It is currently Thu Mar 28, 2024 7:15 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Er det likhetstrekk mellom de "kriminelle" jødene og de "uegnede" foreldrene?
Ja, begge grupper har blitt utsatt for overgrep fra offentlige myndigheter 100%  100%  [ 5 ]
Nei, det går ikke an å sammenligne "barnevernet" med nazistens folkemord 0%  0%  [ 0 ]
Ja, jødene var også foreldre som ble fratatt sine barn med tvang 0%  0%  [ 0 ]
Nei, "barnevernet" er en god tjeneste mens jødeforfølgelsen var ond 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 5
Author Message
 Post subject: Kritikk mot barnevernet i Amstetten
PostPosted: Sat Nov 15, 2008 3:23 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Josef Frizl ga sin gravide datter en bok om svangerskap og fødsel to måneder før hun skulle føde. Først ti dager etter fødselen skal Fritzl ha kommet ned i kjelleren for å se til datteren og den nyfødte.

I tiltalen kommer det fram at Josef Fritzl lokket sin datter ned i kjelleren den 29.august 1984. Hun var 18 år gammel da faren lurte henne til å tro at hun skulle hjelpe ham med å bære en dør ned i kjelleren.

Det hun ikke visste, var at denne hjelpsomheten var starten på et 24 år langt fangehelvete som innebar voldtekter, trusler og barnefødsler.

I tiltalen kommer det frem at 73-åringen truet Elisabeth og barna med å drepe dem dersom de avslørte den grufulle hemmeligheten.

Det er i ettertid blitt rettet kritikk mot politi, barnevern og lokalsamfunnet i Amstetten, for å ikke ha grepet inn på et tidligere tidspunkt.


Kommentar: "Barnevernet" i Østerrike hadde såkalt kjennskap til familien Fritzl i mange år før det ble avslørt at Josef Fritzl hadde holdt sin yngste datter som sexslave i 24 år. Det var ikke "barnevernets" fortjeneste at Josef Fritzl ble avslørt. Det var sykehusleger som fattet at noe var galt da Elisabeths eldste datter ble innlagt på sykehus.

I alle debatter om såkalt "barnevern" kommer spørsmålet om hva vi skal ha istedenfor "barnevern", akkurat som om "barnevern" er en livsnødvendighet, som vi ikke klarer oss foruten.

Nina spør retorisk: Hva skal vi gjøre med "jødeproblemet" etter at nazistene tapte krigen?

Hvem skal være ansvarlig for å drifte gasskamrer slik at resten av jødene kan bli tilintetgjort? Dette er ingen aktuell problemstilling, for de aller fleste forstår at det er galt å utrydde mennesker. Likevel blir det samme spørsmålet stilt om "barnevernet". Hva skal vi gjøre dersom en inkompetent institusjon ikke lenger har makt til å tvangsfjerne barn fra foreldrene? Da skal vi juble. Dagens "barnevern" er i sin natur like grusomt som den endelige løsningen Hitler planla for jødene. Det er grusomt å skille barn og foreldre som elsker hverandre. Bare de mest avstumpete og moralsk forkvaklede individer kan mene at slikt er bra.

Spørsmålet burde isteden være hva vi skal gjøre med alle de tusener av ansatte som har vært involvert i den offentlige mishandlingen av våre barn.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 15, 2008 4:45 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Straff til de tusener av ansatte som har vært involvert i den offentlige misshandlingen av våre barn. Kidnapping er svært alvorlig og burde straffes hardt.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Kritikk mot barnevernet i Amstetten
PostPosted: Sat Nov 15, 2008 6:55 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
agrippa wrote:
Spørsmålet burde isteden være hva vi skal gjøre med alle de tusener av ansatte som har vært involvert i den offentlige mishandlingen av våre barn.


Stille dem for retten og dømme dem for krigsforbrytelser utført i fredstid. :evil:

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]