It is currently Thu Mar 28, 2024 6:24 pm



Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Fødte i selvbygd "hytte" i skogen - flyktet fra landet
PostPosted: Sun Apr 07, 2013 3:33 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Familien har rømt fra landet

I en propaganda-artikkel for barnevernet viste det seg at familien som bodde i en lavo (?) og fødte barnet sitt der, har flyktet fra landet. De tør ikke relatere til vårt farlige og irrasjonelle barnevern.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.10971785

Quote:
NRK fortalte i går historien om barnet som ble født i et selvbygd hus i skogen utenfor Bodø. Foreldrene Runar Muhammed og Alice stolte ikke på barnevernet, og fryktet at de skulle bli fratatt datteren sin.

I flere uker levde de i skjul på hemmelig adresse før de til slutt valgte å reise fra landet.
Quote:
Fortsatt på flukt

Om situasjonen hadde vært annerledes for Runar Muhammed og Alice om misforståelsene hadde vært ryddet til side er umulig å si.

Inntil videre er de to fortsatt på flukt. Før de dro sa Alice til NRK:

– Jeg tør ikke invitere barnevernet inn i livet mitt. Jeg er redd de skal ta henne fra armene mine. Det norske samfunnet skal være så åpent, fleksibelt og tolerant. Jeg er sjokkert over det jeg hører og opplever. Det er vanskelig å kjenne på redsel over noe jeg ikke føler skyld for. Barnet vårt har alt hun trenger, sier Alice.

Evnt. videre debatt kan tas her:
:arrow: viewtopic.php?p=33343#p33343
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fødte i selvbygd "hytte" i skogen - flyktet fra landet
PostPosted: Wed Apr 10, 2013 3:18 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
-rom-
Familien har rømt fra landet

I en propaganda-artikkel for barnevernet viste det seg at familien som bodde i en lavo (?) og fødte barnet sitt der, har flyktet fra landet. De tør ikke relatere til vårt farlige og irrasjonelle barnevern.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.10971785


– Foreldrene må stille krav
For å oppnå et bedre samarbeidsklima, mener barnevernsleder Herset i Nesna kommune det er viktig at foreldrene også vet hvilken makt de innehar.

– Foreldre er foreldre, og det er det ingen som kan ta fra dem. Det er de som bestemmer om de hjelpetiltakene vi foreslår skal skje eller ikke. Ungene er prisgitt foreldrene som spiller en veldig stor rolle i jobben vi gjør.


Kommentar: Det er slettes ikke foreldrene som bestemmer om "hjelpetiltak" som foreslås av barnevernet, skal aksepteres eller ikke. Foreldre som motsetter seg "hjelpetiltak", blir raskt overført til gruppen som kvalifiserer for "omsorgstiltak", nemlig fratagelse av barna.

Det er barna og familien som er helt prisgitt de ansatte i barnevernet.

Familien som flyktet fra landet, har all grunn til å gjøre som de gjorde. Det å skille seg fra A4-familien i Norge, er uhyre risikabelt. Da risikerer familien å bli oppløst med tvang med domstolenes velsignelse.

Barna ender opp som rotløse individer, som fungerer som pengeku for mer kyniske mennesker, som ikke unnser seg for å berike seg på andres barn. Det er alltids noen som synes det er greit å leve på andre med myndighetenes velsignelse.

Det er positivt at flere har fått øynene opp for at flukt er eneste utvei når barnevernet snuser etter noe å bekymre seg for. Kvakksalverne og de ideologiske ekstremistene som ønsker at Staten skal oppdra barna våre, terroriserer stadig flere norske familier. Det skulle ikke være slik at man må flykte for å få leve i fred. Heldigvis forstod dette paret alvoret!

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]