It is currently Thu Mar 28, 2024 9:43 am



Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Fri Aug 27, 2010 9:09 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
God Morgen, Liv Marit:o)
selvfølgelig har du helt rett... Merker at det er godt å skrive i dette forumet. Man møter mennekser i samme situasjon, det er utrolig verdifullt.
Selv om det er mye fustrerende lesning, så er det hjelp til selvhjelp. Ungenes navn tror jeg at jeg ikke vil legge ut, vil ikke lage problemer for dem, de har nok fra før.
Var nok litt deppet i går, får vite så masse rart, små stikk liksom, for at de håper jeg skal falle, da har de fått rett..
Hadde ikke tid til å kjøpe skoleklær og utstyr til barna mine da jeg hadde de sist, og jentene mine var så opptatt av at de skulle ha akkurat det.
Var så vont å få høre at de ikke hadde fått noe, og den torden stemmen fra BV når de sa at ingen barn skulle ha nye ting til skolestart.. (Barna har alltid fått nye klær til skolestart)
Det er tusen ting som er sørgelige... noenganger stikker de meg mer enn andre ganger, de siste 3 dagene har jeg vert fanatisk opptatt av dette, som i praksis betyr at jeg burde gire meg ned 2 hakk, slik at jeg ikke brenner meg ut.

Liker egentlig det Mona Lygre skrev, "når man sover i et telt er en mygg svært plagsom"
Liker det at "svært plagsom" har en større innvirkning enn enn et forbigående illebefindene som kan forklares vekk og glemmes.

Noen scener har brent seg inn i sinnet mitt i denne saken. Et av disse bildene er BV konsulenten som sørget for fjerning av mine barn. Hun møtte stolt i fylkesnemda, lo og spøkte. Hun hadde en barnslig utrstråling, akkurat slik som et lite barn kan si "jeg skal ta deg jeg" og storle etterpå. Hun lo da hun løy om meg i nemda, som om jeg skulle vert et dyr, skjønnt hun kallte meg et dyr også, et "nattdyr".
Hun så aldri på meg som et menneske, forrsøkte å få byttet henne ut men hun sang ut hver gang.."innerst inne vil hun ha meg, hun vil ha meg" BV konsulenten ble trodd på at jeg ville ha henne, trass i at jeg skriftlig skrev at jeg ikke tålte henne.

Jeg ble et individ hun kunne utaggere på, denne konsulenten var 24 år, hun hadde en rompe som var vid som en låvedør, og jeg kan tenke meg at hun var en av de som ble mobbet som barn. I kraft av hennes jobb, fikk hun også lov til å hærse med noen, nå hadde hun endelig makt. Hun var blitt inntatt i en organisasjon med masse makt. For første gang i livet hennes var kanskje andre mennesker forpliktet til å høre hva hun mente. For henne var nok dette et stort øyeblikk.

Faktumet er at jeg alltid så ned på BV, hadde ingen respekt og har ingen respekt. Respekt må fortjenes. I dag er jeg den veldig sære typen som aldri snakker med BV alene, og har nektet kontakt med fosterforeldrene.


Utrolig hvor masse en forandrer seg etter en slik episode, det viktige for ettertiden er at opplevelsene våre ikke er forgjeves..


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Fri Aug 27, 2010 6:58 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
MissBBet wrote:
(...) Hun møtte stolt i fylkesnemda, lo og spøkte. Hun hadde en barnslig utrstråling,
(...)

Jeg ble et individ hun kunne utaggere på, denne konsulenten var 24 år,


Alderen alene, er nok til å fortelle at dommerne og ledelse i kommune, er ansvarsløse galninger.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Fri Aug 27, 2010 7:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Sykt 24 åringer med total manglende livserfaring skal få herske med andre menenskers liv.
24 åringen selv ser neppe denne problemstillingen. Hun har jo ikke levd så lenge. Men alle som er eldre og mye eldre enn ho ser det meget godt.
Om en barnevernspedagog noen sinne har vært vakker blir de stygge av sitt yrke over tid. De får en forferderlig utstråling av å stjele barn.
Det er et hekse yrke, og utseende blir slik mer og mer.
Vi de kunne ha mulighet til å vinne til bake et harmonisk menneskelig utseende må de strax slutte i sitt yrke og forakte det.
Ellers forblir de med sin hekseutstråling.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Sun Aug 29, 2010 3:20 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Denne konsulenten, fortalte meg aldri om vedtak, sente de aldri i posten engang. Hun turte aldri å si det hun mente til meg. Hun satt stort sett stille og skrev. De 3 gangene de var hjemme hos meg, nektet hun alltid å drikke kaffe, te eller annet. Hun parkerte bilen sin langt fra huset.
I ettertid stoler jeg ikke på noen som sier "nei takk" til en kaffe, for jeg tenker at samvittigheten deres er så dårlig at de derfor ikke klarer å si jatakk, samme hvor masse de har lyst på Kaffe.
Ved flere tilfelder skrev hun dirkete løgner. Da jeg senere forrsøkte å få rettet opp i dette nektet hun. Enda hun visste jeg snakket sant.
Denne behandlingen førte til at jeg fikk mange overraskelser jeg ikke visste om eller ble informert om. De kom på hjemmebesøk, uten å ha informert om det.
De sente også Barnevernsvakten til meg på nyttårsaften, da jeg skulle ha selskap for 23 mennesker. Barnevernsvakten kom likt men gjestene mine, og skrek høylytt at det luktet kattepiss i gangen..(hadde vasket badet med salmiakk, og har ingen katt) Omsider fikk jeg de til å gå, men skaden var allerede skjedd i form av at gjestene mine allerede hadde oppdaget hvem de var.

I rapportene sine skrev 24 åringen at jeg hadde lite nettverk, hvem orker å ha slike tilstellninger når BV også skal være tilstede.

Etter min episode har også veninnen min fått problemer med BV, veninnen min er nærmeste nabo, også denne saken er grunnløs.

24 åringen er gravid nå, hun har permisjon, det er jeg lykkelig over, for da slipper jeg å se henne. Men hun burde bli satt på plass av noen, ellers kommer nok hun til å stige i gradene innad i BV og bli en enda farligere person enn hun er i dag..


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Sun Aug 29, 2010 5:48 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det er vell typisk barnevernet og komme med masse rare anklager og beskyldninger. De lever av det.
De har en svart malt hjerne og produserer negativitet hos andre folk.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet kommer med trussler
PostPosted: Sat Sep 04, 2010 2:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MissBBet wrote:
24 åringen er gravid nå, hun har permisjon, det er jeg lykkelig over, for da slipper jeg å se henne. Men hun burde bli satt på plass av noen, ellers kommer nok hun til å stige i gradene innad i BV og bli en enda farligere person enn hun er i dag..


De fratar andre foreldre barna deres, men selv formerer de seg som rotter.

Jeg kjenner meg godt igjen i dine beskrivelser av "saksbehandler". Det hjelper dem ikke å bli eldre. De er like ille om ikke verre når de er 40 som når de er 24. Dersom de stiger i gradene, blir de bare verre og verre. De verste er "barnevernsledere" rundt 60.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]