It is currently Wed Apr 24, 2024 7:29 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnehjemsbarn på rømmen. . .
PostPosted: Mon Jan 19, 2009 9:07 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Dec 19, 2006 2:15 am
Posts: 27
Oslo, 19.01.08.
Jeg hørte i dag morges på Østlandssendingen på radioen.
Politiet er bekymret fordi det er så mange barn som rømmer fra barnehjem fra ulike kanter av Norge, inn til Oslo. Der kommer de inn i rusmiljø, blir utnyttet og mange havner i prostitusjon. Barna er plassert på barnehjem av barnevernet, som skal stå ansvarlig som "far og mor".
Det er så mange mørketall, i,flg. politiet m.h.t. antall barn som prøver å rømme fra disse barnehjemmene. Det blir ikke engang rapportert fra barnehjemmene at barna er forsvunnet.
Dette er forferdelig.
Jeg vil foreslå:

Sett barna til alle som jobber i barnevernet, som ansatte eller spesialister eller hva de kaller seg; Sett deres barn i barnehjem. Hold barnevernsansatte unna sine egne barn et år eller fem, så skal vi se hvordan de barna vil reagere. Hold barnevernsansatte unna sine egne barn eller barnebarn i lang tid, så kan de få smake sin egen medisin.
Da skal vi få se hvordan "barnevernerne" vil reagere.
Hilsen Kathrine.

_________________
Kathrine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 20, 2009 4:49 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mulig avvikerne i bv mangler like normale familieinstinkt som andre, og dermed ikke føler det like ille? Problemet er også at det går ut over uskyldige barn.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 20, 2009 10:21 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
hm... ja men det er stor forskjell på å fjerne barna fra foreldrene kontra fjerne foreldrene fra barna.

Så den beste medisin hadde kansje vært å bure alle barnevernansatte inne på barnevernsinstitusjonene, slik at di selv fikk føle på kroppen hvordan være et barnevernsbarn. Så fikk vi forsket på hvor lang tid det hadde tatt før di prøvde å rømme hjem. For så å fakke dem og bure dem inne igjen. "Ja du vet det foreligger et lovlig fattet vedtak vi må forholde oss til." :twisted:

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 21, 2009 1:57 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Slengt barnevernet litt på glattcelle slik de gjør med barn som er tatt av barnevernet. Banke dem gul og blå i politibilen . Og sørge for at de minst er på fire forskjellige barnevernsinstitusjoner ,samt flere forskjellige fosterheimer hvor foster fanden kan tjene flesk på dem. (øh barnefjernsarbeiderfanden) blir det vell da. Smake sin egen tortur. Nei de der barnevernsansatte har neppe normale følelser alikevell.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnehjemsbarn på rømmen. . .
PostPosted: Wed Jan 21, 2009 2:11 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Jan 03, 2009 1:05 am
Posts: 73
Kathrine wrote:
Oslo, 19.01.08.
Jeg hørte i dag morges på Østlandssendingen på radioen.
Politiet er bekymret fordi det er så mange barn som rømmer fra barnehjem fra ulike kanter av Norge, inn til Oslo. Der kommer de inn i rusmiljø, blir utnyttet og mange havner i prostitusjon. Barna er plassert på barnehjem av barnevernet, som skal stå ansvarlig som "far og mor".
Det er så mange mørketall, i,flg. politiet m.h.t. antall barn som prøver å rømme fra disse barnehjemmene. Det blir ikke engang rapportert fra barnehjemmene at barna er forsvunnet.
Dette er forferdelig.
Jeg vil foreslå:

Sett barna til alle som jobber i barnevernet, som ansatte eller spesialister eller hva de kaller seg; Sett deres barn i barnehjem. Hold barnevernsansatte unna sine egne barn et år eller fem, så skal vi se hvordan de barna vil reagere. Hold barnevernsansatte unna sine egne barn eller barnebarn i lang tid, så kan de få smake sin egen medisin.
Da skal vi få se hvordan "barnevernerne" vil reagere.
Hilsen Kathrine.


De barnevernsansatte er så forstyrra i hodet at de ikke vil være i stand til å sette seg inn i hvordan det oppleves uansett hva man gjør. For barnevernet er barnevernsofre ingenting verd. Så om barnevernet fikk smake sin egen medisin ville de bare hyle og skrike og si "dette går da bare ikke ant" .De kan da ikke oppleve slikt de klarer ikke sette det på at det er dette de gjør mot andre mennesker hele tiden. De vil ikke være i stand til å se det.

_________________
BARNA TILHØRER FORELDRENE!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnehjemsbarn på rømmen. . .
PostPosted: Thu Jan 22, 2009 1:36 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
tutta wrote:
De barnevernsansatte er så forstyrra i hodet at de ikke vil være i stand til å sette seg inn i hvordan det oppleves uansett hva man gjør. For barnevernet er barnevernsofre ingenting verd. Så om barnevernet fikk smake sin egen medisin ville de bare hyle og skrike og si "dette går da bare ikke ant" .De kan da ikke oppleve slikt de klarer ikke sette det på at det er dette de gjør mot andre mennesker hele tiden. De vil ikke være i stand til å se det.


Enig i det, men det har ingen ting å si, for di er ingenting verd. Di trenger ikke å forstå noenting. Du vet "til barnevernpedagogenes beste". Skriker di å kommer med trussler, så er det bare å sende dem på tiltak for å lære seg å beherske sitt sinne. :twisted: Å hjelper ikke det, så er det bare å dytte i dem ADHD medisiner og beroligende medikamenter. Er så enkelt så. :twisted: Å få tilbake jobben etterpå, kan di bare drømme om. Etter noen år som pakkeløsninger innen barnevernindustrien, minst 23 år, egner di seg absolutt ikke til den slags. Nei da får di nok pent ta turen til sosialkontoret, hvis vi ikke klarer å få di inn under psykriatrien før di er utskrevet. Saksmapper sa du? Di er da taushetsbelagt i 80 år. Vi bare overhører kravet hele tiden, med å svare "ja vi hører hva du sier". :twisted:

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]