It is currently Thu Mar 28, 2024 11:58 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Bv-leder mishandler i privatlivet
PostPosted: Thu Dec 01, 2011 3:22 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Fri May 14, 2010 9:41 pm
Posts: 179
Dette er i grunnen et slag under beltestedet mot Bv-ledere generelt, men jeg er meget fristet til å linke til denne artikkelen om vold i nære relasjoner:
http://www.dagbladet.no/2011/11/30/nyheter/vold/innenriks/anne_sonstebo/vold_i_nere_relasjoner/19231317/

Her står det noen ganske oppsiktsvekkende ting.
Quote:
Hun var i en toppstilling i en kommune, han var leder innenfor barnevern.

- Det var et spill han drev med. Det var som om han fikk et kick ut av det, sier hun.

- Jeg kan bli slått og dengt, men den psykiske terroren... Den var verst, sier Sønstebø.

En episode oppsto da Sønstebø pleide sin gamle, syke mor som lå på sykehus.

- Jeg kom hjem og var sliten, og da så han sitt snitt til å tråkke på meg. Han var sint for at jeg ikke var selskapelig med han, han spytta og sparka meg. Han var stygg mot meg når jeg var som mest sliten og lei - jeg følte at han prøvde å tråkke på alle de såre tærne mine, forklarer Sønstebø.


Ja, dette er en mann som er vant til å finne folks såre tær og tråkke på dem, i sin offentlige lederstilling. All ære til Dagbladet for denne opplysende artikkelen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bv-leder mishandler i privatlivet
PostPosted: Thu Dec 01, 2011 2:57 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
En helt normal barnevernsarbeider, med personlighetsforstyrrelser og mangelfullt utviklet følelsesliv.

Men, er det mulig å finne navnet hans, og finne ut om han fremdeles jobber i det såkalte barnevernet...?

Det minste Staten burde sørge for, er at straffedømte psykopater ikke får jobbe med vergeløse barn og familier.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bv-leder mishandler i privatlivet
PostPosted: Thu Dec 01, 2011 11:53 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Fri May 14, 2010 9:41 pm
Posts: 179
Hun var assisterende rådmann i Notodden, så det er nærliggende å tro at han jobbet i samme kommune eller i en nabokommune. (Det var Google som fortalte meg dette.)

Bv er så opptatte av å sjekke rullebladet til foreldrene, at det skulle bare mangle om de ikke sjekker det i forbindelse med nyansettelser i sin egen etat.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]