It is currently Tue Jun 17, 2025 3:00 am

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: alene
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 11:56 am 

jeg er gift og min man hadde to barn fra før da vi ble sammen som han og hans x damen har få får hjelp fra bv. fa gutten var 2 uker gammel. og hun trrenkte det også, det var det verste av alt.

da vi fluttet sammen og første møte med bv vart ikke som forventet de likket meg ikke, og jeg hadde ikke engang presantert meg enda .

etter noen år med fortvilese og mange tårer fant vi ut at vi skulle flyte for jeg var uten jobb og min man var uten jobb.

da ble det et h.....e`s livda skulle barna flutes til et beretskaps hjemme og vi varikk egnet som foreldre siden vi ville flyte barna.

men vi flyttet med barna og komtaktet advokat.

og hun sa bare " flytt dere for de kanikke ta barna på det grunlaget."

vi flyttet ca 50 mil vekk fra vestre toten og til nesset kommune.

etter vi haddde flytet og barne komm seg i barnehage og viken hjemme for det var noe vi ønske for barba var veldig krevende jenta T slet med at biologiske mor reiste fra hende da hunn var 3 mnd og guttem K mye av det sammen.

da vi kom til nesset så møte vi en tilsynelaten hyggelig BV medarbeider.
:twisted:

en dag så rikte hunn og vil ha et møte med oss, og la fram 8 bekymringsmeldinger som var anonyme, og vi begynte og studere ofr de stemte ike med dato eller dag. for noen av datoen så hadde vi vert på ferie eller barna hadde vært i veken hjemmet

men da hadde vi alså vert på butikken å slåt barna eller så hadde vi kjøt bli uten at barna hade bli serle på seg.

og sån forsate det i ca 6 mnd

til retsaken skulle opp og vi hadde sykolog hjemme med oss og han sa t vi hadde ikke noe å bekymre oss for for her så alt bare bra ut, og detr skulle han si i retten også.

men da vi fikk pepitene så stemet ikke datoene da han hadde ver hos oss eller noe av det han fortalte oss.

han fortalt at bane ikke hadde fåt mat eller ren klør på et par dager og det barnahagen hadde å fotelle var bare tull for det stemet ikke da han hadde vært på besøk i barnehagen å sett dem i aktivtet.

så vi miste da omsorgen for barna får våre to nydlige bar til et ektepar på 50 og 55 år med 4 voksne barn ogtre bane barn som var eldre en våre barn.

foster foreldre tar aldrig med seg barna på ferie eller på butikken , vi bor tre, fire kilometer bra barna, men da vi kjører for bi dere så ser vi aldrig barna ute ellr noen steder,familje og venner her vi bor nå ser heller aldig barna på butikken eller sammen med noen fra klassen sin.

vi får sammvær ca vær 5 uke i 5 timer med tilsyn av en dame som er nærmer 60

[/b]

Profile  

Post subject: svar til mor
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 12:38 pm 
Rang: Ivrig bruker

Hvis det er så at datoene ikke stemmer å dere kan bevise det,
ville jeg prövd å få en ny advokat til å se på alt som ikke stemmer.

Dere har å krav på å få lese alle papirene deres,be om å få ut alle papirene på dere som de har,sett dere ned å les de nöye.

Har dere värt i retten tror jeg man å har krav på å vite hvem som har meldt dere til barnevernet.

kanskje andre her vet sikkert om dette?

hvis barna var borte på tidspunktet kan det väre at meldingene er falske.

pröv å snakke med en advokat
og pröv i förste omgang å öke samväret med barna.

Har du meldt deg inn i gruppen til familiens selvstendige rett?
koster 50 kr i frimerker.
hvis du melder deg inn der kan du også få liste over anbefalte advokater. :)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ]