It is currently Fri Apr 26, 2024 1:42 pm



Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 17, 2008 4:22 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja pussig bruk av diagnoser di bare plaserer på mennesker.Andre burde jo i det munste se noe til den påståtte diagnosen.Virker som psykiatrien serverer diagnoser i hytt og pine til mer eller mindre alle di får kontakt med .Tror di må være bra skrullette og uklare i hodet sitt disse psykobanlerne.Det er flere som mener at di liksom lever isin egen verden di har jo liksom ikke kontakt med den virkelige verden ,disse psykobablerne.Og svært mange psykobablere er og bare en gjeng intolerange trangsynte mennesker.en del mennesker kan jo være bare litt spesielle litt orginale litt anderledes uten at det er noe diagnose.kommer man i klørne på folk som er trangsynte med en billigpsykiatri og null forståelse av dette menneske kan man lett bli prakka på en diagnose .Så hever psykiatrien hodet høyt vi har funnet en diagnose ,la oss herje som vi vil med dette mennesket.Så starter di med å ødlegge livet til mennesket og til slutt er alle i hele systemet og folk flest med på plaginga av dette menneske.Man kan jo bar e tro at disse menneskan holder kjeft om dette nå nei du verken di eller barnefjern . Di gokler å srer all informasjon di har som er taushets belagt for alle vinder .Der har man og et problem blant helsepersonel generelt .Di snakker om ting di ikke har lov til dette er helt vanlig her imosjøen i alle fall.Du vet ien småby skjer det ikke så mye da må di ta det di kan og gokle om .Så du begynner jo å lure når du får spørmål fra folk om ting som du vet med sikkerhet at dette vet bare en person evt to som jobber på en helseplass .Det er høl isystemet .Skravlesyke mennesker med elendig karakter skulle ike hatt lov jobbet med folk.Synd den episoden her hvor et barn fikk vite av andre barn at mora var kreftsyk- Mora ville sikkert fortell om det sjøl .Det skyldes lekasje i systemet.


Last edited by Turid Holta on Fri Oct 17, 2008 4:41 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Enorm stressituasjon skapt av "barnevernet"
PostPosted: Fri Oct 17, 2008 4:28 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
agrippa wrote:
Savner_jenta_mi wrote:
Jeg kan nok ikke få en ny utredning nå, fordi jeg rett og slett ikke er i stand til å gjennomføre de nødvendige testene. Det eneste som går an, er å få scannet hjernen for å avkrefte schizofreni. Men jeg er i en så alvorlig krisesituasjon nå, at alt som har med IQ, hukommelse og reaksjonsevne å gjøre, vil jeg klare mye dårligere nå enn når saken er oppklart og alt faller på plass.


Du er i en enorm stressituasjon. Gjør alt du kan for å motvirke stresset. Tren, spis bananer, vær sammen med gode venninner, ta massasje etc.

Har du fått treffe barnet ditt etter akuttvedtaket?

Har du fått vite når akuttvedtaket blir behandlet av fylkesnemnda?


Ja, jeg hadde samvær idag. Var sinnssykt tøft, men bedre enn å ikke se henne i det hele tatt.
Saken min kommer opp i fylkesnemnda på torsdag.

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Enorm stressituasjon skapt av "barnevernet"
PostPosted: Fri Oct 17, 2008 5:02 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Savner_jenta_mi wrote:
(...)
Ja, jeg hadde samvær idag. Var sinnssykt tøft, men bedre enn å ikke se henne i det hele tatt.
Saken min kommer opp i fylkesnemnda på torsdag.


Det er bl.a derfor de i det såkalte barnevernet skulle vert dømt for tortur. Det gjelder også mange dommere, psykologer etc.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Enorm stressituasjon skapt av "barnevernet"
PostPosted: Fri Oct 17, 2008 7:25 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Savner_jenta_mi wrote:
Ja, jeg hadde samvær idag. Var sinnssykt tøft, men bedre enn å ikke se henne i det hele tatt.
Saken min kommer opp i fylkesnemnda på torsdag.


Du er heldig som får saken opp så raskt, riktignok til forenklet behandling. Før 1. januar 2008 måtte foreldre og barn vente i månedsvis får saken ble realitetsbehandlet av fylkesnemnda. Det gav "barnevernet" god anledning til å produsere makkverk av noen rapporter fulle av løgner om hvor skadet barnet angivelig var.

Foreldre gjør hva som helst for å få se barna sine. Det vet "barnevernet" og misbruker det til å presse foreldrene til det ytterste. Du kan sikkert forvente deg et negativt "referat" fra samværet fulle av sjikanerende vurderinger. Dette selv om "barnevernet" i henhold til loven, plikter å være objektive. Men det er de bare ikke. "Barnevernet" synes å hate foreldrene og gjør alt for å hindre tilbakeføring.

Beviskravene i akuttsaker er lavere enn i saker om såkalt "omsorgsovertagelse". Det gjør det lett for "barnevernet" å ta barnet fra moren og slippe unna med det. Jeg håper llikevel dere klarer å overbevise fylkesnemndsleder om at barnet ikke er i akutt fare hos deg. (sic) Kravet for opprettholdelse av akuttvedtak er nemlig at barnet skal være i en akutt alvorlig faresituasjon. Når faresituasjonen ikke lenger foreligger, skal barnet tilbakeføres til sine foreldre.

Barnet ditt har vel aldri befunnet seg i en slik akutt, alvorlig faresituasjon. Aline hadde fått i oppdrag av Nordstrand "barneverntjeneste" å ta barnet ditt og lette bare etter en anledning. Oppholdet på Aline var "hjelpetiltaket". Da lå veien åpen for "mer inngripende tiltak", for loven sier at hjelpetiltak skal være forsøkt for "omsorgstiltak" som betyr tvangsfjerning.

Vektøkningen på 65 g den aktuelle uken gav dem påskuddet for tvangsfjerning, men jeg har meget vanskelig for å tro at dette vil holde i nemnda. Jeg håper derfor at det går bra kommende torsdag dersom fylkesnemndsleder vet forskjell på 4-6 og 4-12 vedtak (det gjør ikke idiotene i "barnevernet").

Hold motet oppe i mellomtiden. Du er ikke alene om å ha blitt frarøvet barn av det såkalte "barnevernet", som blir mer og mer hyperaktivt etterhvert som det styrkes med nye millioner. Ingen barn er lenger trygge.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Last edited by agrippa on Fri Oct 17, 2008 7:31 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 17, 2008 7:31 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Var sikkert godt å treffe den lille igjen , Hvor fikk du treffe henne da og måtte noen da være sammen med deg under besøket .Har du fått rede på hvor hun er .Så alerede fylkesnemd på torsdag ikke mye tid for deg da å sno deg .Med tanke på å tilvei skaffe nødvendige papirer .Men får du barnet igjen så er jo det bra. vet ikke hva din advokat heter.Du skrev et sted at du hadde blitt frisk fra diagnosen under svanger skapet .Så da har di vel fått deg til å tro at du hadde diagnosen .Men jeg ser senere at du nevner på at diagnosen er feil.Da har du trolig aldri hatt den .Det skumle er at du skulle hatt papirer på det.Å gå i ei fylkesnemd hvor moparten bare hasr dårlige papirer og løgn på deg .Det er skummelt.Men man kan ikke slutte å håpe , man har da bare håpet å klamre seg til .Jeg kjente og den personen Arild kjente med den diagnosen .Diagnosen så vi ikke noe til .Pussig .Lykke til kommende torsdag vi får håpe det går bra .Egentlig ellers fint du slipper vente på fylkesnemda .Barnet ditt har jo bare hatt det godt hos deg .Du burde selfølgellig få det igjen .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 17, 2008 8:33 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Jun 27, 2007 5:14 pm
Posts: 107
Location: Oslo
Jeg føler virkelig med deg, og det du skal gjennom på torsdag.
Når det gjelder grunnen til at de tok fra deg jenta, undersøkte de henne hos lege om hun kanskje hadde mageproblemer eller var litt småsyk som barn jo kan være innimellom?
Og har vektøkningen siste uken uten mammaen sin gått opp igjen?
Jeg lar meg dessverre til stadighet forbløffe av hvordan bv jobber, selv om jeg ikke skulle gjøre det. Man burde jo begynne å bli vant til det.
Men skal tenke på deg hele uken, og sende mange tanker til deg på torsdag.
Stor klem........

_________________
Det er fullt mulig for David å slå Goliat


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 17, 2008 8:43 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Apr 09, 2008 7:23 pm
Posts: 193
Location: Vestlandet
Håper det går bra for deg på torsdag. Du er selvsagt den aller beste mammaen for Thea, og du er den som vet hva Theas gråt betyr. Det er du som har bært henne inni deg og gitt henne liv.
De skulle skamme seg, de som har tatt henne.

Stor varm klem M


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 17, 2008 8:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Små babyer kan lukte seg til hvem mamman er , stakkars liten som mista det den hørte sammen med.Den trygge gode mamman . Bare du var den eneste rette for den ,ingen kan erstatte deg for babyen. det er helt grusomt hva di gjør mot mennesker.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Klage over akuttvedtak
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 8:08 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Turid Holta wrote:
Så alerede fylkesnemd på torsdag ikke mye tid for deg da å sno deg .Med tanke på å tilvei skaffe nødvendige papirer .Men får du barnet igjen så er jo det bra.


Det er veldig bra at saken kommer opp så raskt, men den skulle ha kommet opp innen én uke, så her har det nok gått mange dager over maksimal frist. Når folk blir satt i varetekt skal saken opp innen 48 timer. Man skulle tro velferden til et spebarn var enda viktigere. Det er uhørt at tvangsvedtaket ikke kommer opp for domstol innen 24 timer, synes jeg.

Du må huske på at dersom det går lenger tid, får også "barnevernet" tid på seg til å fremskaffe papirer, det vil si, fabrikkere løgnrapporter om hvor skadet barnet angivelig er. Det har de sikkert skaffet til veie på forhånd, men jo lenger barnet er borte fra moren, dess skadeligere er det for barnet.

Det er jo en grunn til at loven ble endret slik at akuttsaker ikke lenger skal ligge på vent i månedsvis.

§ 7-23. Klage over akuttvedtak

De private parter kan påklage et akuttvedtak etter §§ 4-6 annet ledd, 4-9 første ledd og 4-25 annet ledd. Klagen fremsettes skriftlig eller muntlig overfor fylkesnemnda.

Klagen behandles av nemndsleder alene. Det skal holdes et kort møte hvor partene gis mulighet til å redegjøre for sitt syn og til å tilby slik supplerende bevisførsel som nemndsleder tillater.

Vedtak i klagesaken skal foreligge innen en uke etter at fylkesnemnda mottok saken.

Tilføyd ved lov 1 des 2006 nr. 65 (i kraft 1 jan 2008 iflg. res. 21 des 2007 nr. 1575).

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 2:30 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
MH Skånland wrote:

La helst være nå å opprette stadig nye tråder for hvert spørsmål. Det gjør hele seksjonen "Plassen for nye medlemmer" helt uhåndterlig og uoversiktlig i lengden.

Arild bes flytte denne til den tråden han tidligere har anbefalt dine innlegg om egen sak konsentrert i!


Nå har jeg samlet alle innleggene fra den andre tråden, og fjernet tråden. Vennligst fortsett diskusjonen nedenfor.

Savner_jenta_mi wrote:
Er det noen av dere som har fått tilbake barn ved at nærmeste familie overtok omsorgen? Foreldrene mine vil gjerne overta omsorgen for datteren min til jeg får den feilsatte diagnosen fjernet.


agrippa wrote:
Savner_jenta_mi wrote:
Er det noen av dere som har fått tilbake barn ved at nærmeste familie overtok omsorgen? Foreldrene mine vil gjerne overta omsorgen for datteren min til jeg får den feilsatte diagnosen fjernet.


Selv om du har en diagnose, så trenger ikke dette i seg selv være nok til å frata deg barnet. Diagnosen må i så fall gjøre det umulig for deg å ta vare på barnet på en forsvarlig måte. Omsorgssvikten skal være alvorlig.

Alvorlig omsorgssvikt er ikke tilstrekkelig til å opprettholde akuttvedtaket, som krever at det foreligger en akutt, alvorlig faresituasjon for barnet.

Jeg har hørt at det er vanskelig å bli kvitt diagnoser, især psykiatriske, dersom man først har fått dem. Arnold Juklerødkjempet i mange år mot legene på Gaustad sykehus for å bli kvitt den feilaktige diagnosen "kverulant paranoia". Såvidt vites, lyktes han aldri.


MH Skånland wrote:

Kort, klar oppsummering av Juklerødsaken på FMO i en god artikkel:
Politiserte tåkefag

Det er vel nokså symptomatisk for psykiatrien at mye av "diagnostiseringen" og "behandlingen" bare kan opprettholdes gjennom bruk av tvang.


Turid Holta wrote:
Det burde vært en selfølge art nærmeste familie skulle kunne ha omsogen til du får ordnet opp i diagnosen.men det er dessværre mest vanlig at barnefjern tar barnet alikevel .Personlig kjenner jeg ikke til noen saker der hvor foreldrene har fått omsorgen eller annen familien .Men det er jo lov å håpe .Og om det er noen som har Det håper jeg du får høre om det.Barnefjern bruker helt sprøe argumenter for å hindre at nærmeste fam . skal få omsorgen .Men vi får håpe det går bra kommende torsdag.


Diamanten wrote:
Jeg postet dette på en annen tråd, men det er et svar på det du spør om:

En fosterfamilie, om det er familie eller andre må love at de vil holde de biologiske foreldrene borte, ved å f. eks låse døren om biologisk foreldre kommer, straks melde fra til politi og barnevern.
På mange måter er det verre å oppleve at din egen familie (er tvunget/manipulert til) å oppføre seg slik, enn at "fremmede" gjør det.
Det er også slik at fosterhjem har tilsynsfører, som følger tett med på hva fosterforeldrene gjør, spesielt hvis barnet er plasert i nærmeste familie.

Det vil bli stilt spørsmål til fosterforeldrene om de vil klare å avvise deg dersom du kommer uten avtale med BV.
Dersom BV finner ut at du har hatt illegitim kontakt med din datter, vil de være snare med å flytte henne en annen plass.

Hører også med i bildet at noen nyter å være i BV's tjeneste, og med glede bidrar med det de selv mener er samfunnsnyttig.


Turid Holta wrote:
Agrippa skev om en person som kjempet mot sin diagnose for å få den fjernet.og aldri lyktes.Jeg kjenner til mennesker som har fått psykiatriske diagnoser på billigpsykiatrien med trangsynte mennesker slik di ofte er der .kjenner til at det er mulig å bli kvitt selv en alvorlig diagnose.Men da må man ha mennesker med et mye bredere syn og forståelse for anderledes tenkende tro kultur kunne skille melom hva som er sykt og hva som er spesielt orginalt osv.Samt spesialist på div .diagnoser Da er det mulig bli kvitt en diagnose.Disse menneskene er desværre ofte svært opptatte og jobber normalt sett ikke lengre på psykiatriske sykehus .Så av en sånn årsak er det jo og vanskelig å få vekk feil diagnose.Men som jeg skriver noen er heldig å fått treffe på slike blitt utredet av slike .Så gi ikke opp håpet.Så du trenger treffe en profesor for en slik alvorlig diagnose, om du vil ha deg utredet på nytt.


Til savner jenta mi vil jeg si at du får mest oppmerksomhet som du søker,Ved å samle på et sted dine saker .Da slipper man å lete etter hvor du har postet ditt.Derfor er det til det beste også for deg samt forumets brukere .Dette har jeg fått opplyst.Du er jo heldig som har en plass du kan skrive ,alt omhandler jo uansett din sak .Så om du opplever at det er nytt tema så dreier det seg alikevel om deg .Syns du får best oppmerksom het rundt din sak slik admin. har bestemt så langt. Lykke til Vil gjenta at barnevern er svært vanskelig og det er lite trolig di vil gå med på at dine foreldre får omsorgen .Det har man sett i lignende saker som din .det nytter ikke hvor resursterke og bra dine foreldre måtte være .barnvernet ver jo ond og vil jo holde barnet unna sin kjære mamma .noe som di vanskelig får til om dine foreldre får omsorgen ,barnevernet er ondt .Når barnefjernet tar så mange som åttetusen barn med tvang fra foreldre årlig så ser du at din sak er ikke noe spesiell på noen måte.Barnefjern har reagert som di pleier. Det er helt forferderlig di ødlegger mennesker og ditt rop om hjelp kjenner alle her på kroppen sjøl.Flere steder du og kan skrive får jeg opplyst er hos gfsr sitt forum ved Mona Lygre.Vist du og skulle ønske det ,kan du nok melde deg inn der og.Lykke til.


agrippa wrote:
Bjørn Erik wrote:
Det er vel ikke bare snakk om denne og "den andre tråden", men derimot en mengde tråder- Marianne har et poeng.
Det vil gjøre det mye lettere og oversiktlig for dem som ønsker å følge med for å kunne hjelpe, om du i første omgang holder din egen sak til èn tråd.

Admin


Her har vi vært så "heldige" å få på forumet en person som både har vært utsatt for et nylig overgrep fra "barnevernet" og som er villig til å dele opplevelsen og erfaringen med oss. Dette gir en helt unik mulighet til å diskutere de mange aspektene ved "barnevernets" overgrep i og med at vi har en konkret sak å forholde oss til. Jeg synes derfor vi skal gi Savner-jenta-mi litt slakk, ikke minst fordi hun er i en uhyre vanskelig situasjon for tiden. Jeg synes det er flott at hun både har publisert video på www.barnasrett.no og skrevet på www.r-b-v.net. Er det ikke akkurat det vi ønsker? Tenk om flere kunne gjøre som Savner_jenta_mi. Vi må ikke skremme vekk de som ønsker å bruke forumet til dette formål ved å være altfor strikse.

Når savner_jenta_mi får fulle rettigheter kan hun putte innleggene der hvor de best passer istedenfor å måtte plassere alt under "Nye medlemmer".


agrippa wrote:
Turid Holta wrote:
Når barnefjernet tar så mange som åttetusen barn med tvang fra foreldre årlig så ser du at din sak er ikke noe spesiell på noen måte.


Journalist KARIN LILLIAN FLADBERG i Nordlys som skrev at "barnevernet" overtok omsorgen for 7 710 barn i 2007, må ha misforstått tallene fra Statistisk Sentralbyrå (SSB), for ifølge SSB (tabell 1) var det 7 710 barn med såkalt omsorgstiltak i løpet av 2007. Pr. 31. desember 2007 var det 6 301 barn med "omsorgstiltak".

Dette er ikke det samme som at 7 710 barn ble tvangsfjernet i 2007, for mange av barna har sikkert vært plassert utenfor familien i flere år før 2007.

Dette viser at man må være kritisk til hva journalister skriver, selv når tall fra "barnevernet" overdrives.

En annen sak er at det virker som umulig å oppdrive det reelle antall tvangsfjernelser i 2007. Hvorfor står det ikke i klartekst hvor mange barn som ble fjernet fra familien i 2007? Forsøker SSB å dysse ned det faktiske antall?

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 3:11 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Agrippa skriver det er bra saken kommer så fort opp. Ja, klart et barn må ikke være så lenge fra sin mamma. Helt sant såfremt det bærer den veien at du får tilbake ditt barn. Jeg syns - slik et spøkelse barnefjern er - at hele saken din er skummel. Barnevern er ond mot mennesker. Tenk å komme fra et annet land for å få det bedre i Norge, og så møter man bare på dette ufordragelige barnefjernet. Det er så slemt.

Ellers vil jeg tilføye at du må høre på Agrippa og hun har mange svært gode poeng. En dyktig person. Barnefjern bryr seg ikke om familien forøvrig, di er ute etter mors og fars omsorgsevner. Derfor hadde jo jeg håpet du hadde fått tilbake ditt barn, så fått utedet deg på nytt mens du hadde ditt barn hos deg.

For å stille alvorlige diagnoser må ens nærmeste være enig i at noe er "riplegernt". Det kommer tydelig frem av deg at dine foreldre - som vel da er dine nærmeste du lever med - at di reagerer på diagnosen. Jeg vet om tilfeller hvor diagnoser er blitt satt. Familie medl. har ikke sett no til diagnosen, og heller ikke blitt spurt før diagnosen ble satt. Tydelig har dine foreldre reagert på at barnvern har tatt barnet i fra deg. Her har du noe å kjøre på med tanke på ny utredning. Dine foreldre mener deg tydelig vis som god omsorgsperson.

Stå på.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 4:15 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Ja, foreldrene mine har aldri blitt spurt om å ta del i utredningen. Du har et viktig poeng der.

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 5:30 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
agrippa wrote:
En annen sak er at det virker som umulig å oppdrive det reelle antall tvangsfjernelser i 2007. Hvorfor står det ikke i klartekst hvor mange barn som ble fjernet fra familien i 2007? Forsøker SSB å dysse ned det faktiske antall?


Noen som vet mer om dette? Så kan vi opprette en tråd om det et annet sted.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 6:31 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Turid Holta wrote:
Syns det virker merkelig med en slik diagnose på deg. Du skriver så bra og forståelig. Så jeg setter jo mine tvil til den diagnosen da. Det er en svært alvorlig diagnose noen har gitt deg, og jeg lurer bare på hvorfor di har gitt deg den diagnosen.

Takk for at du synes det :)
Jeg har fått denne diagnosen fordi jeg ble utredet midt i en depresjonsperiode, noe som førte til konsentrasjonsvansker og misforståelse av spørsmål. F.eks. trodde jeg at "stemmer" betyr "indre stemme", noe som betyr "magefølelse" på russisk. Men jeg har aldri hørt stemmer i den forstand at en utenforstående stemme snakker til meg. Psykiateren som utreda meg, overdrev også en god del. Det er helt sykt hvordan de gjør alt for å stille flest mulig alvorlige diagnoser, slik at psykiatrien alltid skal ha pasienter, for det får de jo betalt for :x

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 6:41 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Jun 27, 2007 5:14 pm
Posts: 107
Location: Oslo
Kan man skrive til Helsetilsynet og klage på en slik diagnose og måten den ble stilt på?
Noen som vet?

_________________
Det er fullt mulig for David å slå Goliat


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]