It is currently Thu Mar 28, 2024 8:49 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Jente, 10 år: "har prøvd og ta selvmord men aldri klart det"
PostPosted: Sat Oct 20, 2012 12:04 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Jente, 10 år: "har prøvd og ta selvmord men aldri klart det"

Et ensomt forumsinnlegg der ute på nett, hvor en jente roper på hjelp:

Quote:
hei jeg er en jente på 10 snart 11.mamma var rusmisbruker en gang men så sluttet hun men før det så var det veldig vanskelig for meg og pappa men nå er pappa død og barnevernet bruker det gamle rusmisbruke hennes mot henne. det er ikke gøy og bli tatt fra moren sin og flyttet til noen helt ukjente folk. så jeg bor i beredskap hjem mens alla anmelder mamma for rusmisbruk og rektor og lærerene mine lyver på mamma til barnevernet folk mobber meg slår,sparker, sier stygge ord. det er ikke noe gøy å leve i et liv uten familien som var mine eneste venner og plutselig er du et helt ukjent sted med ukjente folk. speiellt når du hver dag kommer hjem med 5 nye sår og blåmerkerog da snakker jeg ikke om små blå merker og sår men sånne som går rundt hele armen eller foten. en gang var det så ille de hadde dytte meg uten for en veldig bratt bakke og ødla et av de eneste minnene igjen av pappa keg gråt i 9uker over det og de deytte meg altså ned bakken i liggene stilinng de hadde tatt meg ned i bakken. mangen sier jeg ikke har det ille men for meg føles det så ille at jeg har prøvd og ta selvmord men aldri klart det. takk hvis du leste

Barnevernet har reddet henne fra kjærlighet og medmenneskelighet.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Jente, 10 år: "har prøvd og ta selvmord men aldri klart
PostPosted: Sat Oct 20, 2012 9:51 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Utrolig vondt og trist å lese.

De ondeste og mest smålige av følelses-skadde voksne søker seg til det såkalte barnevernet, og der får ondskapen fritt utløp overfor vergeløse barn og familier.

Slik får de misbruke makt, og spre sin ødeleggende grusomhet. Prøver de å spre sin ødeleggende ondskap, ved at flere og flere barn og familier skal utvikle de samme følelses-skadene de selv lider av ... slik at de selv skal slippe å føle seg utenfor varmen, utenfor et likeverdig og inkluderende fellesskap, basert på kjærlighet og omsorg for hverandre ...?

Behovet for å tro på det gode, Gud, kjærlighet ... blir sterkere hos normale mennesker ... når vi blir møtt med ufattelig ondskap og maktmisbruk. Vi må aldri gi opp vår egen medmenneskelighet, vår omtanke for andre, og arbeide for et mer rettferdig og menneskelig samfunn ... på den måten hver enkelt av oss kan makte det.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]