It is currently Thu Mar 28, 2024 10:56 am



Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hva faen foregår i hode på folk
PostPosted: Sat Jan 16, 2010 8:30 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 26, 2006 5:02 pm
Posts: 30
Location: OSLO
oppdatering om hva som skjer videre i saken om barnehagen..

som dere ser så skrev jeg hva som ble sagt av assistenten i barnehagen hva hun opplevde i juni med min sønn tilstede som er 3år..

Barneverntjenesten mottok først en melding 02.09.09
barneverntjenesten vurderer at den første meldingen omhandlet en episode om seksualisert atferd hos gutten, da et annet barn ble skiftet på..

under det avklarende møte, blir assistenten som var tilstede under den omhandlende episoden, innkalt til møtet for å komme med noen utdypende forklaringer.. assistenten bruker noe tid på å huske denne episoden, men etter noe hjelp fra barnehagepersonalet og barneverntjenesten husker hun episoden.. hun sier at gutten ikke slikket på jentas tiss, men han gjorde en sleikebevegelse mot jenta..

Jeg blir helt sprø av dette ass, først har det skjedd også har det ikke skjedd allikevel da er det en ny fortelling..den andre var så grov og jeg knakk sammen foran barnevernet og sa at dette aldri kunne skjedd fordi sønnen min er ikke sånn...
men jeg skjønner jo nå at noe er helt gærent fordi den nye enhetslederen i barnehagen jobbet jo hos barnevernet før...
disse papirene var skjulte som barnevernet aldri hadde tenkt og gi meg...
på møte 18 desember kom ikkke dette opp,men jeg skulle hatt et møte med saksbehandleren min forrige uke, men hu kunne ikke allikevel fordi hu plutselig ble syk.. så jeg ba om flere papirer så en annen saksbehandler ga meg feil papirer de som forteller noe helt annet av hva som har skjedd selv om jeg veit det ikke har skjedd noe..

Men barnevernet kan ikke åpne noe sak siden det er alt for lite utdypt så barnehagen velger og sende inn en ny bekymring og da har jeg plutselig gått til veiledning hos barnehagen pågrunn av meg som mamma til mine barn.. jeg skjønner ingenting lengre ass

og plutselig sender de inn en ny bekymringsmelding som skjedde i september da har sønnen min tatt på rompa til en annen jente og den er mere utdypt...
en ting som jeg lurer på er hvorfor de velger og sende den bekymringen etter at de har snakket med barnevernet og vært i møte 16oktober og en uke etter på 23oktober sender de bekymring om noe som skjedde i september..hvorfor sa ikke de det på møte med dem 16oktober..

Jeg er helt utslitt av dette.. jeg veit ikke lengre hva jeg skal gjøre... jeg tenker på om noen kanskje har gjort sønnen min noe så jeg valgte og ta han ut av barnehagen..

syns det er så rart at når han har gått i barnehagen i 2år så skjer det plutselig noe nå når det begynner en ny pedagog og enhetsleder hmmm..

Uff er det noen som kan hjelpe meg vet ikke hva som skjer og hva jeg skal gjøre lengre... noen som har noen råd til meg eller som kan hjelpe meg...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hva faen foregår i hode på folk
PostPosted: Sun Jan 17, 2010 12:25 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
hege wrote:
under det avklarende møte, blir assistenten som var tilstede under den omhandlende episoden, innkalt til møtet for å komme med noen utdypende forklaringer.. assistenten bruker noe tid på å huske denne episoden, men etter noe hjelp fra barnehagepersonalet og barneverntjenesten husker hun episoden.. hun sier at gutten ikke slikket på jentas tiss, men han gjorde en sleikebevegelse mot jenta..


Det er mulig gutten din ikke gjorde annet enn å geipe, noe som er ganske vanlig blant barn.

De som jobber i det såkalte "barnevernet" er ekstremt sex-fikserte.

Hvis du vil ha ett råd av meg, så er det: BYTT BARNEHAGE!

(og gjør det raskt)

Hvis du får barnehagen mot deg i en "barnevernssak", så har du tapt i retten. Skaff en ny barnehage hvor styrerens lojalitet går til barna og foreldrene istedenfor den lokale "barneverns"-tispa.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 17, 2010 5:02 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 26, 2006 5:02 pm
Posts: 30
Location: OSLO
Det har jeg gjort det første jeg gjorde etter møtet md dem 18desember...
Jeg ringte jo saksbehandleren min etter at jeg hadde fått de skjulte papirene på at de hadde bytta historie, hu viste ikke hva hu skulle svare til meg så hu sa bare eeehhh hmmm jeg veit ikke...
Men jeg har jo alle på min side både helsesøster,familiekontoret og leger som kan fortelle meg at dette er bare piss de prøver og hevne seg..
Jeg tror barnevernet har hatt kontakt med barnehagen hele tiden fordi det er samme saksbehandler som jeg hadde i fylkesnemda når hun tapte saken mot meg og ble tvunget ut...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 17, 2010 10:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
hege wrote:
Det har jeg gjort det første jeg gjorde etter møtet md dem 18desember...
Jeg ringte jo saksbehandleren min etter at jeg hadde fått de skjulte papirene på at de hadde bytta historie, hu viste ikke hva hu skulle svare til meg så hu sa bare eeehhh hmmm jeg veit ikke...
Men jeg har jo alle på min side både helsesøster,familiekontoret og leger som kan fortelle meg at dette er bare piss de prøver og hevne seg..
Jeg tror barnevernet har hatt kontakt med barnehagen hele tiden fordi det er samme saksbehandler som jeg hadde i fylkesnemda når hun tapte saken mot meg og ble tvunget ut...


Hvorfor har barnevernet møter med barnehagen? Har du barnehageplass som barneverntiltak?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 17, 2010 11:42 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 26, 2006 5:02 pm
Posts: 30
Location: OSLO
Jeg har aldri hatt noe hjelp fra barnvernet,de ønsket engang og hjelpe og betale for meg, men da sa jeg nei... nei han gikk i barnehagen.. han begynte der mars 2008 og har gått der til desember 2009 nesten to år... de har vel hatt sine planer og diskutert hvordan de skulle ta meg igjen...den barnehagen er jo helt syke, ingen av de har noe utdanning fra min mening.. jeg gjør alt jeg kan for å få navne på de to assistentene som har sagt dette jeg tror det er de to nye pedagogen og enhetslederen de begynte jo i august og har hatt kontakt med barnevernet etter at de begynte.. helt ærlig skjønner ingenting av denne saken jeg er så utslitt, jeg får jo aldri fred...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 17, 2010 11:45 pm 
Offline

Joined: Thu Oct 26, 2006 5:02 pm
Posts: 30
Location: OSLO
når jeg leser i papirene står det at de har hatt kontakt pågrunn av det som skjedde i juni med assistenten og sønnen min til stede, de hadde vært i møte med dem i august og et til i oktober.jeg viste ingenting før 18desember 6måneder etterpå.. de forteller jo ingenting


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hva faen foregår i hode på folk
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 4:42 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
hege wrote:
og plutselig sender de inn en ny bekymringsmelding som skjedde i september da har sønnen min tatt på rompa til en annen jente og den er mere utdypt...


En treåring har altså tatt på rumpen til et annet barn.

DET HAR INGEN TING MED SEX Å GJØRE.

Få ungen bort fra disse perverse idiotene.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: De ansatte i barnehagene ofrer barna
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 10:26 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
hege wrote:
når jeg leser i papirene står det at de har hatt kontakt pågrunn av det som skjedde i juni med assistenten og sønnen min til stede, de hadde vært i møte med dem i august og et til i oktober.jeg viste ingenting før 18desember 6måneder etterpå.. de forteller jo ingenting


De ansatte i barnehagen vil ikke fortelle foreldrene om at de har jevnlig kontakt med saksbehandler i "barnevernet". Dette vil imidlertid fremkomme av samtaleloggen. Derfor må du med jevne mellomrom be om å få den tilsendt. Hvis de ikke sender den, så er det tegn på at den inneholder informasjon som de helst ikke vil ut med.

Man trenger ikke ha barnehage som et "barnevernstiltak" for at barnehagen skal ha jevnlig kontakt med "barnevernet" bak foreldrenes rygg. Styrer i barnehagen er ofte mer enn samarbeidsvillig når "barnevernet" ringer og vil ha opplysninger om barnet, selv når dette er til enorm belastning for foreldrene.

Det er avskyelig hvordan styrer i "barnehagen" underslår informasjon om at hun snakker med saksbehandler i "barnevernet" på jevnlig basis. Disse to kjerringene vil i fellesskap planlegge hvordan de skal bortføre barnet uten at foreldrene skal få mistanke om planene. Styrer i barnehagen kan sitte og plapre i telefonen med sin gode venninne, saksbehandleren i "barnevernet" mens foreldrene er til stede i barnehagen. Styreren føler seg nok meget viktig og important.

Jeg mener at slik kontakt er brudd på opplysningsplikten til foreldrene. Er det noen som vet mer om dette?

Det er uansett krenkende at styrer har kontakt med "barnevernet" bak foreldrenes rygg. Hva er det som ikke kan sies åpent? Er det sladder og bakvaskelser som utveksles mellom de to venninne, som er på fornavn med hverandre?

Det later som om styrere i barnehager ikke forstår alvoret i saken når "barnevernet" jakter på barna. Det dreier seg om regulær menneskehandel. Barna vil ofte bli tatt på akuttvedtak uten at det foreligger noen som helst faresituasjon. Denne skitne virksomheten involverer barnehagestyrer seg i. Ikke rart de er redde for å få navnene sine offentliggjort.

Det er derfor barnehager kun bruker fornavn på sine ansatte.

Hvordan føles det å ha vært med på å bortføre et lite forsvarsløst barn fra foreldrene? Tenker du noen gang på hvordan det må ha vært for barnet å bli tatt med i en bil og kjørt til ukjent sted for aldri mer å treffe foreldrene i frihet?

Det er styrer i barnehagen som burde vært tatt av politiet og anholdt for medvirkning til kidnapping. Det er faktisk ikke lov å kidnappe barn i Norge, selv ikke når "barnevernet"er involvert. Men politiet er fraværende. De eneste gangene politiet stiller opp er når barn skal hentes med makt fra foreldrene eller fortvilte foreldre skal trakasseres ytterligere.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 12:28 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Ja, jeg tenker litt på dette med taushetsplikt. Både barnehagen og barnevernet har taushetsplikt. Barnehagen har opplysningsplikt til barnevernet, men det åpner vel ikke uten videre opp for vedvarende kontakt og stadige møter?

Du skal be om utskrift av loggen til barnevernet, og du skal be om kopi av hele journalen de sitter på. Husk å få med indeksen, slik at du kan se om noe mangler. Ikke vent, for det kan tenkes at du må klage til fylkesmannen før noe skjer.

Også barnehagen har en mappe på barnet. Be om å få kopi, slik at du kan se hva de har av materiale (ev. referat fra møtene de har hatt med barnevernet).

Når man blir forvirret, så betyr det ofte at man har å gjøre med en psykopat eller et psykopatisk system. Man må handle deretter, slik at man ikke utelukkende blir drevet rundt av hendelser som andre iverksetter.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 6:08 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
At en treåring tar på rumpa til et annet barn, har ingenting med sex å gjøre. Hvilken sex fiksert skrulling av en barnehageansatt er det som tror det. Det virker som denne personen ansatt i barnehagen er noe sex fiksert på barn.

Jeg ville tatt mitt barn ut av denne barnehagen. Tror ikke jeg hadde tatt sjangsen på at slik sex fikserte skulle ta seg av mitt barn.
Ta barnet ut og begrunn det med at du er bekymret for om noen sex misbruker ditt barn der.

I allefall få deg en god advokat og kjemp mot idiotien som kun er for å ødelegge.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Har ikke barnehagen opplysningsplikt til foreldrene?
PostPosted: Tue Jan 19, 2010 9:22 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Nina wrote:
Ja, jeg tenker litt på dette med taushetsplikt. Både barnehagen og barnevernet har taushetsplikt. Barnehagen har opplysningsplikt til barnevernet, men det åpner vel ikke uten videre opp for vedvarende kontakt og stadige møter?


Jeg mener at barnehagen også kan ha opplysningsplikt til foreldrene. Dette betyr at barnehage-styrer ikke skal underslå informasjon om at hun har kontakt med "barnevern", politi etc.

Det virker ikke som om det er noen begrensning på kontakten mellom "barnevernet" og barnehagen. Partene har jevnlig kontakt, og styrer innkalles til møter for å bli fortalt hva hun bør skrive i "bekymringsmelding".

Tenk deg hvor skremmende dette må oppleves av en forelder som nettopp har fått barnet tilbake etter akuttvedtak. Tenk deg at styrer i barnehagen går og snakker i mobilen med saksbehandler i "barnevernet" uten å fortelle forelderen hvem hun snakker med. Forelderen overhører likevel bruddstykker av samtalen og forstår at det er "barnevernet" som er på tråden.

Slik arrogant oppførsel er dessverre ikke uvanlig. Hva slags samarbeidsklima blir det mellom barnehage og hjem når foreldrene opplever at barnehagestyrer systematisk underslår all informasjon om kontakt mellom barnehage og "barnevern"?

Og ikke minst hvor krenkende dette er overfor barnet. Andre foreldre vil selvfølgelig snappe opp at noe skjer. Det kan dreie seg om kjerringsladder. Resultatet er at barnet ikke lenger blir invitert hjem til venninner. Det kommer ingen invitasjoner til overnatting. Foreldrene vet at det beryktede og fryktede "barnevernet" er involvert i familien og skyr familien som ilden. Dette rammer uskyldige barn, som ikke forstår hvorfor de aldri kan bli med venninnene hjem. Men foreldrene forstår, og det er dypt sårende.

I "barnevernssaken" blir det så trukket frem hvor sosialt isolerte familien er. At dette er et direkte resultat av "barnevernets" involvering, nevnes ikke. At barnet ikke har blitt invitert på overnatting fordi foreldrene har fått nyss om at "barnevernet" er involvert i familien, nevnes ikke.

Ingenting er verre for en sårbar familie å bli rammet av det såkalte "barnevernet". Man trenger ikke å være spesielt sårbar, for man blir det. Det er "barnevernet" som gjør familien sårbar og barna til offer for sosial ekskludering.

"Barnevernet" gjør bare vondt. Det skader tusenvis av familier hvert eneste år.

"Barnevernet" er som KGB. Det har tilnærmet uinnskrenket makt. Barn "forsvinner" fra barnehagen. Ingen spør hvor det har blitt av barnet. Alle vet likevel at det er "barnevernet" som har tatt det.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 19, 2010 10:19 am 
Offline

Joined: Thu Oct 26, 2006 5:02 pm
Posts: 30
Location: OSLO
Jeg har jo noen personer inni bilde som kan hjelpe meg langt på vei.. har en dødflink advokat som har slåss mye i fylkesnemda og klagd mye på fylkesnemda.. Men når jeg ringer barnehgaen sier de at de ikke har noe journal hmm? hva er indeks? heldigvis så går jeg utdannelse og kan mye mere idag.. men jeg tror at barnevernet har jaktet på meg lenge fordi det er samme saksbehandler igjen... ingen svarer og jeg har bedt barnevernet om flere papirer for en uke siden, hu sa hu skulle sende det.. nå har det gått en uke.. når jeg ringer er hun ikke der, ellers er det en annen frekk dame som svarer..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 20, 2010 2:44 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Index er barnevernsmappens nummererte oversikt over alle dokumenter i saken. I tillegg til dokumentene må en lese journalen. I index ser man om barnevernet har tatt ut dokumenter før de utleverer mappen. Dokumenter er nummerert og datert, det skal stemme overens med indexen/dokumentoversikten.

Barnevernet begår stadig “feil“ ved utlevering av kopi av saksmappen. Et dokument blir “glemt“ før man får kopi av mappen. I såfall ser en det i indexen.


Nina skrev:

Quote:
Når man blir forvirret, så betyr det ofte at man har å gjøre med en psykopat eller et psykopatisk system. Man må handle deretter, slik at man ikke utelukkende blir drevet rundt av hendelser som andre iverksetter.



Her tror jeg Nina har truffet kjernen i problemet. Jeg vet det finnes en liten bok om psykopati, den heter “Redd de undertrykte, - En bok om psykopaters makt i familier og organisasjoner“. Den ble utgitt like etter krigen, Ingjald el. Ingvald Nissen, psykiater er forfatteren.


I boken står at eneste måten å unngå å bli offer for psykopatens makt, er å unngå all kontakt - ingen kommunikasjon overhodet hverken pr. brev, telefon, eller noen som helst annen måte. Avgrensingen gjelder også psykopatens støttespillere, eller kall det uvitende ofre, eller fanger. Psykopaten er vanskelig å identifisere. Psykopatens kjennetegnes ved at hun/han greier å manipulere andre mennesker til å gå i kamp mot hverandre. Det foregår ved at psykopaten manipulerer helst flere, til å angripe en person. Personen begynner å forsvare seg, og får etterhvert støttespillere som opplever angrepet urettferdig. Det blir krig. Krigen ender med at mennesker sier opp, forsvinner, sykemeldes, blir alvorlig syke fysisk og eller psykisk. Organisasjoner går i oppløsning dersom en psykopat får makten.


Dette de sier om seksualisert adferd, er sykt. Ikke rart du blir forvirret. Men generelt er meste av hva barnevernet kommer med forvirrende da de er helt på jordet hva angår det som er normalt for unger. Sønnen din er tre (?) år. Hvis det stemmer at han har tatt ei jenta på rompa, da er det i såfall måten han tok henne på rumpa på, som skulle si noe om utenfor normalen.

Sønnen din hadde vært utenfor normalen, dersom han ikke var nysgjerrig på å oppdage at jenter ser annerledes ut enn han selv. Som alle (unntatt barnevernsarbeidere) vet, utforsker barn omgivelsene også med å ta på ting. Nå de som er rundt sønnen din reagerer så sykt på normal adferd, skades han mener jeg. Han har følt dette, og blitt forvirret han også, han har merket ansattes syke reaksjon.


Hvis en fanges inn og handler utfra redsel om å bli “avslørt“ eller “dømt“ for ett eller annet, er det sannsynlig at man omgås en psykopat, eller er i en system av mennesker der en psykopat har greid å infisere systemet.

Kamp og utmattelse preger psykopatisystemet. I barnevernet er det mange psykopater, barnevernet som system, er gjennominfisert av psykopati.

De stempler barnehagene ved å si at barnehagene er de de får aller færrest meldinger fra. Ergo men ikke uttalt, barnehagene lar være å melde fra om alvorlig “omsorgssvikt“. Barnehageansatte vil ikke ha på seg dette uutalte stempelet, de begynner å melde og som vi vet, når “omsorgssvikt“ ikke eksisterer må man velge ut noen, og dikte en historie opp. Barnevernet har greid å forføre et helt samfunn gjennom manipulering og løgner.


Støttespillere i det offentlige kan snu etter vinden, etter det som lønner seg for dem selv. Det finnes noen få men sjeldne eksemplarer som har moral og integritet og er villig til å ofre jobben for å kunne se seg selv i øynene.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 20, 2010 5:34 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Rune Fardal er en av "våre", og har studert psykopati og narsissisme ganske mye. Han har nok noe høyere tro på psykologien enn undertegnede, og kanskje har (hadde?) han ikke samme "kjærlighet" til vitenskapskritikken. Det hindrer han imidlertid ikke fra å ha gode poeng...

Den under har jeg vel ikke lest, tror jeg?

sfm.no/(...)Index_Psykopatiserie.htm

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hva faen foregår i hode på folk
PostPosted: Thu Feb 17, 2011 9:42 pm 
Offline

Joined: Mon Feb 22, 2010 7:31 pm
Posts: 12
Location: Sørumsand
ikke psykopater men sosiopater. dem som er vanskeligst å få tak i. dem kan bli stumme og le da dem sitter i fylkesnemda da dem blir "ferska" på demmes egne tabber.

_________________
Noen som har dårlig erfaring med barnevernet i sørumsand? Sørum.. Gi meg deres erfaring!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]