It is currently Thu Mar 28, 2024 11:46 am



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: fostermor
PostPosted: Tue Mar 08, 2011 8:56 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
På facebook står fostermoren til de to minste jentene mine,med ordene mor til 4 på profilen sin.

Jeg føler meg støtt og det river i hjertet og lese det,for det er jo en offentlig løgn.

Hun har to adopterte barn og er fostermor til 2. Hun har aldrig lagt forholdene til rette for at vi skulle få se og møte jentene.Engang stod hun i retten og sa at visst de fikk komme mere hjem på besøk,ja da orket ikke hun mere,og hun måtte da si dem opp.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: fostermor
PostPosted: Tue Mar 08, 2011 4:19 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Hun har egenintresse i barnet. Anmeld henne.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: fostermor
PostPosted: Wed Mar 09, 2011 10:41 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Det er ikke noe jeg kan gjøre med det.Det får stå for henne selv det at hun sier hun er mor til 4 barn.Det er jo å lyve,og jeg synes hun gjør mine to yngste barn en stor urett med det.

Vi har fått høre i mangen år nå at de ikke vil møte oss,men det er ikke noe jentene har funnet på selv.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: fostermor
PostPosted: Sat Mar 12, 2011 2:29 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
may-britt tysnes wrote:
På facebook står fostermoren til de to minste jentene mine,med ordene mor til 4 på profilen sin.

Jeg føler meg støtt og det river i hjertet og lese det,for det er jo en offentlig løgn.

Hun har to adopterte barn og er fostermor til 2. Hun har aldrig lagt forholdene til rette for at vi skulle få se og møte jentene.Engang stod hun i retten og sa at visst de fikk komme mere hjem på besøk,ja da orket ikke hun mere,og hun måtte da si dem opp.


En såkalt "fostermor" passer på barna etter at "barnevernet" har tatt dem fra foreldrene. Derfor er det riktigere å bruke betegnelsen barnevakt, ikke fosterforelder. Kvinnen som passer på barna dine, er barnevakt for dem, ikke mor.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: fostermor
PostPosted: Thu Mar 17, 2011 10:52 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Barnevakt velger man selv. Det gjør man ikke med fosterhjem.

Fosterhjem er Helere.

Di oppbevarer Gullet for tyven Barnevernet.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: fostermor
PostPosted: Thu Mar 24, 2011 9:58 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Liv Marit Bakke wrote:
Barnevakt velger man selv. Det gjør man ikke med fosterhjem.

Fosterhjem er Helere.

Di oppbevarer Gullet for tyven Barnevernet.


Det er "barnevernet" som har tatt barnet/(a) fra foreldrene. Fosterpersonene passer på barna inntil foreldrene makter å få barna tilbake. Man skal være glad for at fosterpersonene passer på barna imellomtiden. De kan lindre den skaden som "barnevernet" påfører barna ved sine uforstandige vedtak.

Når det er sagt er det et faktum at kvaliteten på de såkalte fosterhjemmene er svært varierende. Mange såkalte "fosterforeldre" hadde selv vært i faresonen for å bli fratatt egne barn dersom de ikke hadde samarbeidet med "barnevernet". Mangelen på "fosterhjem" gjør at selv de minst skikkete blir funnet kvalifisert. Barna havner ofte i et dårlige hjem enn det de ble tatt fra.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: fostermor
PostPosted: Fri Mar 25, 2011 8:48 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Ja,klart det er forskjell på fosterhjem,noen er statlige,og de fleste kommunale,har jeg forstått.

Det blir i allefall helt feil når fostermor i hver rettsak gjør hva hun kan for minsket-til intet samvær med barnet.Når hun forteller retten hvor dårlig det står til med barnet hun passer.

Sannheten er gjerne at barnet sliter noe grusomt med flyttingen,slik at det ikke fungerer.Et barn som er trygg i sitt hjem,og blir flyttet må jo få reaksjoner på det.

Så sier bv at alt er foreldrenes feil,de snur alt på hodet,og retten de gidder ikke undersøke saken nærmere,de bare klubber igjennom det bv,sakkyndige og fosterforeldre vil,og de er jo tro mot bv.
Jeg har ikke ord for hva vi har måttet tåle fra bv,de har først og fremst gjort barna stor urett.
Nå har de flotte søsken og foreldre,men nesten ingen kontakt.

Men hva må ikke de tro om oss ,etter år med ensidig informasjon fra bv,det passer bv godt på for alle besøk har vert med tilsyn,vi føler vi blir behandlet som pest for vår egne barn.Retten har sagt det er viktig med kontakt med barnas egen familie,men bv sier bare barna vil ikke møte dere.

Det er vel heller ikke rart når bv i årevis har fortalt dem hvilke udugelige foreldre de har,når det gjelder å ta vare på barn.Jeg har gjort mye galt som mor,jeg har feilet og feilet,jeg har mine feil,men ikke av en slik art at jeg skulle miste omsorgen for mine barn.

Fikk et kaldt gys nedover ryggen,når Tora Aasland fylkesmann i rogaland-el nå er hun vel statsråd i et dep.Hun sa på radio at det skulle veldig mye til før en mor mistet et barn,nei det skal ikke mye til,bare bv har bestemmt seg,her gidder vi ikke støtte å hjelpe vi gjør rent bord.Barna dem tenker de ikke på for de får jo masse nye problemer og traumer.Et barn fikk vi hjem i en likkiste,ingen unnskyldning har vi fått,og ikke en krone i erstatning,men et barns liv kan ikke erstattes i penger.Det biologiske prinsipp det bryr ikke barnevernet seg seg om.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: fostermor
PostPosted: Sat Mar 26, 2011 9:32 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
may-britt tysnes wrote:
Det biologiske prinsipp det bryr ikke barnevernet seg seg om.


Det er nettopp det. Fra Den Nye Ideologien om at kjønn er et miljøprodukt følger tanken om at familien er en sosial konstruksjon. Det er en ideologi farligere enn fascisme og kommunisme. Nemlig at barn er et gode som kan fordeles etter myndighetenes idéer om hvordan det sosiale liv skal organiseres.

Det er sosialteknokrati - ingeniørkunst med mennesket som byggmateriale.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]