It is currently Thu Mar 28, 2024 9:15 pm



Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: VG Fredag
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 10:05 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
Image
Fra mor vet jeg at selvmordet til Michael kommer i avisa nå Fredag, flere detalier vil være å finne i avisa.
Snill gutt, men under BV, det som er bra, er det kommer frem, dårlig er at gutten ikke er her mer, med forbehold for nyt forum prøver jeg å lenke til noe om gutten men også hans veldig oppegående mor og lillebror :





Mor sier før hun snakker med journalisten sammen med Advokaten :
Quote:
I dag skal jeg og advokatene endelig møte vg og saken til Michael skal få se dagens lys!!Men da kommer barnevernet med trusler om at det vil gå utover samværet jeg har med broren til Michael.


Neste citat er noe som får mig til å se det er håp for ungdommen 8)
Quote:
Tar også med meg truslene fra barnevernet til vg for min sønn Marius var såpass snartenkt at han tok opp og lagret telefonsamtalen!!Jeg skjønner at dem har panikk for jeg komer til å slakte dem!!

Mit ønske er gutten får hvile i fred, men ikke Barnevernet

Quote:
Fra Mamman hans, som tok opp dette med pressen i går: Samler nå sammen bilder av vår vakre Michael. Nå er det min plikt som Michaels mor og ta det siste verset for han.Sannheten skal frem og michael skal få sin rettferdighet!! Håper dette kan være med å velte lasset og at det kan føre til noe...Erkeengelen Michael som bærer sannhetens sverd

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VG Fredag
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 6:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Triste greier!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VG Fredag
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 10:22 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Dette var en forferdelig trist sak. Å miste et barn er ubeskrivelig. At det i tillegg kan pågå gang på gang uten at noen får konsekvenser for de som tar barna, er utrolig. Men slik er overgrepskulturen.

Jeg har ordnet det tekniske mht bildestørrelse og Youtube-filmer.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VG Fredag
PostPosted: Sat Aug 14, 2010 1:41 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Fredagen ble "kansellert" og omgjort til en gang etter kommende mandag, da barnevernet i angjeldende kommune (Ullensaker mener jeg det var) måtte få anledning å uttale seg først og det kunne de ikke gjøre før tidligst på mandag ^^
I mellomtiden fylte VG opp hele fredagsutgaven med historier om ymse "omsorgssvikt".

MERK: Tidligere har de ikke villet uttale seg selv om taushetsplikten er opphevet.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VG Fredag
PostPosted: Sat Aug 14, 2010 6:31 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Bjørn Erik wrote:
Fredagen ble "kansellert" og omgjort til en gang etter kommende mandag, da barnevernet i angjeldende kommune (Ullensaker mener jeg det var) måtte få anledning å uttale seg først og det kunne de ikke gjøre før tidligst på mandag ^^
I mellomtiden fylte VG opp hele fredagsutgaven med historier om ymse "omsorgssvikt".


De ansatte i "barnevernet" er alltid avhengig av å drikke det rekvisitte antallet av kaffekopper før de kan uttale seg eller gjøre noe som helst, for den saks skyld.

Det er over kaffekoppene sakene diskuteres og vurderes. I "barnevernet" er det kaffeslabberas hver dag. Først skal det drikkes kaffe, deretter er det ut og stjele barn eller uttale seg til media.

Ellers er det interessant å notere hvordan VG lar seg prostituere som talerør for "barnevernet". De kvinnelige journalistene har en "barnevernspedagog" i magen, synes det som. Man kan undres hva slags kvinner som utelukkende er opptatt av å rive barna vekk fra andre kvinner. Har de ikke barn selv? Tror de barn har det best hos statlige fosterpersoner? Den "barnevernspedagogen" disse kvinnelige journalistene har i magen, vil kunne vise seg å være en "alien" som spiser seg ut av magen. Det hadde vært til pass for dem. Helt uten empati for barna skriver de utelukkende om hvordan kvinner kan realisere seg selv ved å tvangsplassere andres barn og foreta "faglige vurderinger" og late som om de har høyere utdannelse. Disse kvinnelige spådoktorene kan jo "se" omsorgssvikt på mils avstand. De kan "føle" den med sine telepatiske evner, slik Kari Killen hevder å kunne.

Journalist med "barnevernspedagog" i magen:
Image

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VG Fredag
PostPosted: Sat Aug 14, 2010 12:33 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark

Mange tak for fixen Arild :)
Ja, som allerede observeret, er artikkelen udskudt, og jeg kunne frygte at den helt bliver omskrevet, men lydoptaket lyver ikke, og det er i sikkerhet, så om VG ikke trykker historien, så er "nogen" igang med at selv samle sammen, historien skal ut, og nettet er ennå frit. -
Jeg kan meddele at hans cykel er lommet hjem, og mor vil lære å kjøre på den.

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VG Fredag
PostPosted: Thu Sep 02, 2010 11:37 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VG Fredag
PostPosted: Fri Sep 03, 2010 2:17 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
"Fylkesmannen slakter"
Jeg ser ikke noe blod.
Forutenom at denne institusjonen kan komme til å "omdisponere" noe innen eierskap/ledelse og ellers fortsette akkurat som før.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VG Fredag
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 12:16 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
http://www.knut.com/ordskifte/knut_michael_16.html
Quote:
Fylkesmannen anmelder ikke saken, ingen må gå av, institusjonen eller barnevernet mister ikke oppdraget eller jobben, ingen unnskyldning kreves og ingen erstatning fastsettes. Staten, kommunen og institusjonen er med andre ord fri til å gjøre det de vil og kan fortsette - på tross av at det er påvist svikt som kunne ha reddet Michael.


_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]