It is currently Sun Apr 28, 2024 3:43 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Invasjon av forumet ?
PostPosted: Tue Jan 09, 2007 10:35 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
RBV er i ferd med å få pågang fra en type skribenter vi kjenner godt. Her har vi "Barnevernsbarnet" i gjesteboken og Benedikte i "Tvangsplasseringer – fosterfamilier". De er blitt aktive akkurat de par siste dagene.

Med melk og honning og godsnakk av en type vi ser igjen og igjen har de nok til hensikt å styre forumet i uønsket retning, tenker jeg. De er "delvis", "langt på vei enige med oss, osv osv.

Deres skriverier faller utenfor tema her i forumet.

Det er sprøyt når det hevdes at "det verste av alt" var at en far ikke ville innse at han hadde gjort noe galt. Offentlige etater som lyver og gjør feil og skade og ikke vil rette det opp, som hjernevasker og presser og tvinger, finnes det ingen unnskyldning for. Det er både menneskerettslig og menneskelig og samfunnsmessig galt å stille null krav til dem og alle mulige krav til familier.

Det er sprøyt når man hevder at i Tyrkia-saken har det vært uriktige uttalelser på begge sider, som om offentlig mishandling og løgnaktighet og bruk av en fosterfar som er anklaget av andre fosterbarn for å ha drevet sexovergrep mot dem, skal sammenlignes med hva barnas egne foreldre eventuelt måtte ha fortalt av usannheter. Der eksisterer ingen plikt for mennesker til å være sannferdige for å ha "rett" til å ha sine egne barn hos seg. Derimot eksisterer det et absolutt krav til at det offentlige, og deres betalte fosterforeldre, skal opptre 100% sannferdig og at deres inngripen skal være et absolutt, sterkt og nødvendig gode for barn. I praksis skjer det motsatte.

Antydninger om at "i noen saker" er det ikke "nok", det familier kan prestere er ikke nok osv, litt vennlig "ros" til de legitime skribenter her på forumet, og belæring om at man bør mildne sine uttrykksmåter og synspunkter -- forstå -- (som om barnevernsofrene ikke forstår så altfor vel) – er ting vi har hørt hundrevis av ganger, og svart på hundrevis av ganger. Vi har erfaring for hvor det bærer hen å skulle akseptere disse bv-synspunktene som om de er fornuftige og balanserte. Det trykker barnevernets ofre enda dypere ned i sølen av avsporet ideologi.

Arild, jeg tror du bør avskjære/fjerne disse innleggene og blokkere skribentene. Disse skribentene får sikkert utløp for sin trang til å rose barnevernet på noen hundre andre nettsteder.



MHS
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Last edited by MH Skånland on Tue Jan 09, 2007 1:04 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 09, 2007 10:47 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Jeg synes også det er vemmelig når disse barnevern-fascistene kommer med barnevernspropagandaen sin her på forumet. De er løgnere og bedragere som forsøker å lokke foreldre ut i ulykke. Vi bør ha en viss cordon sanitaire mot dette avskummet.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 09, 2007 11:19 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Det på forumet har jeg gitt et kvast svar på og henvist til TEMA og BRUKERGRUPPE for forumet. TEMA og BRUKERGRUPPE er jo ganske klart definert.

Når det gjelder det, av barnevernet, skadde mennesket som skrev i gjesteboken, så har jeg fjernet det. Det står helt klart og synlig at det ikke er DET gjesteboken er for. Den personen har altså drevet BEVISST spamming av gjesteboken. Slikt blir fjernet. Den var også så lang at det hadde ingen hensikt å svare på den. Det ville bare ødelegge gjesteboken. Gjesteboken er ikke et debattforum.

Det ligger en til der som er SPAM. Den kunne imidlertid veldig enkelt brukes effektivt for vår sak, så jeg lot den stå.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 09, 2007 11:21 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Øker det på med SPAM, så lager jeg tiltak mot det, og strammer inn grensesettingen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]