It is currently Fri Apr 19, 2024 3:18 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: hvem bestemmer??
PostPosted: Sat Nov 25, 2006 7:42 pm 
Offline

Joined: Mon Sep 25, 2006 10:02 pm
Posts: 23
Location: malvik
hvem er det som bestemmer i barnevernet?har de ikke tausetsplikt???skulle tru det i min sak så fikk jeg høre igjennom andre som har me barnevernet å gjøre at jeg har gjort en god jobb me at barnevernet fikk flytta lokaler.hun viste alt i min sak for det fikk hun høre på møte som hun hadde me barnevernet.vi anket i går til lagmannsrettn men vi vet at det er en liten sjanse at vi får igjennom anken men da anker vi til menneskedommstolen i haag det er den eneste sjanse uten om.hvorfor skal vi ikke få anke vidre å få saken opp på nytt trudde rettsnorge tok opp alle sakker på nytt jeg men der tok jeg grundi feil :twisted:

_________________
siv ramberg


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 25, 2006 10:13 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Taushetsplikt er bare et uttrykk i bv, noe de gjemmer seg bak når det passer deres sak. Du er desverre ikke den første som får oppleve dette og du er garatert ikke den siste, desverre. Vi er mange som opplever dette daglig. Det gjør saken vår så utrolig viktig, vi må få stoppet dette korupte, diktatoriske barnevernet. I deres øyne er vi alle uten noen som helst rettigheter, de er gud allmektig og kan gjør akkurat som det passer dem selv. Jeg kan bare si til deg at du må stå på, ikke la det knekke deg at bv "plaprer" rundt, det er ikke du som har gjort noe galt.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]