABELVÅG BARNEHAGE AS.



Vi viser til Deres e-post av 28. februar d.å.

Vi kan ikke se noen form for sammenheng mellom de opplistede paragrafer og brevets øvrige innhold.
Det kan dog se ut som om at Vågan Kommune ved T. Scøning har bevilget seg retten til å sensurere upopulære meningsytringer.

Virkeligheten forholder seg imidlertid som følger: Barnehagelovens § 16 hjemler tilsyn ”etter denne lov”. Barnehageloven regulerer drift av barnehager, den regulerer ikke lovlige meningsytringer.

Det i e-posten omtalte vedlegget er for øvrig et offentlig dokument som ble loggført i kommunens postliste i oktober i fjor.
Måneden etter ble nevnte vedlegg overlatt kommunens administrasjon for vurdering av anmeldelse/rettslig pågang mot Øyvind Bremnes, uten å finne noe kritikkverdig.
Dette betyr at kommunens trussel om å stenge barnehagene er ulovlig og grunnløse. Vi tar til etterretning at kommunen har nektet å etterkomme en rettslig kjennelse om utlevering av de i brevet omtalte dokumenter, for deretter å underslå en klage til fylket, men kan ikke se at dette dreier seg om lovbrudd fra vår side.

Dette forsøket på utpressing berører samme tema som deres trussel 22.1.2010, der dere varslet stenging av Solheim og Kabelvåg Barnehager med mindre styrer trakk tilbake vitneforklaring i en barnesak.

Disse truslene vil nå bli politianmeldt. Vi vil i tillegg, overfor Fylket, begjære det tilsynet som allerede er i gang mot kommunen, utvidet.

Det er på tide at Vågan Kommune ved Etat for Kultur og oppvekst begynner å drive sin virksomhet i lovlige former, selv om dette måtte tilsi at det skjer under statlig administrasjon.

Det er ingen faktiske forhold som kan knyttes til paragrafene det vises til.

For ettertiden vil vi ha oss frabedt slike utidige forsøk på skremsler fra Deres etat. Vi har sterk mistanke om at grunnen til Deres siste og hittil skammeligste utspill er en hevnaksjon fordi vi har gjort Fylkesmannen oppmerksom på at Deres etat driver med virksomhet som strider mot så vel instrukser fra overordnede departement som mot Norges lover.



Kabelvåg, den 4. mars 2011

For styret i Kabelvåg Barnehage AS





Gerd Røed Bremnes

Styrets leder.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Høflig forespørsel om dok.innsyn helsestasjon...
PostPosted: Sat Mar 05, 2011 7:06 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Ligner ikke dette på et samkjørt maktapparat som tar i bruk alle virkemidler, lovlige som ulovlige, for å beskytte sin egen makt?

Saksbehandler Torhild Shcøning er pedagogisk konsulent i Vågan kommune, og også medlem av sentralstyret i NSLF - Norsk Skolelederforbund.

Avslutningsvis i mailen som varsler tilsyn mot Kabelvåg barnehage, skriver hun:
Bjørn Erik wrote:
Quote:
Vågan kommune vil i tilsynet vurdere om Kabelvåg barnehage AS drives etter Lov om barnehage; særskilt vurdering i forhold til § 20, § 21 og § 22.
Vi ber om redegjørelse for disse forhold fra styret i Kabelvåg barnehage; av hensyn til driften av barnehagen ber vi om denne innen 15.03.2011.


Svolvær 28.02.2011

Tilbakemelding til Saksbehandler Torhild Schøning, e-post: torhild.schoning@vagan.kommune.no; eller Vågan kommune, Rådhuset, 8305 SVOLVÆR



Her har hun slengt på en paragraf til, nemlig Barnehagelovens § 20, Taushetsplikt: For virksomheter etter denne lov gjelder reglene om taushetsplikt i forvaltningsloven §§ 13 til 13f tilsvarende.

Når forvaltningen selv bryter lovverket og dette blir påklaget, scmokkk ... opp kommer det alt-avstøtende skjoldet, selve tryllemiddelet som skal få all kritikk til å forstumme, det ugjennomtrengelige jernteppet ... taushetsplikten.

Nei, Torhild Schøning, taushetsplikten skal ikke beskytte offentlig ansatte mot berettiget kritikk!

Det har bredt om seg en ukultur der taushetsplikt blir misbrukt til å beskytte offentlig ansattes grove feilvurderinger og maktmisbruk. Det må bli satt en stopper for dette misbruket av taushetsplikten.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Høflig forespørsel om dok.innsyn helsestasjon...
PostPosted: Sat Mar 05, 2011 7:47 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Jeg vil tro at "tausheten" IKKE gjelder for driften og driftsinterne forhold i barnehagen som sådan, men derimot opp mot sladder om barnehagens Barn og deres Foreldre som måtte forekomme med fjolsene i såkalt barnvern etc.

Her synes det som det såkalte barnvernet og Torhild Schoning har blandet seg inn i driftsavgjørelsene så da får de bare ha det så godt.

Forøvrig, hva kunne man vente fra såkalt barnevernere da driften og ledelsen fatter avgjørelser ubetinget til beskyttelse av Barna og Familiene gjennom å beskytte seg selve også.

Quote:
Alle handlinger relatert til andre menneskers rettigheter, hvis maksime ikke lar seg forene med publisitet, er urettmessige

Immanuel Kant

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Høflig forespørsel om dok.innsyn helsestasjon...
PostPosted: Sat Mar 05, 2011 8:54 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Bjørn Erik wrote:
Jeg vil tro at "tausheten" IKKE gjelder for driften og driftsinterne forhold i barnehagen som sådan, men derimot opp mot sladder om barnehagens Barn og deres Foreldre som måtte forekomme med fjolsene i såkalt barnvern etc.

Her synes det som det såkalte barnvernet og Torhild Schoning har blandet seg inn i driftsavgjørelsene så da får de bare ha det så godt.

Forøvrig, hva kunne man vente fra såkalt barnevernere da driften og ledelsen fatter avgjørelser ubetinget til beskyttelse av Barna og Familiene gjennom å beskytte seg selve også.

Quote:
Alle handlinger relatert til andre menneskers rettigheter, hvis maksime ikke lar seg forene med publisitet, er urettmessige

Immanuel Kant

Jeg reagerte sterkt på at Taushetsplikten ble trukket inn i denne saken, og forsto det umiddelbart dit hen ... at når barnehagen ble tvunget til å gå åpent ut med kritisk korrespondanse ... så flagget den ... "illojalitet til kommunale samarbeidspartnere" ... og risikerte derved uante represalier.

Dvs, om barnehagen var eid og drevet av kommunen selv, ville "kommune-pisken" effektivt ha feid faktiske uoverensstemmelser under teppet. Og tausheten ville ha senket seg. Eventuelt ville en barnehageansatt eller to ha mistet jobben.

Jeg tolket dette som en glipp, en glipp som avslører "kommune-pisken" der offentlige ansatte misbruker taushetsplikt til å beskytte egne og hverandres grove feilvurderinger og maktmisbruk.

Men, jeg kjenner ikke saken i detalj og det er godt mulig at min fortolkning er helt feilaktig.

For meg blir det helt surrealistisk at noen med taushetsplikten i hånden skal kunne tvinge andre til å vidererapportere åpenbare løgner og sladder. Men det finnes jo ikke grenser for hva det såkalte barnevernet kan finne på.

En politianmeldelse for trusler synes å være helt på sin plass i denne saken.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Høflig forespørsel om dok.innsyn helsestasjon...
PostPosted: Thu Mar 24, 2011 7:29 pm 
Offline

Joined: Wed Sep 08, 2010 3:53 pm
Posts: 27
STENGNING AV FB-SIDE PÅ GRUNNLAG AV O.N.

Hotmail-brevveksling med FB-administrasjonen:

Censoring content of public interest.‏

18:54
Svar ▼
øyvind bremnes
Til info+u5yt2ob@support.facebook.com
La ut dette på min profil: "Har fått en siste advarsel fra FB-administrasjonen om permanent stengning av konto hvis jeg ikke slutter å kritisere Vågan kommunes korrupsjon og lovbrudd. Antar NRK får en liknende advarsel. Hvis jeg ramler av nett, skyldes det sensur." Har fått tilbakemelding om at sensur av lovlige meninger på FB er en sak av interesse for media, foreslår derfor at dere trekker tilbake advarselen, samt legger tilbake det fjernede innlegg.


Til info+u5yt2ob@support.facebook.com
Har ennå ikke mottatt svar på hva disse bruddene antas å dreie seg om. Kan det ha sammenheng med følgende sendingsinnslag: http://go.nrk.no/go/e/nettvleft;siteId= ... eks/256456

14:59
Svar ▼
The Facebook Team
Til bremnesen@hotmail.com
Hei Øyvind,

Etter å ha undersøkt saken har vi kommet frem til at du har brutt Facebooks erklæring om plikter og rettigheter. En av Facebooks fremste prioriteter er at brukerne skal føle seg vel og være trygge. Vi har null toleranse for hatmeldinger. Å henge ut personer på grunnlag av rase, etnisitet, nasjonalt opphav, religion, kjønn, identitet, seksuell legning, funksjonshemning eller sykdom er et alvorlig brudd på våre standarder.
Hvis du fortsetter å angripe og henge ut mennesker som jobber i det offentlige blir vi nødt til å deaktivere kontoen din for godt, vennligst anse dette som en advarsel.

Vi har gjenopprettet kontoen din, og dermed skal du ha fått tilgang til den på nytt. Hvis du vil vite mer om hva som forventes ut fra Facebooks erklæring om plikter og rettigheter, ber vi deg lese om våre standarder på http://www.facebook.com/communitystandards. Vær oppmerksom på at ytterligere brudd på våre standarder vil føre til at kontoen din blir stengt for godt.

Vi setter pris på din forståelse,

Morten
User Operations
Facebook

-----Original Message to Facebook-----
From: øyvind bremnes (bremnesen@hotmail.com)
To: The Facebook Team
Subject: RE: Censoring content of public interest.

22.03.2011
Svar ▼
øyvind bremnes
Til bremnesen@hotmail.com
Det foreligger ikke noen annen form for korrespondanse enn advarselen fra FB på siden Øyvind Bremnes- tilknyttet denne mailadressen. Det har såvidt jeg kan se ikke forekommet personangrep fra min FB-konto, jeg har imidlertid kritisert offentlige etater, ved de respektive ledere, i deres offisielle kapasiteter. Hvis Facebook ønsker å sensurere upopulære meninger, er det selvfølgelig ikke noe jeg kan gjøre med det.

22.03.2011
Svar ▼
The Facebook Team
Til bremnesen@hotmail.com
> > Hei,
> >
> > Ifølge våre systemer er ikke e-postadressen du skriver fra, tilknyttet en konto som du har fått advarsel om, eller som er deaktivert. For at vi skal kunne hjelpe deg, må du skrive til oss direkte fra e-postadressen som er knyttet til den aktuelle kontoen.
> >
> > Vennligst oppgi fullt navn og gi en kort beskrivelse av problemet du opplever. Inkluder også all tidligere korrespondanse, slik at vi har den opprinnelige henvendelsen som referanse. Hvis du ikke kan sende en melding fra påloggings-e-postadressen din, oppgir du e-postadressen i svaret, så vil vi undersøke saken nærmere.
> >
> > Hvis du skriver på vegne av en venn, ber du denne vennen om å skrive til oss direkte, slik at vi kan bekrefte vedkommendes identitet av hensyn til kontosikkerheten.
> >
> > Hvis henvendelsen ikke gjelder en advarsel eller en deaktivert konto, kan du besøke vårt hjelpesenter på http://www.facebook.com/help.php.
> >
> > Takk!
> >
> > Facebook-teamet

22.03.2011
Svar ▼
øyvind bremnes
Til disabled@facebook.com
I have received notification that parts of my notes on Facebook have been deleted. The deleted notes containen critisism of illegal acts on behalf of public servants. If Facebook.com has taken it upon yourselves to censor out statements that opposes the government of Norway, please let me know in advance, so that I can delete my account. The above mentioned material that has been deleted, was all based on official public documents.

Best Regards

Øyvind Bremnes


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Høflig forespørsel om dok.innsyn helsestasjon...
PostPosted: Sun Sep 04, 2011 4:24 am 
Offline

Joined: Wed Sep 08, 2010 3:53 pm
Posts: 27
Så fulgte denne: http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/256456/

Nå er sakkyndig psykolog Gunnar Karoliussen fra Mo i Rana satt under politietterforskning for korrupsjon. Hvis saken blir henlagt, kjøres den videre som privat straffesak.
Nordgård, Scøning, Rasmussen, og Ollestad blir nå etterforsket OG saksøkt for trusler, korrupsjon, og ubehagelig opptreden.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Høflig forespørsel om dok.innsyn helsestasjon...
PostPosted: Sun Sep 04, 2011 9:39 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Saksbehandler wrote:
STENGNING AV FB-SIDE PÅ GRUNNLAG AV O.N.

Har ennå ikke mottatt svar på hva disse bruddene antas å dreie seg om. Kan det ha sammenheng med følgende sendingsinnslag: http://go.nrk.no/go/e/nettvleft;siteId= ... eks/256456

Øyvind Bremnes



For å få opp det aktuelle innslaget må du legge ut linken for akkurat det.
Slik det er linket nå kommer vi bare til "hovedsiden"

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]