Turid Holta wrote:
Det er trist at det er slik.Men det er et faktum at det er svært vanskelig å få barnet tilbake.Mennesker har kjempet mot barnevernet i årevis uten resultat.Og der er plenty med historier hvor di tar barn fra hvem som helst. Jeg syns det er trist om du mister motet.Men faktum er jo at di har tatt barnet ,natulig å miste motet.Kan liksom ikke sitte her å servere deg en løgn om at i morgen får du barnet igjen .Syns det er riktig å opplyse spørrende mennesker om sannheten.Løgn burde du ha truffet nok på hos Alene og psykiatrisk helsepersonell.Og jeg er ikke som dem.Løgn forårsaker svært mange omsorgsovertagelser og trolig di fleste.Dette er et forum hvor man vil ha fjernet det såkalte barnefjern vi har i dag.Du nevner det som om du mener at barnefjern burde ta barna fra noen ,men ikke deg.Di fleste har sikkert familie som kan hjelpe der det måtte trengs om så var .Vi treng ikke barnefjern.Later til som om du mener di burde ta noens barn.Men du skal leve i fred.Det er nok like mye brudd på menneskerettighetene for alle di andre og.Du er ikke alena slik du tror.Og jeg forholder meg til sannhetOg det er heller ingen tvang å bruke dette forum.Flere har og anbefalt deg bytte advokat da flere ser huller iadvokatens arbeide.Men du har ikke villet bytte advokat.
Hvis du tror at jeg mener at det er riktig å ta barn fra folk, så har du misforstått. Det skal ikke være lov, uansett hvordan foreldrene er. Grunnen til at bv ble til i utgangspunktet, var for å hjelpe. Ikke ødelegge. Men de har fått så sinnssykt mye makt som de misbruker på det sterkeste, at de ødelegger mer enn de hjelper.
agrippa wrote:
Det er mulig å få barnet tilbake, selv når fylkesnemnda har godkjent midlertidig akuttvedtak, men det er ikke lett. Du skal ha en meget god sak for å vinne frem, og selv da er du ikke garantert å vinne.
Men barnet her har nå en far som er en egnet omsorgsperson! I tillegg til besteforeldrene... De kan gjerne mene JEG er udugelig, men hva med faren og resten av familien???
Quote:
"Barnevernet" er rendyrket ondskap, og må bekjempes. Anniken Huifeldt med samme initialer som Adolf Hitler, har ingen rett til å ta barna våre! Hun kommer til å ende samme skjebne nede i en bunker under Stortinget, dersom hun fortsetter med den vanvittige barnefjerningen sin. Nå er det på tide at det norske folk protesterer mot galskapen og perversjonene til det såkalte "barnevernet".
Hehe bra observert
Jeg har forresten hørt at man kan få dekket utgifter i forbindelse med samvær. Betyr dette at i denne saken kan far få dekket flyreisen Trondheim-Oslo-Trondheim