It is currently Sat Apr 27, 2024 2:32 am



Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 12:03 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Di fleste er i dag ca tre fire dager på fødeavd barselavd du har vært lenge. Det var i gamle dager man skulle ligge på barselavd i en uke. Det er lenger enn normalt og du er sikkert blitt anbefalt av bedrevitere til det, mens di planla vidre skrit - søkte plass på mødrehjem til deg. Det at du var så lenge var nok en del i overgerps taktikket til barnefjernet. Bbarseltiden varer seks uker og er den tid som regnes for renselse og har ikke noe med opphold i fødeavd etc å gjøre. Man er uansett barselkvinne i seks uker. Det er ikke noe noen kan gi deg, det er noe du er etter en fødsel. Du skriver du fikk bare en uke barseltid. Jeg liker ta barseltiden hjemme.

Tydeligvis en gjøk som har gitt deg diagnosen. Da burde en gjøk kunne fjerne den, men en rett vil ikke tolerer det. For mye feil på den psykobablern du har møtt. Så mye tull, helt typisk. Ren forvrengning, missforståelse og tull di holder på med.

Vedrørende det at du skrev du ble frisk under svanger skap. Du har neppe vært så syk som di påstår. En kvinne forandrer seg altid under et svangerskap, da hele det hormonelle systemet skal forberede seg på å ta imot og ta vare på et lite barn. Kvinner forandrer seg under svangerskap. Det er helt normalt, vi er skapt slik. Vi skal tross alt ta oss av en liten baby. Hvordan en kvinne har vært før betyr ikke noe fordi naturen har inredet det så vakkert at hun forandrer seg til å tilpasse seg dette barnet. En kvinne forandrer seg når hun får barn. Tiden før kan ikke brukes mot henne - "sånn er du bla bla". Bare uforstandige dumme mennesker påstår slikt.

For at en skal i Norge få beholde sine barn, krev di god omsorg evne hos mor og far. Det nytter ikke hvor mange i slekt som vil - som i din situasjon - stille opp. Desværre er det slik. Så derfor er det så viktig at du får ordnet opp i dette psykobablet.

Lykke til. Du og ditt barn hører sammen. Det er verken din mor eller far eller far til barnet som forandret seg hormonelt til å ta seg av barnet under svanger skapet, men du.

Når det gjeld små babyer små barn er det mor og barn som hører i hop. Og det var heller ikke fostermor eller -far som forandret seg til å ta vare på ditt barn.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Usannferdige "referater" fulle av halvsannheter/he
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 2:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Savner_jenta_mi wrote:
Skriver de referat fra samvær også??? :shock: Ja jeg tviler ikke på at disse maktsyke sadistene hater folk og gjør alt for å ødelegge liv...


Ja da, "barnevernet" skriver "referat" fra såkalt samvær, også. Det vil si, det er ikke snakk om referater, men snarere deres høyst subjektive nedtegnelser. De tar med det de vil, og utelater det de vil. Her gjelder det å tegne et mest mulig negativt bilde av mor og barn mens man later som om man oppfyller lovens krav om objektivitet.

De som har opplevd "barnevernets" såkalte referatskriving, vet at det er her noen av de mest sjofle og nedrige vurderingene deres kommer til uttrykk. Disse sjikanøse skribleriene blir lagt til saksmappen, og blir fremstilt som "bevis" i retten.

Mange ganger lyves det om hva mor eller barn skal ha sagt, men alt settes likefullt i anførselstegn for å gi et (feilaktig) inntrykk av at det dreier seg om ordrette sitater.

Når man da i tillegg vet at majoriteten av de ansatte i "barnevernet" er halvanalfabeter med store skrivevansker, sier det seg selv at "referatene" blir under ethvert minstemål av hva man burde kunne kreve av en offentlig ansatt saksbehandler. De kan ikke alle være dyslektikere, de som er ansatt i "barnevernet". Mye taler for at de aller fleste er patologiske løgnere, som rett og slett har en sykelig trang til å skrive usant om barn og foreldre.

Derfor lønner det seg å ta lydopptak av alle samvær. Det er enkelt å putte en lydopptager i lommen. Ingen burde gå på møte med "barnevernet" uten. Dokumentér løgnene deres.

Oppfølgingsvideoen din var kjempebra! Jeg tipper den vil bli sett av mange.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 3:05 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Turid Holta wrote:
Di fleste er i dag ca tre fire dager på fødeavd barselavd du har vært lenge. Det var i gamle dager man skulle ligge på barselavd i en uke. Det er lenger enn normalt og du er sikkert blitt anbefalt av bedrevitere til det, mens di planla vidre skrit - søkte plass på mødrehjem til deg.
Nettopp... Jeg skulle egentlig skrives ut på tirsdag (etter 3 dager), og fikk beskjed om at plassen på Aline var ledig fra torsdag. Jeg spurte om jeg kunne få lov til å reise hjem til torsdag, men nei, det fikk jeg ikke lov til... På torsdag fikk jeg ikke utlevert fødselsbevis eller noen papirer før en representant fra Aline hadde dukket opp for å hente meg :evil:

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 3:32 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
helt foferderlig nekte deg fødselsbvis ,og nekte deg å dra hjem når du ønsker det.Og holde deg på fødeavd bare for tvinge deg over på aline hjemmet.Di er så grusomme.Aline hjemmet og fødeavd har ikke morsinnstinkter for å ta seg av barnet ditt ,det er det bare du som har.Barnefjernet tar stadig flere ved fødsler.Og det er bare så fælt at. :cry: :cry: :cry:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 3:33 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Ta straks kopier av papirene, fødselsattest o.l- lever ALDRI fra deg originalene.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 4:59 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Huffda, ille-ille historie...

Den første baby-kidnappingshistorien som jeg kom ut for var Lundli-saken for 6 år siden, og siden har det bare gått slag i slag.

Det er ingen trøst for deg at så mange andre er i samme situasjon, skrekkhistoriene er mange, og babyer tvangsadopteres over en lav sko av barnløse ektepar som står i kø på adopsjonskontorene.

Jeg håper at du ikke vil la deg presse til taushet av barnevernet, for du vil få lokketilbud i fleng dersom du fortsetter å legge ut din historie på YouTube.

Det er en grunn for at vi er så få som opponerer mot barnevernet, og det er fordi at foreldre tror at de skal få en bedre deal dersom de "samarbeider" med barnevernet - hvilket de ikke får.

Eh, vel, vi ser jo hvor det "samarbeidet" har ført oss hen, over 9000 barn er i dag i barnevernets varetekt, og flere vil det bli, nettopp fordi at foreldre anonymiserer seg selv og på den måten frivillig gir ifra seg sin egen makt til disse umenneskene.

Fortsett å legg ut videoer på YouTube du, og skriv ivei her på rbv, ikke gi deg, lett å si, men hvilke alternativer har du igjen?

Jeg ser bare to alternativer: A. Brenne ihjel i helvete, eller B.: Bli en satan sjøl.

Uansett, jeg føler med deg av hele mitt hjerte og jeg håper og ønsker at DU lykkes over all forstand i dine bestrebelser på å få igjen din datter.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 5:04 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mona Lygre wrote:
(...)det "samarbeidet" har ført oss hen, over 9000 barn er i dag i barnevernets varetekt,
(...)


Hvordan komme frem til det tallet?

De barnevernet stjal i år + kortvarige opphold alá frivilligg tvang +...

:?:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 7:06 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
fler og fler barn i barnerøvernes klør.Rart at en ikke merker seg disse grusomme foreldrene da.nettop fordi di ikke eksisterer,men at vi har et grusomt barnefjern.Di ønsker vel å overta alle barna.Her trengs en oppvask i røveriet.En gjeng tullinger som springer rundt å leter etter feil hos mennesker.Løgnpøbler og anna svinmakt. :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 7:07 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Apr 09, 2008 7:23 pm
Posts: 193
Location: Vestlandet
Diagnosen schizofreni kan kun settes dersom det har inntruffet tre eller flere langvarige og tunge psykoser.
Schizofreni er en kronisk sykdom, en enkelt psykose er ikke. Selv om den enkelte psykosen kan kalles en schizoid psykose.

Flere opplever i løpet av livet å havne i en psykoselignende tilstand. En psykose er sinnets egen forsvarsmekanisme, en slags "sinnsferie". F.eks bli stiv av skrekk, at alt går i svart.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 7:18 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Diamanten wrote:
Diagnosen schizofreni kan kun settes dersom det har inntruffet tre eller flere langvarige og tunge psykoser.
Da synes jeg det er utrolig rart at jeg fikk denne diagnosen... :x

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 7:28 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Savner_jenta_mi wrote:
Jeg spurte om jeg kunne få lov til å reise hjem til torsdag, men nei, det fikk jeg ikke lov til


Sykehusene har ikke noen lovhjemmel som gir de en selvfølgelig rett til å nekte folk å dra hjem. De bare later som om det er en rett de har.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 7:31 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Arild Holta wrote:
Savner_jenta_mi wrote:
Jeg spurte om jeg kunne få lov til å reise hjem til torsdag, men nei, det fikk jeg ikke lov til


Sykehusene har ikke noen lovhjemmel som gir de en selvfølgelig rett til å nekte folk å dra hjem. De bare later som om det er en rett de har.
Jøss... :shock:

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 7:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Fint at diamanten kan forklare litt om dette. Di serverer diagnoser som pølser fra en bod. Ødlegger menneskers liv med feildiagnoser. Ingenting tyder på at det er så fatt med savner jenta mi. Tror psykobablerne trenger seg en ferie vekk fra folk, så dei ikke ødlegger flere mennesker.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 8:35 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Apr 09, 2008 7:23 pm
Posts: 193
Location: Vestlandet
Hvordan stille diagnosen?


Når det foreligger symptomer forenlig med schizofreni er det meget viktig å bli grundig undersøkt av lege. Ulike sykdommer kan føre til eller bli forvekslet med schizofreni. Kroppslig undersøkelse, orienterende blodprøver, orienterende nevrologisk undersøkelse og røntgen av hjernen (CT eller MR) bør være standardundersøkelser ved mistanke om schizofreni. Grundig sykehistorie må tas opp. Siden enkelte rusmidler kan føre til schizofrenilignende symptomer bør rusmisbruk utelukkes. Noen kan oppleve både schizofrenisymptomer og oppstemthet eller depresjon samtidig, og det kan være vanskelig å skille schizofreni fra en manisk-depressiv lidelse

Diagnosen omfatter generelt fundamentale og karakteristiske endringer av tenkning, opplevelser og følelser. Bevissthet og intellektuell kapasitet er vanligvis opprettholdt, selv om en viss nedsettelse kan utvikles over tid. De viktigste symptomene handler om tankeekko, tankepåføring eller tanketyveri, tankekringkasting, vrangforestillinger, hallusinasjoner i form for stemmer (såkalte positive symptomer) og isolasjon, avflating av følelseslivet og mangel på energi og initiativ (såkalte negative symptomer).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 9:22 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Dagens sitat:

Turid Holta wrote:
    [Psykobablerne] serverer diagnoser som pølser fra en bod.
:twisted:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]