It is currently Thu Mar 28, 2024 10:19 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Misbruker barnevernet tidligere barnevernsbarn i propaganda-øyemed?
Ja, fosterbarn blir tvunget til å si hvor glade de er for å ha blitt tvangsfjernet fra familien 100%  100%  [ 4 ]
Nei, det er utenkelig at barnevernet misbruker barn på denne måten 0%  0%  [ 0 ]
Vet det ikke sikkert, men det skulle ikke forundre meg 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 4
Author Message
 Post subject: Soldater misbrukt i propagandaøyemed
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 4:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
En britisk soldat beklaget fredag på iransk fjernsyn at han og 14 kolleger urettmessig hadde tatt seg inn i iransk farvann.

- Å bruke våre soldater i propagandaøyemed på denne måten er skandaløst, sier en talsmann for det britiske forsvarsdepartementet til nyhetsbyrået AP.

Kommentar: Også det såkalte barnevernet utnytter jevnlig barnevernsbarn i propagandaøyemed. Barna blir presset til å stå frem i mediene og forteller hvor glade de er for at barnevernet røvet dem fra foreldrene og lot dem vokse opp hos godt betalte fosterpersoner. Det fremstilles som om barnevernet gjorde barna en stor tjeneste da det knuste familien og fjernet barna med tvang, som oftest med bistand fra politi. Formynderstaten har i disse dager en storstilt kampanje for å rekruttere flere fosterpersoner, som loves rikelig med belønning dersom de er villige til å fostre barn som barnevernet har stjålet fra foreldrene. Som ledd i kampanjen bruker barnevernet hjernevaskede ofre som lydig forteller det barnevernet instruerer dem til å si.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Frivillig tvang
PostPosted: Sat Mar 31, 2007 12:50 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Det kalles for frivillig tvang.

Og TVANGSKOSING.

For det er det de barnvernansatte og fosterforeldre utsetter våre barn for.

De blir proppet ørene fulle av om hvor synd det er på dem, og hvor heldig de er som er blitt redde av dem, fra sine grusomme foreldre.

Og i fosterhjemmene får barna alt de peker på, de blir kjøpt, med gotteri, leker, tivoli, sikus, glamour, og alle jentene får hester.

Det hele minner meg om historien om Gepetto og Pinoccio. Den sleske slavedriveren lurer Pinoccio med seg og alt er bare gull og grønne skoger.

Jada, barna får en fantastisk fin oppvekst med all mulig komfort. Jeg følte meg som den uslingen da min yngste sønn var i beredsskapshjemmet hos Linda og Rune Joergensen i Blomsterdalen. De hadde alt, et stort og pent hjem og tusen nye spennende leker han kunne undersøke (for å ta oppmerksomheten bort ifra meg). Mens jeg bare hadde en liten leilighet på 59 kvm å tilby min sønn. Jeg følte meg så ufattelig liten og betydningsfull, og følte at jeg ikke hadde noe å stille opp med.

Når fosterbarna er ung, synes at de har det festlig. Hvor klok var du da du var ung? Selv om jeg hadde det godt hjemme i min familie, kunne jeg nesten ikke vente med å komme meg ut i verden da jeg var 16 år. Omstendigheten ville at min far druknet da jeg bare var 18 år. Og den gang tenkte jeg ikke så mye på det. I dag er jeg 45 år, og det går nesten ikke en dag uten at jeg savner ham. Men, jeg måtte altså ha et par år på ræven før jeg skjønte så pass. Det samme vil også gjenta seg for fosterbarna. Når de blir så gamle som meg, så vil de føle at de har mistet noe stort. Nemlig, sin familie. Som de med barnevernets hjelp, har fornektet.

Men å tillate frivillig tvang og tvangskosing har alltid sin pris. Også for dem som utsetter andre for det.

Nemesiss.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]