It is currently Sat Apr 27, 2024 3:38 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: barna våre
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 12:11 pm 
Offline

Joined: Sun Nov 12, 2006 9:39 pm
Posts: 3
vi mistet våre to ban for snart tre år siden i en BV sak der meste parten av det som kom fram ikke stemet eller at datoene ikke stemte om verandre. ja vi trenkte hjelp men vi fikk ikke den hjlpen vi vile ha eller vi trenkte av BV, vi fikk banehage plass og viken foreldre vær 4 uke men det mente vi ikke var nokk for barnene krevde mye, for begge barna var kative og trenket og bli holt et øye med heletiden , så det var ikke altid likke lett siden vi hadde fåt en ny baby, .

men vi skulle få hjelp ja det låve BV, men det ble ikke den hjelpen vi trodde på; :twisted:

det ble en retsak at vi ikke var egnet som foreldre for to barn som krever mere en andre barn og vi kunne ikka passe på de og de kom frem en hel masse som ikke stent om verandre at vi hadde slåt barna på butikke, med det stemet ikke for de datoene de sa va de helgen barna var hos sine vikenforeldre
:idea:


vi ble overaset og fortvilt da vi fikk papirene i posten de hadde til å med innhente opplysniger fra før jeg og min man ble sammen og at barnas biologiske mor hadde reist i fra den og at hunn ikke hade git dem mat og masse som hadde skje før vi ble sammen.

så fortvilesen steg da vi leste dokumentene.


det er ikke lett å være alene da man føler at hele retsystemet er utetferdig,
det er ikke lett å være alene da ingen forstå
det er ikke let å være alene da du ikke forstår
det er ikke let å være liten da værden er så stor


Top
 Profile  
 
 Post subject: Grunnen til at jeg elsker å hate barnevernet.
PostPosted: Sat Jan 13, 2007 12:02 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Kjære mor,

det var skikkelig ille å lese din historie, jeg får vondt i magen av sånt, jeg blir lei meg, og skikkelig forbanna sint, og det er slike hendelser som er grunnen til at jeg ELSKER Å HATE BARNEVERNET.

Din beretning er som bensin på mitt bål, og jeg vil gjøre det lille jeg kan for å få gravlagt barnevernet og satt de ansvarlige bandittene bak lås og slå.

Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å ringe til meg, på telefon 53 51 02 11.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]