Turid Holta wrote:
ja det er en forferdrlig ukultur dette barnefjernet. men vi ser jo at besteforeldre ikke får være fosterforeldre.det er i såfall ikke vanlig.
dette gjør di jo netopp for å blant annet hindre deg iå ha ukontrolert kontakt med ditt barn.barnevernet vil jo ikke noe godt. di er onde . slemme mot barn .familier osv,. ja selfølgelig burde barnefaren fått barnet da .men det er jo heller ikke det som er vanlig.di kjører over dem og ser man jo.
har ikke noe tro på dette landet hva barnefjern gjelder. derfor er det så viktig at alle som hører ordet barnefjern i sin fam . forlater landet så sant di har mulighet til det. der har jo noen utlendinger fordeler med to statsborger skap. det har ikke vi normenn .så varst stilt er ikke utlendinger som kommer fra land det tross alt går ant å leve i
Herregud sier jeg bare

er de helt høl i hue, disse barnefjernerne? Ødelegger uskyldige menneskers liv! Det er rett og slett kriminelt! Og det verste er, at politiet er på dems side

Det gjør meg så forbanna!
.gif)
Men uansett, jeg og barnefar har inngått en avtale, og det er at vi på død og liv ALDRI skal tillate at datteren vår plasseres i fosterhjem! Uansett hva det måtte koste oss, skal en av oss få henne, før eller senere, vi NEKTER å få livet hennes ødelagt av disse barnefjernerne!