It is currently Thu Apr 25, 2024 4:52 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Mobbing - paralleller til barnevernet
PostPosted: Fri Apr 07, 2006 11:27 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[font=Arial, sans-serif]Barnevernsmobb og annen mobb[/font]

[font=Times New Roman, serif]Kilde, jentemobbing: Forskning.no[/font]

Forskning.no wrote:
[font=Courier, monospace]20 prosent av jentene er med på å forsterke den usynlige mobbingen, mens 30 prosent ikke er involvert i det hele tatt. Av jenter som forsøker å forsvare mobbeofrene er tallet på rundt 15 prosent.[/font]


[font=Times New Roman, serif]I det såkalte barnevernet finner vi mye verre tall. Som det kvinneyrket det er, vil mobbingen være mye som hos jentene - psykisk og sosial vold.

Det som er litt interessant er flokkmentaliteten. Forskning på også gutter viser at mobberne har mange medløpere. Alt jeg har lest viser at de som er aktive på mobberens parti er flere enn de som er aktive mot mobberen. Det er også min personlige erfaring. Både som barn og voksen.

I barnevernet vil det slår ut slik at det overveldende flertallet stiller seg på parti med psykopatene.

I demokrati går jeg ut fra at vi har samme problematikk. En stor del velger å være Politisk Korrekt og deltar i maktpakkets angrep på individ og utsatte grupper.

I min ideologi blir TVANG legaliserer med TVANG. Maktens og mobbens angrep legaliserer retten til å slå tilbake.

Så da er det bare å mobbe mobben og maktpakket. Metodene må forsøkes holdes innenfor lovens grenser. Lovens grenser er imidlertid noe subjektivt som man ikke riktig vet hvor ligger.

Jeg går imidlertid ut fra at det er lovlig å gjøre noen til Månedens Idiot. I opinionsdanningens navn, er det bare å håpe på at det blir oppdaget av flest mulig. I så måte kan jo litt kritikk i aviser og noen anmeldelser være god reklame.[/font]

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]