It is currently Fri Mar 29, 2024 4:21 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Forskning og "Barnevern"
PostPosted: Fri Feb 27, 2009 8:49 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Jeg sitter og kikker på noen forskningsrapporter som jeg skal rive og slite litt i.........

Nå ser jeg at Lars B. Kristofersen er gift med Marianne Borgen som er: medlem i SV, sitter i bystyret for SV i Oslo, og er medlem i Helse- og sosialkomiteen. Hun jobber i Redd Barna og er faglig leder i Barneombudet. En tvilsom dame i "BV"- sammenheng med andre ord.

I rapporten; "Hjelpetiltak i barnevernet - virker de?" har Kristofersens og Borgens felles sønn en assistentrolle.
Som om ikke dette er nok har en annen av rapportskriverne; Sidsel Muri Sverdrup, sin mann, Øystein Sverdrup, med som assistent. Muligens har de en sønn som også heter Øystein Sverdrup og er den som har den omtalte assistentrollen, men så langt har jeg ennå ikke kommet i mine undersøkelser. Om det er flere tilfeller av nepotisme i dette teamet vet jeg ikke, men det skulle ikke forundre meg mye.

Jeg kommer tilbake med funn fra rapportene og en del tanker omkring dette sammesuriumet av utelatelser og statistikkmanipulasjoner.........


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]