It is currently Thu Apr 25, 2024 7:40 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Bør de kommunale "barneverntjenestene" omgjøres til offentlige bordeller?
Ja, da kan de ansatte få brukt sin kompetanse 33%  33%  [ 1 ]
Nei, det er ingen offentlig oppgave å tilby seksuelle tjenester 33%  33%  [ 1 ]
Ja, dette er et utmerket forslag som jeg vil bringe videre (ordføreren) 0%  0%  [ 0 ]
Ja, jeg kan selv tenke meg å benytte meg av dette tilbudet (kommuneadvokaten) 0%  0%  [ 0 ]
Ja, skikkelige folk kunne kanskje få leve i fred dersom "barnevernskvinnene" ble omskolert 33%  33%  [ 1 ]
Nei, da vil jo ikke barna ha noen til å bortføre dem fra foreldrene 0%  0%  [ 0 ]
Nei, de ansatte i "barnevernet" er respektable kvinner og menn, som gjør en god jobb for barna 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 3
Author Message
 Post subject: Solgte utviklingshemmet jente (14) til pedofile menn
PostPosted: Sun Sep 27, 2009 8:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Tenåringsjenter siktet for hallikvisksomhet:
- Solgte utviklingshemmet jente (14) til pedofile menn

(VG Nett) Tenåringsjentene skal ha solgt 14-åringen til menn og betalte henne med potetgull og godterier.

Den ene 17-åringen er nå gravid, og skolen hennes slo alarm om henne allerede for syv år siden da jenta bare var 10 år gammel. Da mishandlet hun skolekameratene sine.

- Det finnes et mønster der hun mistenkes for å mishandle personer om hun kommer i konflikt med andre jenter, skrev barnevernet den gang.


Kommentar: En av de hallik-tiltalte tenåringsjentene var i kontakt med det såkalte "barnevernet" allerede da hun var ti år gammel, men det har tydeligvis ikke hjulpet stort, snarere tvertimot.

Gang på gang ser vi at det såkalte "barnevernet" ikke makter å korrigere adferdsforstyrrelser. Forstyrrelsene øker når "barnevernet" griper inn. Det går fra vondt til verre i samtlige saker som "barnevernet" fingrer i.

Hvorfor skal vi da et "barnevern" som bare gjør tingenes tilstand verre?

Jo, av hensyn til kvinnene som er ansatt i "barnevernet" og de små puslete mannslingene som også "jobber" der. Det er derfor vi må ha terrororganisasjonen "barnevernet". Disse menneskene får nemlig ikke jobb andre steder.

Jeg foreslår at alle de kommunale "barneverntjenestene" i Norge omgjøres til offentlige bordeller. Da kan "kompetansen" til de offentlige kvinnene komme til sin rett, og vi andre slipper å ha tvungen kontakt med dem. Antall voldtekter vil også gå ned, når kommunene tilbyr menn gode offentlige tjenester. Det burde gjøre politiet glade.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 27, 2009 10:36 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Jepp å kontakte barnevernet er å gjøre tilstanden værre enn den er. Og et slikt barnevern trenger vi ikke. Her er bare et eksempel på hvor nytteløst barnevernet er.

Jenta som hadde vært under barnevernets omsorg, følte vell at hun selv var solgt i barnevernet som yngre. Det har skadet henne barnevernet slik at hun kunne gjøre slike groteske påfunn.

Barneverns skada hallik tenåringsjente. Du store milde for et sinnsvakt barnevern vi har.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]