It is currently Thu Apr 25, 2024 10:28 am



Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 10, 2008 6:11 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Apr 09, 2008 7:23 pm
Posts: 193
Location: Vestlandet
Utgifter i forbindelse med samvær

Jeg kunne bedt om det, men valgte å la være. Da ville jeg gitt BV enda et argument: dårlig økonomi. I neste omgang kunne det blitt brukt som et argument for å oppretttholde omsorgsovertakelse.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 10, 2008 6:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja akkurat slik jobber barnevernet og det er helt forkastelig.Leter etter argumenter å bruke mot en.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 10, 2008 8:06 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Apr 09, 2008 7:23 pm
Posts: 193
Location: Vestlandet
Ja, det er best å være forsiktig med å ta imot noe som helst i den fasen du er i nå. Sosialkontoret fungerer ofte som barnevernets forlengede arm.
Uføretrygd og lignende blir likestilt med uhelbredelig sykdom osv.
Hvis du har mulighet, klar deg selv så langt det er mulig.

Når du har samvær, det er lurt å ha noen med, men be de du har med om å holde seg litt bakpå, BV kan finne på å tolke deg som uselvstendig.

Og ja, de er GALE !


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 10, 2008 8:18 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Barnevernet har jo akkurat hengt seg oppi det at ho hadde foreldrene med seg. Di sa vel no i den dur at di da ikke kunne se ho alena med barnet. Derimot treng jo ho vitner på at di ikke lyger en masse søppel på ho. Så barnevernet bruker jo bare alt sammen i mot ho. Vedrørende inntekt så er iallefall sosialklienter oppdatert hoss barnevernet. Uføretrygda blir hele tiden mistenkeligjort. Og di må gjerne utredes for sin kompetanse som foreldre. Vet ikke om hun har mulighet på noe jobb.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 15, 2008 1:35 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Apr 09, 2008 7:23 pm
Posts: 193
Location: Vestlandet
Hvordan går det med deg da?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 16, 2008 9:52 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Det går bedre. Brøt sammen etter å ha lest all dritten de skrev om meg :cry: men prøver så godt jeg kan å skaffe meg jobb. Samværsrapportene taler forsåvidt for noe helt annet enn rapporten fra Aline, og den privatpraktiserende psykiateren jobber nå med diagnosen min. Barnefar og hans familie stiller også opp. Så vi får bare håpe... :?

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 16, 2008 11:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ønsker deg alt godt ,når blir det ny rettsak? Mente du tidliger trodde det ble før jul. Men de har vell somlet det til antar jeg. Godt du står på og forsøker skaffe jobb og at familien stiller opp for deg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 17, 2008 10:09 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Takk. Jeg valgte å trekke akuttsaken som skulle komme opp imorgen, fordi jeg ikke ønsker en ny plassering på mødrehjem. Så en ny rettssak blir i slutten av januar, da kommer 4-12 saken opp...

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 17, 2008 11:03 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Mon Jul 28, 2008 11:16 pm
Posts: 476
Savner_jenta_mi wrote:
Det går bedre. Brøt sammen etter å ha lest all dritten de skrev om meg :cry:


Glem ikke at det er DERES dritt. Ikke din.

Det er stor fare for deg og barnet ditt om du "adopterer" deres dritt, tror på den eller lar deg knekke. Du kan godt reagere, det er naturlig,men få det bort og ut fra deg selv.

De visste du ville få deg en knekk, det er slik det foregår. Men glem det, det har ingenting med deg å gjøre..eller din "morsrolle". Det er deres syke verden, ingenting annet.

SEnder en klem. Stå på!

_________________
- Kjemp for de du har kjær. Kjemp for alt hva du har kjært. -


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 17, 2008 4:51 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Savner_jenta_mi wrote:
Takk. Jeg valgte å trekke akuttsaken som skulle komme opp imorgen, fordi jeg ikke ønsker en ny plassering på mødrehjem. Så en ny rettssak blir i slutten av januar, da kommer 4-12 saken opp...
Ville de ha deg på mødrehjem igjen? Og det er ikke din dritt men demmes dritt. Så i slutten av januar kommer saken opp. Liker ikke den p

aragrafen. Lykke til Barnevernet vil nok ha deg på mødrehjem for å få mer dritt på deg. Demmes dritt og løgn.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Hei
PostPosted: Wed Dec 17, 2008 9:27 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Savner_jenta_mi wrote:
Takk. Jeg valgte å trekke akuttsaken som skulle komme opp imorgen, fordi jeg ikke ønsker en ny plassering på mødrehjem. Så en ny rettssak blir i slutten av januar, da kommer 4-12 saken opp...


Fortalte advokaten deg at eneste mulighet for å vinne 4-6-saken var hvis du aksepterte et nytt opphold på Aline? :shock:

Jeg liker signaturen din (Barn hører hjemme hos sin biologiske familie, stopp tvangsplasseringer og bortadoptering av barn!), men personlig foretrekker jeg uttrykket "naturlige foreldre" fremfor såkalte "biologiske foreldre". Sistnevnte er "barnevernets" påfunn. Ved å kalle barnas foreldre for "biologiske" så nedvurderer "barnevernet" foreldrene. I deres øyne er det kun "fosters" som er å regne som rette "foreldre". "Barnevernet" forvrenger absolutt alt. Fremmede mennesker som tar seg godt betalt for jobben, regner "barnevernet" som barnas egentlige foreldre. Jeg tror faktisk at de ansatte i "barnevernet" mener at et kortvarig forhold mellom en prostituert og en horekunde er mer høyverdig enn et livsvarig ekteskap mellom mann og kvinne. Så perverse er de.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hei
PostPosted: Wed Dec 17, 2008 9:37 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
agrippa wrote:
Savner_jenta_mi wrote:
Takk. Jeg valgte å trekke akuttsaken som skulle komme opp imorgen, fordi jeg ikke ønsker en ny plassering på mødrehjem. Så en ny rettssak blir i slutten av januar, da kommer 4-12 saken opp...


Fortalte advokaten deg at eneste mulighet for å vinne 4-6-saken var hvis du aksepterte et nytt opphold på Aline? :shock:


Ja, nettopp... På grunn av at den feilstilte diagnosen ikke er borte enda :cry: men håper på en avklaring på den fronten i januar.

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 18, 2008 3:41 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Du får vell en avklaring på den feilstilte diagnosen før rettsaken da får vi håpe. Så får vi håpe alt går bra. Syns barnevernet er så grusomt at jeg ikke finner ord. Du er jo så flink med din baby at ingen kan bli så god mamma som du for ditt barn. Dette er trist hva de har gjort mot deg :cry:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 18, 2008 12:39 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Takk. Ja de har gjort en grov feil. Og det skal komme frem. Har ringt og hørt ang. den nye utredningen, de venter på papirer fra DPS, men DPS sa at de har sendt journalen min 2 uker sia :? hmmm rare greier. Jaja vi får vel bare håpe da... Barnefar blir part i saken nå så han skal være med. Har vi større sjanse for å vinne da?

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 18, 2008 7:13 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Barnefaren er blitt part i saken ,kan ikke annet enn tro dere har større sjangs for å vinne da. Men jeg er så veldig skeptisk til dette barnevernet. Men dere burde vinne,hvorfor ikke. Alt er bra med deg å dine ,de har bare en mengde dritt på deg som ikke stemmer. Du burde vinne det sier min rettferdighetssans. Du er snild og omsorgsfull og har ikke gjort ditt barn noe vondt, selfølgelig må du få ditt stjålne barn tilbake.


Last edited by Turid Holta on Thu Dec 18, 2008 7:16 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]