It is currently Fri Apr 19, 2024 2:23 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Er myndighetenes kamp mot "omsorgssvikt" sammenlignbar med nazistene kamp mot homofili?
Ja, i begge tilfeller skal samfunnet renses 88%  88%  [ 7 ]
Nei, omsorgssvikt rammer barna 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke 13%  13%  [ 1 ]
Total votes : 8
Author Message
 Post subject: Friedrich (32) ble kastrert av nazistene
PostPosted: Wed Apr 09, 2008 8:11 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Nazistene slapp 32-årige Friedrich ut av konsentrasjonsleiren da han gikk med på kastrering.

- Jeg ble fengslet i 10 måneder. I 1938 ble jeg arrestert på nytt, ydmyket og torturert. Nazistene løslot meg til slutt, men bare på det vilkåret at jeg gikk med på kastrering. Jeg gjennomgikk operasjonen.

Homofile Friedrich-Paul von Groszheim (født i Lübeck i 1906) forteller om hvordan han ble behandlet av nazistene. Han overlevde oppholdet i konsentrasjonsleir og bosatte seg i Hamburg etter krigen. Det tok mange år før han fortalte om sin skjebne.


Kommentar: Nazistenes behandling av homofile har likhetstrekk med hvordan det såkalte "barnevernet" behandler barn og foreldre i dagens Norge. Det benyttes tvang og trusler. Det iverksettes stadig nye undersøkelser for å presse foreldrene til å underkaste seg barnetraffickernes vilje. Foreldrene blir ikke lenger lobotomert slik de ble på 50-tallet, men stadig misbrukes medisinen for å tiltvinge seg makt over individene. Det kalles "hjelpetiltak". Det nytter ikke å argumentere mot "hjelpetiltakene", for "barnevernet" slipper ikke taket før tiltakene er gjennomført. Om tiltakene er smertefulle eller fører til ubotelig skade, er uinteressant, for "barnevernet" handler etter Lov om barneverntjenester og kan gjøre akkurat som det vil mot borgerne i Norge.

Samfunnet skal renses for den store synden som kalles "omsorgssvikt". Det er ikke lenger homofili som er en synd. Nå har "omsorgssvikt" tatt plassen. Slik nazistene rapporterte om mistenkelig adferd blir foreldre angitt til "barnevernet" av "bekymrede" mennesker. Stadig flere foreldre må underkaste seg undersøkelser hvor livene deres gjennomgås med lupe for å finne ut om de har gjort seg skyldig i "omsorgssvikt" mot egne barn.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: joda
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 10:52 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Psykolog-gærningen Svein Magnar Hansen sa ubedt til meg: "Mitt personlige råd til deg er at du ikke får flere barn." Dersom en lege hadde sagt noe lignende til meg, fordi at det ville medføre fare for mitt liv og helse, og også barnets, så skulle jeg ikke ha nevnt noe om det. I henhold til internasjonale konvensjoner er det ulovlig å hindre friske mennesker å få barn, men, okey, nå mente jo psykolog Svein Magnar Hansen at jeg var for syk i hodet mitt til å få barn, ut i fra sitt eget konkeli-monke-data-grunnlag.

Joda, barnevernsmyndighetene ser helst at vi som er stemplet av dem som mindre verdt, slutter å produsere avkom som ikke er egnet for fiffen. På den annen side, er de avhengig av at vi skaffer dem barn, for ellers så vil de jo bli arbeidsledige. Men slæpp åf, det er nok av fisk i havet, for de går bare ut og fisker fatt i dem de trenger for å få kabalen til å gå i hop.

Her er en Folkeforbedring av Sara Arrhenius, fra boken En ekte kvinne, jeg har den forresten, eller riktigere sagt; selvfølgelig. Klikk på teksen og les mer:

De rasehygieniske bevegelsene som hadde størst innflytelse i Europa, USA og Skandinavia før første verdenkrig var sterkt påvirket av sosialdarwinismen. Folkestammen skulle forbedres gjenno ulike former for forplantningskontroll, og på dette området fantes et helt spekter av forslag, som strakk seg fra stimulering av de best egnede til tilintetgjørelse av de uegnede. Man forestilte seg blant annet at sosiale reformer bidro til at også de mindre overlevelsesdyktige ville klare seg, og fryktet at dette ville svekke folkestammen og forårsake en generell degenerering av samfunnet.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 1:34 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Det kan også være på sin plass å minne om at verdensbanken og det internasjonale pengefondet vanligvis har stilt krav til "familieplanleggingsprogram" for å yte lån til "u-land".

De var blant annet tungt inne da Kina utviklet sine hardhendte metoder ( fengselsstraffer og tvangsaborter fram mot fullendt svangerskap).

I boka "Balansekunst" av Rohinton Mitstry beskriver han hvordan sterilisieringen av fattigfolk foregikk i India på 70-tallet.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Last edited by Anne Brit Raaen on Sun Apr 13, 2008 8:19 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Retten til å stifte familie
PostPosted: Sun Apr 13, 2008 7:43 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Psykolog-gærningen Svein Magnar Hansen sa ubedt til meg: "Mitt personlige råd til deg er at du ikke får flere barn." Dersom en lege hadde sagt noe lignende til meg, fordi at det ville medføre fare for mitt liv og helse, og også barnets, så skulle jeg ikke ha nevnt noe om det.


Det "rådet" du fikk fra psykofriken Svein Magnar Hansen om ikke å få flere barn, var ikke medisinsk begrunnet. Det er i strid med menneskerettighetene å nekte noen å stifte familie:

Art 12. Retten til å inngå ekteskap
Menn og kvinner i gifteferdig alder har rett til å gifte seg og til å stifte familie, i samsvar med de nasjonale lover som regulerer utøvelsen av denne rettighet.


Du burde ha sendt klage på ham til Psykologforbundet. Det å gi et slikt "råd" til en kvinne som sliter med forfølgelse av "barnevernet" er ondsinnet trakassering og viser at Svein Magnar Hansen er uegnet til å utøve psykolog-yrket.

Slike uttalelser fra psykologer burde vært tatt opp på bånd og lagt ut på nettet til skrekk og advarsel for andre som vurderer å kontakte psykolog. Det viser at svarte-listenover "fagpersoner" som ikke kan anbefales, har sin berettigelse.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]