It is currently Tue Apr 16, 2024 10:32 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: En av de mange saker hvor 16åring blir fratatt baby
PostPosted: Tue Apr 14, 2009 5:09 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Kilde

16 åringen ville beholde barnet selv og mente godt hun ville klare ta vare på barnet. Barnevernet gir henne ingen muligheter til å vise at dette klarer hun fint. Det er så rått og så grusomt at barnevernet bare kan holde på slik å røve barn. Barnefaren var en attenåring og de holdt sammen hun gikk ikke med på å bli plassert på mødrehjem og da fattet barnevernet et hastevedtak og de tok barnet rett ut av armene på henne. Disse to unge foreldre mente de meget godt ville klare sammen og ta godt vare på barnet. Noe jeg ikke betviler. Stakkars baby og stakkars mor og far. Slike grusomheter som dette finner man stadig vekk at den Norske stat gjør av grusomme overgrep mot mennesker. Babyen ble røvet dagen etter fødselen.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 14, 2009 5:38 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Kilde


Advokat Sigurd Lorentsen på Jevnaker mener barnevernet ikke gav 16 åringen noen mulighet til å bevise at hun var egnet som mor.

Det er noe stort tull hele barnevernet. Egnet som mor er de aller aller fleste ja ikke om de er død da.

Systematisk røver de barna fra tenåringer. Tenåringer klarer så utmerket godt å ta seg av babyene sine. Det er så perverst dette barnevernet at en ikke finner ord.

Ikke bare er tenåringer vellutstyrt med mor og far og gjerne besteforeldre som ikke behøver være så veldig gamle heller. De trenger så aldeles ikke holde på å ta barna systematisk fra tenåringsmødre. Dessuten er de ung og sprek selv. Legg ned tull barnevernet de er et stort samfunns problem de trenges ikke.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Offentlige horehus
PostPosted: Wed Apr 15, 2009 8:32 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Turid Holta wrote:
Kilde

Det er noe stort tull hele barnevernet. Egnet som mor er de aller aller fleste ja ikke om de er død da.


Begrunnelsen barnevernet har for å ta fra meg ungen min fra meg, er at jeg hadde problemer for to år siden og var i kontakt med Barne- og ungdomspsykiatrisk enhet i Ringerike kommune.

– Barnevernet sier at den eneste muligheten jeg har for å få være sammen med datteren min er å si ja til å flytte til et mødrehjem.


Dette dreier seg utelukkende om kvinnearbeidsplasser. Det er INGEN som trenger "hjelpen" det såkalte "barnevernet" har å tilby. Det er ikke hjelp å havne på såkalt "mødrehjem", som er en kontroll- og overvåkingsinstans. Det er der barna tas med makt fra foreldrene. Horene som "arbeider" der er totalt skruppelløse og burde få en spyttklyse i fjeset istedet for god lønn fra Staten, som i praksis fungerer som hallliken deres.

Halliken ("staten") har for tiden en kampanje for å få flere til å ta kontakt for sine "psykiske problemer" (www.psykisk.no). Jeg vil på det sterkeste advare unge mot å ta kontakt med det offentlige helsevesenet dersom man skulle slite psykisk. Barna vil bli tatt av horene i "barnevernet".

Staten betaler godt til mennesker som er villige til å stjele barna fra andre. Staten har milliarder å ta av. Si nei til halliken som lokker med penger for umoralsk virksomhet. Det er kriminelt å stjele andres barn, også når de offentlige kvinnene er ansvarlige.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 11:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det er veldig sant det du skriver.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]