It is currently Fri Apr 26, 2024 6:29 am



Post new topic Reply to topic  [ 355 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 8:14 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Takk for rosen,agrippa,men jeg synes ikke selv at jeg skriver så godt.Det eneste jeg vet at jeg gjør,det er at jeg er meg selv når jeg skriver,for jeg skriver fra hjertet mitt.Så da blir det vel ekte det jeg skriver,og ja jeg er ikke redd for barnevernet for de har rammet meg så hardt og nådeløst,og nå kan de ikke ramme meg mere.

De har hjernevasket mine 2 yngste barn slik at de har vi mistet helt alle relasjoner til,men jeg hører dem sier,at blod er tykkere enn vann,og jeg har et håp om at en dag vil de forstå hva som foregår.

Hørte på nyhetene i dag at det siden-2004 var 8 barn som hadde omkommet på institusjon.Ja håper sigbjørn er med i de 8 barn.Det er et høyt tall 8 barn,men en må ikke glemme alle de som dør etter fyllte 18 år,for de er så ødelagte at de ikke klarer seg i livet,og ender i fengsel og rus og psykiatri,og foreldrene deres er vel og helt ødelagte,de var kansje på barnevernet selv i sin tid..

Klart vi må ha et barnevern og at det er mangen barn som ikke har det bra,og at foreldre trenger hjelp til å bli bedre omsorgs personer.Men hvorfor kan ikke familiene få mere hjelp i hjemmet? hvorfor er barnevernet så snare med å ta dem ut? barnevernet fremstiller seg som at å ta dem ut av hjemmet er siste utvei,.men slik var det ikke hos oss.Det var bestemmt på forhånd.og de brukte en udugelig person til å gå barnevernets ærend her hjemme.En som selv ville ha en stjerne i hatten hos barnevernet.En person som ikke hadde kemi med oss,en jeg som mor ikke følte tillit til.Vi ble truet av sosialsjefen til å ta henne inn,ellers skulle de reise sak i fylkesnemda omgående.Da vi tok inn henne utsatte de det i ca.5 måneder.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 8:33 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Skal prøve å svare deg litt bedre.De ansatte i barnevernet er besatt av en frelses idologi,som gjør at de ikke kan se den skaden tvangs plassering av et barn fører med seg.De tror selv de gjør det beste,ellers kunne de jo bare gått og" hengt seg"de benekter og ser bort fra de skadene de gjør barna,og får barnet problemer så legger de skylden på foreldrene.De benekter at tvangs plassering gjør skade,og visst de ville innse det,ja så rakner hele systemet til barnevernet!!

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: "Barnevernets" livsløgn
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 3:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
may-britt tysnes wrote:
Skal prøve å svare deg litt bedre.De ansatte i barnevernet er besatt av en frelses idologi,som gjør at de ikke kan se den skaden tvangs plassering av et barn fører med seg.De tror selv de gjør det beste,ellers kunne de jo bare gått og" hengt seg"de benekter og ser bort fra de skadene de gjør barna,og får barnet problemer så legger de skylden på foreldrene.De benekter at tvangs plassering gjør skade,og visst de ville innse det,ja så rakner hele systemet til barnevernet!!


Takk for presiseringen. Det er nemlig mange som mener at "klart vi må et barnevern". Jeg er ikke så sikker. Hvis man fikk forhindret de alvorlige tilfellene av barnemishandling med politiets hjelp, så måtte familiene slippe tvangstiltak påtvunget dem av sosialarbeidere. Ville du mottatt såkalte "hjelpetiltak" i hjemmet? Hvis du visste at alternativet var at barna ville bli tatt, så ville du nok det, men da ville det jo vært under tvang.

Jeg tror mange ser muligheten for å tjene gode penger som såkalte "fosterforeldre". Det er fristende med lettjente penger fra staten. De tenker at de kan gjøre noe godt for barna, som om sørge for at de får rene klær og førerkort når de fyller 18. Men er det riktig å plassere en ungdom i fosterhjem for at han skal få førerkort?

Jeg mener at det er bare i de aller alvorligste tilfellene at tvangsfjerning fra hjemmet kan forsvares.

Det du skriver er verdifullt fordi det gir innsikt i psyken til en mor som har opplevd det verste en mor kan oppleve, nemlig å bli fratatt sine kjære barn. Vi er mange her som har opplevd det samme, og vi prøver å samle sammen livene våre og overleve uten barna våre. Jeg er heller ikke redd for "barnevernet" etter all ondskapen de har gjort mot meg, men jeg synes det er motbydelige å treffe dem. Jeg klarer dem ikke. Jeg har avskydd disse menneskene siden jeg så de underlige "studentene" på Norges Sosialhøgskule. De så rare og skumle ut, og jeg tenkte at noe av det verste som kunne skje var å havne i klørne på disse skrullingene. Så var det akkurat det jeg gjorde, mange år senere.

Jeg trodde "barnevernet" grep inn overfor tunge narkomane, alvorlig sinnslidende og barnemishandlere. Men så forstod jeg at det griper inn overfor helt normale familier. Det er simpelthen ikke nok narkomane til å livnære det enorme antallet ansatte i "barnevernet". Derfor har det begynt å gå løs på oss andre.

Tenker du ikke på at også barnebarna dine kan bli rammet av "barnevernet"? Da vil helvetet begynne på nytt.

Jeg tror de ansatte i "barnevernet" vet at det de gjør, ikke er bra for barna, men de bryr seg ikke. De liker å utøve makt og føle seg viktige. Jeg tror ikke de er drevet av idealisme. De har gode lønninger som er viktige for å opprettholde den livsstilen de ønsker. Mange av kvinnene er gift og har ektemenn som jobber. Jobben som "barnevernspedagog" gir familien en god ekstrainntekt som muliggjør kjøp av rekkehus, hytte på fjellet og alt det andre som hører med. Da er det ikke så nøye at det de driver med er moralsk forkastelig. Begjæret etter penger blinder dem.

Frelselses-ideologien til "barnevernet", som du beskriver, gjør at de setter seg selv på pidestall. De ser ikke at Jesus bøyde seg ned blant de laveste. De ansatte i "barnevernet" har et helt annet gudsbilde enn det kristne. De vil herske og dominere over andre ved å "hjelpe" dem. De er falske samaritanere. De er fariseere som gjør gode gjerninger kun for å bli sett av andre. De er hovmodige og tror de er bedre enn andre. De feller harde dommer over andre. Alt i alt, vil jeg si at de er gudløse mennesker, og det bærer handlingene deres preg av. Det smerter å ha kontakt med "barnevernet" for det har ikke noe godt i seg, bare ondskap.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 3:59 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Jeg tror likegyldigheten gjør at mange av barnefjernerne ikke tar inn over seg konsekvensen av det de gjør. For den LIKEGYLDIGHETEN skulle de vert hardt straffet.

Likegyldighet er en av de klareste motsattsene til kjærlighet.

Hat trenger ikke å være kjærlighetens motsatts, for man kan godt hate ondskap og manglende medfølelse.

Likegyldigheten derimot, er som en kraft som drar mennesket ned i en tanketom empatiløs tilværelse.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 5:29 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Ja,at de er likegyldige det er sikkert,de går hjem til sine egne barn og barnebarn,og de ser ned på oss som har mistet barna våre,og de tenker at vi fortjener det.

Så igjen må jeg si de tror de har reddet barna til noe bedre,men slik er det jo ikke.Det viser forskningen klart,det går dårlig med majoriteten av barneverns barn.

Ja,dagens barnevern skal nedlegges,og enig med deg agrippa,politiet må etterforske,og de som er virkelig barnemishandlere,og volds mennesker ,de må dømmes og straffes.

Slik loven er i dag så er det jo nok å bare tro at kansje i fremtiden ,så kan barnet komme i fare på en måte,og det er synsing og troing,og 3 hånds informasjon.

Det er først og fremst barna som blir tvangsflyttet som blir staffet.
Sigbjørn var 10 år gammel,og han ba fint om å få bo hjemme,hos mamma og pappa.Det ble for ham meningsløst å bli tvangs flyttet.

Da store broren,, 18 måneder eldre enn sigbjørn besøkte ham i fosterhjemmet 2 måneder etter flyttingen.

Så begynnte sigbjørn plutselig å hulke gråte,og han gråt og gråt,og hodet hans datt ned på brorens skuldre.Så sier sigbjørn til broren,jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette, å måtte bo her.,

De satt da oppe på et lite rom Sigbjørn hadde fått på gården. fra den gården, så kunne sigbjørn se hjem, til den enda flottere gården han kom fra.
Det ble en straff som gikk utover hans helse psykisk og fysisk,og han gråt til han ikke hadde flere tårer igjen.

Etter han hadde bodd der på 2 året så roet han seg et års tid,men så kom tiden med 6 timer hjem en gang pr.måned og Sigbjørn gikk mot tenårene,og spise vegringen kom,og da ville han bare hjem.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 6:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Stakkars Sigbjørn! Det var veldig ondt. Tenk at de er så kalde og kjølige og ikke er i stand til å innfri barnas ønsker om å få bo hjemme.
De straffer barna aller mest med dette!
Det er ikke barnevern i det hele tatt.
Man kan sitte på et slott med gull og grønne skoger rundt seg og en pengebinge som onkel skrue . Men ingen av disse tingene erstatter hjemmet og mamma og pappa, søsken.
La barna leve--nedlegg barnevernet!
La familien leve!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sun Aug 15, 2010 7:36 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
ja,det viktigste i livet det kan vi ikke kjøpe for penger.Det er godt å tenke på,men så er vi nødt til å ha mat i magen...

Barnevernet klarer å ta barn ut av en fAMILIE ved hjelp av løgn,og at de på forhånd har bestemmt seg.

Staten er en dårlig mor,og det skulle stått på første siden ,i alle landets aviser.

psykologer koker i sammen noen diagnoser,reaktiv tilknytnings forstyrrelse ble brkt her hos oss.

En sønn sprang ut på plenen på sokkelesten,ja da sa psykologen,han hadde den diagnosen.At gutten var livlig og ville røre på seg ,var vel det rette,
et barn jeg leste tommelise,av elsa beskow,for. Hun gikk ned av fanget mitt for hun var faktisk for liten for boken,for det ble mangen sider med lesning,nei da var det noe galt fatt i tilknytningen.

Det er i normale folks ører,psykologen som skulle hatt seg en diagnose+?

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Sep 18, 2010 9:08 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Møtte nylig en som hadde en venninne som hadde gått i klassen til Sigbjørn,på det stedet han bodde på institusjon.

Hun hadde fortalt at alle i klassen likte Sigbjørn så godt,og at han var en gutt som visste alt... Ja,Sigbjørn var kunnskapsrik,og han var glad i å lære,spesiellt historie likte han godt.

Barnevernet i sokndal kommune gav Sigbjørn et liv med masse nye problemer,som han før ikke hadde hatt.
De nedverdiget hans familie,med løgn og baksnakking.Etter at han hadde kost seg hjemme en helg,så ble han ikke trodd i fosterhjemmet da han fortalte at han hadde hatt det kjekt.

fosterhjemmet kjennte ikke foreldrene men hadde sin informasjon fra barnevern leder i kommunen,og hun hadde ikke noe godt å si om oss.

Nå i oktober som kommer ,5 oktober så ville Sigbjørn andreas fyllt 20 år.Det er tungt åtenke på hvordan barnevernet herjet med ham,at de aldrig kunne lytte til det barna hadde å si.

Et grovt eksempel er at han hadde slosst med en bror på hjemme besøk,og skadet seg i tommelen,den ble forstuet og hovnet opp.da ville barnevernet ha det til at far måtte ha gjort det.
Sigbjørn var 11 år og fortalte hva som hadde skjedd,fostermor tok ham med til politiet,der ble han presset så hardt ,at han brøt sammen i gråt.Det fortalte politiet da far var inne til avhør,og politiet trodde selvsagt på far og gutten.

Barnevernet kom aldrig med unnskyldning,men saken ble henlagt etter bevisets stilling.
Ja,det var en stor på kjenning for Sigbjørn.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Sep 18, 2010 9:04 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
I barnefjernsmiljøet er det ok å bygge opp justismord, da det støtter deres idéer. Det er uredelighet satt i system.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Oct 30, 2010 10:32 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Tenker hver dag på at,hvor lang tid skal det gå før myndighetene forstår? hvordan barnevernet har frie tøyler til å måtte bestemme hva det skulle være over et barn,under 18år.

Er det ikke galskap når et barn overhodet ikke blir hørt på ,av en barneverns leder i en kommune? er det ikke galskap når en barneverns leder er så maktsyk at hun skal ha barnet til å være enig med seg?

Når hun jevnlig oppsøker barnet i fosterhjemmet for å fortelle hvor heldig det er som får bo der.Når barnet mener det stikk motsatte.

Det er barneverns lederen i kommunen som bestemmer om det skal settes inn hjelpetiltak i hjemmet ,eller om det skal reises sak i fylkesnemda.

I vårt tilfelle hadde hun kontakt hyppig med bufetat i stavanger ,og en psykolog der,de menneskene møtte aldrig vi foreldre.Hun barnevern lederen i kommunen fikk støtte derfra til å legge opp til omsorgs overtakelse over barna våre.

Det var utfra slik hun så saken og det hun fortalte dem,vi møtte aldrig de menneskene
Vi har så altfor godt oppdaget at barnevernet ødelegger barn.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sat Oct 30, 2010 12:15 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Det finnes ikke en sjanse for en familie til å klare seg mot barnevernet.En barnevern leder sitter på fulltids jobb med å ta ungene fra folk.Vi hadde som sagt inne en fag person som selv var barnevern leder i en nabo kommune,hun var marte meo terapeaut,og hun var godt fornøyd med samarbeidet med oss.Hun var her i 2 perioder inne i familien.Hun så at vi dro nytte av det verktøyet hun gav oss.

Det var kommunikasjon med barn og foreldre,og grensesetting som er viktig med barn.
Hun filmet oss til og med så gikk vi igjennom det etterpå.og hun sa var som var veldig bra .
Vi følte vi hadde nytte av henne,men så ble hun sagt opp av hun som hadde saken vår her i kommunen,uten at vi ble tatt med på råd.

Vi her i familien er overbevist om, at hadde ikke Sigbjørn Andreas blitt tatt ut av hjemmet av myndighetene,ja så hadde han i dag levd i beste velgående.Han hadde vert en gutt med store ressurser,en som hadde vert et gode for sin familie,venner og samfunnet ellers.

Barnevernet ville ha kloen i andre barn i familien vår som hadde flyttet hjem.Den ene skulle atter en gang på institusjon,slik som Sigbjørn,et sted han ikke passet inn,med ungdom som hadde store problemer med å takle livene sine.

Heldigvis så trakk barnevernet seg fra rettsaken for de forstod de ikke ville vinne frem denne gang. det går bra med dem i dag,men det har vert tøft å komme dit vi er i dag.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sun Oct 31, 2010 4:01 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
8 rettsaker høres helt horriblet ut. Jeg har hatt 1 sak og sak nr 2 kommer opp i jannuar. Skjønner ikke at det ikke går ann å vise bittelitt mennesklighet når BV har sørget for at 1 av barnene er død. Hvor er medmenneskligheten.
Men igjen det forrsterker overbevisningen min om at de ser på oss som dyr og ikke som mennesker.
I en så alvorlig sak som sigbjørn sin så burde de sende alle barna tilbake umiddelbart. De burde sagt at "vi ser vi har gjort en stor feil" og vi vil forrsøke å rette opp dette best mulig.
For disse menneskene er vi som kuene i fjøset som får fratatt sine kalver, og noen av disse kalvene slaktes. Forskjellen mellom måten de behandler oss og kuene på er ikke stor. Kuene bil behandlet bedre fordi de får mat


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Sun Oct 31, 2010 6:14 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Bare rettsakene alene knekker mange mennesker totalt. Både psykisk og økonomisk.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Mon Dec 06, 2010 8:48 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Kan aldrig glemme den dagen,jeg måtte fortelle Sigbjørn andreas at han måtte flytte i fosterhjem.

Tenkte jeg måtte si det så skånsomt som mulig,for jeg visste jo han var et følsommt barn.Jeg fortalte det først til Sigbjørn for han var jo eldst av de 5 minste barna,som nå barnevernet i sokndal kommune ville ta i en engang,alle på en gang.

Sigbjørn sin reaksjon var umiddelbar,mamma det er jo verre enn døden ,sa han og kaster hodet sitt ned i fanget sitt.Ja det er det gutten min svarte jeg,husker jeg fant ikke ord for hva jeg skulle si,for det hele sa jo seg selv.Det var meningsløst og emosjonell barne mishandling ,på sitt verste.Det har barnevernet i sokndal kommune vert god til.

Barneverns leder Berit Kopperud har ikke lyttet til hva barna har å si,og Sigbjørn var 10 år gammel ,og han hadde bestemmt mening om hvor han ville bo,og det var hjemme hos mamma og pappa.

Foster foreldrene tok ham med på camping tur,men han fortalte oss ,at fostermoren måtte trøste ham,for han satt uten for campingvognen og bare gråt.

Ser på flere bilder vi tok i den tiden,at allerede da julen kom,hadde Sigbjørn tatt av noen kilo .og han så ikke så kjerne sunn ut som da han bodde hjemme.Det var som han hadde mistet litt livs kraft,allerede da.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: 15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden
PostPosted: Thu Jan 06, 2011 9:27 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
may-britt tysnes wrote:
Vi her i familien er overbevist om, at hadde ikke Sigbjørn Andreas blitt tatt ut av hjemmet av myndighetene,ja så hadde han i dag levd i beste velgående.Han hadde vert en gutt med store ressurser,en som hadde vert et gode for sin familie,venner og samfunnet ellers.


Det triste er at "barnevernet", hvis oppgave er å beskytte barna, i virkeligheten påfører barna skade. Og dette er ikke bare unntaksvis, det er hovedregelen. Det vi har idag er ikke et reelt barnevern men en organisasjon som bryter opp familiene og krenker menneskerettighetene. Bv-leder har altfor stor makt; muligheten til å fatte såkalte akuttvedtak misbrukes. Det er sjelden fare for liv og helse når det fattes hastevedtak om å tvangsfjerne et barn. Når et barn først er tatt i forvaring, blir det sjelden tilbakeført. Dette vet bv-leder. Domstolsbehandlingen som kommer i etterkant av den irreversible handlingen, er ofte bare et skuebrød. Offentlige kroner sløses vekk for å gi et skinn av rettssikkerhet.

Jeg også er overbevist om at Sigbjørn ville vært i live idag dersom "barnevernet" hadde blitt forhindret fra å ta ham fra foreldrene. Alle barn har i utgangspunktet rett til å bo hjemme hos sine ekte foreldre, og denne menneskeretten skal ikke fratas dem vilkårlig, slik det dessverre gjøres idag.

La oss håpe at flere barn vil bli gjenforent med sine foreldre i tråd med FN's anbefalinger. "Barnevernet" må legge om kursen og slutte å ødelegge barna. Adskillelsen fra foreldene kan påføre barna senskader og gjøre dem mer sårbare, akkurat det som tvangsfjernelsen er ment å forhindre (sic). Kompetansen til de ansatte i "barnevernet" er dessverre under pari. I Norge er det blitt en "menneskerett" å ta seg såkalt høyskoleutdannelse, men hva hjelper det med fine papirer når kunnskapen er basert på ideologi og ikke vitenskap? Offentlig omsorg er ikke best for barna. Barna har det faktisk best hjemme hos mamma og pappa, som ikke skal være betalte fosterforeldre. Av hensyn til barna håper jeg noe blir gjort asap. Stå på alle sammen. Takk til alle som skriver og et riktig godt nytt år.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 355 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]