It is currently Wed Apr 24, 2024 12:58 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Facebook - verdens største side MOT barnevern ;)
PostPosted: Fri Jul 31, 2009 4:00 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Facebook - verdens største side MOT barnevern ;)

Det er ikke mulig å måle aktiviteten MOT barnevernsovergrep, på Facebook. I vert fall ikke for normale dødlige...

Likevel finnes det en mengde causer, "fan-grupper" og organisasjoner som jobber mot barnevernsovergrepene. Jeg tror derfor ikke jeg overdriver når jeg hevder det er verdens største anti-barnevernsside.

Derfor: Bli Facebook-medlem og "friends" til noen aktive barnevernsmotstandere. Da vil du kunne se hvilke grupper disse er med i, og du vil få invitasjoner til "causer" oa.

Siden barnevernet i hovedprinsipp er synnonymt med barnevernsovergrep, så...:

Bli med å lage et kjempe-nettverk MOT barnevernet.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Aug 03, 2009 10:35 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
Jeg er en af dem der aktivt har gået ind og opsøgt grupper til og omkring barnets tarv, og ikke mindst anbragte børn.
Riktig mange forældre har bruk for å vite de ikke er alene, og at ved å selv opsøke info, bl.a. her i forum, samt bare få del i det fellesskapet er første sktidt på vejen ut av desperationen.
Jeg kan tydelig merke tregheten, men også håpet når de får å vite at hele dette store maskineri, i populær tale barnefjern rent faktisk tar fejl, og det er vi mange som vet.
Desværre kan vi ikke nå ut til alle, men med en smule ihærdighet, også utover landegrensene har jeg tro på vi kan nå temmelig langt.
Forum her er perfekt og samle op, koordinere og søke avklaring, men Facebook har et ukendt antal sympatisører, og debatten er på et såpas skønsmessig og fordomsfuldt preget nivau at selv mig, en novice i bv-motstand ennå ikke til dato har fundet motstand og sanheter jeg ikke nogenlunde enkelt har kunnet argumentere imot.
Pædagoger på opholdssteder er de letteste å plukke ned.
Jeg har temmelig mange nu, men jeg vil i likhet med Arild opfordre dere som har tia til å gøre det han foreslår.
P.t. har jeg også kastet mig ut i adoption, som er nært beslegtet med almindelig barnefjern.

Det negative med facebook, er ophør av grupper, og ikke mindst mangel på oversiktelighet i de forskellige indlæg, vanskelig å sikre en får svart de nødvendige steder.
Har kasta enkelte som utfordring til Arild, og flira godt da jeg et par dager etter vendte tilbake og så var han igang med å snu gruppa :lol:
Men nu har han så ikke i likhet med mig fåt kikka etter om der er komt svar
"Redde Små" - samfunnsfarlig tenkning
Jeg kan også overta ? :D

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]