It is currently Fri Apr 26, 2024 8:50 pm



Post new topic Reply to topic  [ 355 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 20, 2009 8:56 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Vil skrive om hvordan det går med gutten som går på videregående,og som har flyttet hjem.
Det har ikke falt i god jord hos barnevernet,som jeg tidligere har skrevet om.Gutten har av egen bestemmt vilje valgt å flytte hjem.

Nå er rettsaken berammet i fy nemda,og at det går bra med gutten og at han går på skolen har ingen betydning for barnevernet.Han var syk i 5 dager,og jeg fulgte ham til legen,og feber hadde han.
Legen stillte diagnosen og sa han måtte ta det med ro hjemme til han ble bedre,og ikke gå på skolen og smitte andre.

Barnevernet ringte hjem og spurte om han hadde sluttet skolen ,eller om han var syk.Jeg er syk og har vert hos lege svarte gutten.
Likevel skriver barnevernet til hans advokat at han har skulket skolen,og advokaten sa vi måtte skaffe bevis fra legen om at han hadde vert syk.

Ikke nok med det så kontakter barnevernet lånekassen og vi fikk brev fra barnevernet om at hun hadde gitt beskjed om at gutten ikke hadde rett på borte boer stipend,noe han heller ikke har fått.

Gutten har ikke fått en krone fra barnevernet siden han flyttet hjem,og vi får heller ikke barnetrygden den har hun fryst ,sier kopperud.

Dette er ondskap og forfølgelse fra barnevernets side,en institusjons plass står klar til ham,men gutten og faren har vert og hentet hans ting,som barnevernet plasserte der.Det var et iskaldt og nitrist lite rom han hadde fått der,og de så bena på bordet til noen gutter som bodde der,og var inne i stuen.
Gutten sa til far jeg vil ikke snakke med noen der,og du må ikke si ja til kaffi,pappa visst de spør.
Det satt noen svære mannfolk utenfor institusjonen da de ankom for å hente bagasjen,ja de må vel ha det når klientene går amok og slår seg vrang,slikt er jo dagligdags på sloke steder,og det har jo Sigbjørn fortalt om hvordan de 3 stykker nesten kvelte ham i et basketak,3 voksne menn på en 15 år gammel gutt,for en bok han ikke ville levere fra seg.Dette skjedde 3 uker før Sigbjørn tok sitt eget liv.

I papirene til rettsaken står det at foreldrene virker sløve og lite samarbeids villige.Kan de virkelig mene at vi skal hjelpe til med å få gutten til en slik farlig og helt unødvendig plassering på institusjon?? etter at vi fikk en sønn hjem i lik kiste etter 2 mnd på institusjon, tar ikke barnevernet lærdom av historien?
Gutten har det trygt og fredlig hjemme,med allt han trenger,vi trenger ikke barnevernet,verken økonomisk eller deres kyniske omsorg,trakkasering vil jeg kalle det.

Gutten er så bitter på barnevernet,og det har han god grunn til.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 20, 2009 2:12 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Ja, dette er typiske hersketeknikker fra onde mennesker, som heller ødelegger andre, enn å ikke få viljen sin i maktspillet de selv konstruerer.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 20, 2009 8:30 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Jeg er ikke så ofte her inne nå, jeg har gått til sak mot kommunen, stevingen er levert inn. Jeg anomder deg om å gjøre det samme.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 21, 2009 10:33 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Det er iallefall tydelig at nede på bv. kontoret her i kommunen,så har de nok forlite å gjøre.

Idag har jeg en fri dag fra jobben,og har masse å gjøre her hjemme.
Det er kjekt å kunne re opp sengene til guttene mine,som har flyktet hjem fra barnevernet.Vaske tøyet deres,og lage middag til dem,for når mor er på jobb så må de nøye seg med fjordland og spetti bokser,til middag.
Tenkte jeg ville skrive litt om dette siden barnevernet ikke tror de har det godt hjemme.At de ville ha det bedre på en institusjon.Så det er ikke for å skryte av meg selv,jeg har mine gode og svake sider som alle andre,også de nede på bv.kontoret.
En kan virkelig lure på hva som driver en barneverns ledre til å forfølge en familie slik.

Idag blir det skillings boller også med kanel i svingene.Jeg kan kjenne at jeg er glad bare for at jeg har mine gutter hjemme i mitt hus,for det er mine gutter,og ikke barnevernet sine.

Stopp barnevernets kidnapping av barn!!!

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 21, 2009 3:03 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Vi nyter med deg at du har dem hjemme hos deg. :)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Sep 22, 2009 12:56 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Det beste paa jord, er aa ha barna sine hos seg. Det er saa viktig at du skriver her inne, og det du skriver, maa bare si jeg beundrer deg.

Naar barnevernet begynner sin forfolgelse, er loegnene og slik de prover aa odelegge barns liv ufattelig. En tror ikke det en opplever selv, det blir uvirkelig. Alle som leser din historie, og kjenner barneverns-oedeleggernernes ufattelige paafunn, logner og handlinger, faar bekreftelse paa det de selv opplever.

Jeg kommer paa noe i sakkyndigerapporten om oss. Det var ca. at hvis det fortsatt skulle vaere frivillige tiltak, maatte det ikke vaere opp til "mors" skiftende ideer. Som paa dramatiske maater stadig henvendte seg om ting hun ville barnevernet skulle sette i gang, for saa a si dem opp straks etterpaa.

Dan Tunglands konklusjon, er det en bare kan kalle et grovt tvangsregime. Frivillig selvsagt. Psykisk tortur kaller jeg slike ting. Det er verre enn en konsentrasjonsleir - i konsentrasjonsleirene hadde de fleste sitt eget liv aa tenke paa. De barnevernet starter sin terror mot, har verre ting aa frykte: Sine egne barns liv og helse. Aa bli fraroevet mulighet for aa troeste ungene, vite at de har det godt, er det verste som kan skje foreldre. Det er loegn dette at "foreldrene ser ikke barnas behov", det er kvalmende. Likedan det foraederiske og raatne "foreldrene setter egne behov foran barnets". Det stinker. Nettopp fordi foreldrene kjenner paa egen kropp, det som er livsviktig for barna, blir foreldre syke. Hvis barna har det godt, blir elsket og ivarett, har foreldre ro i sjelen. Selv om barna befinner seg paa den andre siden av jordkloden. Lengsel og savn, ja. Men ro i sjelen og trygg, man faar sove om natten.


Tvangen, unnskyld, jeg skulle skrive de frivillige tiltakene, var noedvendig for aa sikre barna det yndede barnevernovergreps-uttrykket "stabilitet og forutsigbarhet".

Sannheten?

Det var hjemmehjelp to - tre ettermiddager i uken vi spurte om i den hyggelige startkontakten. Det fikk vi ikke ("det har vi ikke tilbud om"). Men de hadde andre tilbud: Betaling av barnehageplassen. Taapelig. Det var hjemme, i vaart hjem, vi trengte avlastning - for husarbeid for mulighet for hvile etter sykdom. For sannhetens skyld; mormor fikk betalt for aa ha barna paa overnatting, og hjelpe til i huset. Men da hun ble syk og maatte inn til en stor operasjon, loy Mariann Klovning. Hun lovet at vi sammen skulle finne en ordning som ble bra for familien, det ble det ingen ting av, det var i denne sammenhengen antakelig, at "mor" ble dramatisk. Dramatikken bestod i x antall telefoner for aa faa tak i Klovning, for aa faa et svar: Skal vi finne en loesning selv? Eller skal det vaere i regi av barnevernet. Jeg fikk aldri noe svar. Det ble ringt og lagt igjen et utall beskjeder til Mariann Klovning.

Til slutt sendte jeg en fax, den var slett ikke uhoeflig men, direkte og krevde ett svar. DA hadde Mariann Klovning plutselig tid til aa snakke i telefonen. Hun, med sin slepne stemme, "neej, vi har ikke faatt til aa faa igang noe"... Jeg greide ikke svare, men var rasende, og tenkte "hvorfor har du ikke gitt beskjed om det forlengst"? Vi kunne lett ha ordnet noe selv, hadde vi visst, men hadde et inntrykk av barnevernet at de var veldig opptatte av aa vaere det de kaller "inne i familien". Altsaa bestemme hvordan man organiserer seg. Saa vi ville vaere snille og imoetekommende.


Sannheten er at vi at bare én gang sa opp noen av tiltakene barnevernet "satte i verk": Betalingen av barnehageplassen. Da hadde vi lenge sagt til Mariann Klovning, Sola barnevern, at vi hadde raad til aa betale selv, det ikke var rett, naar vi hadde raad til aa betale selv. Dette er var mor som hele tiden skriker paa tiltak paa dramatiske maater, og straks barnevernet har satt de i verk, sier de opp rett etterpaa.


Det er veldig dramatisk aa sende en fax, naar en har forsoekt aa ringe i mange uker, kun for aa faa et svar. Det er underlig at jeg ikke fikk en personlighetsforstyrrelsee av Dan Tungland. Men han hadde vel gitt de "nok" (til en fylkesnemdsak) som de sier i gangene. Undres hva han fikk betalt for "arbeidet"?


Aa greie aa forvrenge virkeligheten saa til de grader. Det ikke farlig aa si hoyt, at Dan Tungland er en loegner. Jeg har baade hans sakkyndigerapport og saksmappen.


Det er en dyr pris aa betale. Tretusen i mnd. mot en saakalt barnevernsarbeider som sitter i barnehagen og spoer, "blir barna levert til samme tid hver morgen". Hun brukte sikkert dager og kvelder, for aa ponske ut sine inkvisatoriske spoersmaal.


For ordens skyld: Ett tiltak til ble sagt opp, like foer vedtaket gikk ut. Et avlastningshjem barnevernet selv burde avviklet oyeblikkelig etter at de foerste gang fikk formidlet barnas reaksjoner. Det barna opplevde der, har ei av jentene vaare sannsynligvis faatt varige skader av. Saa kan en tenke selv, hva storesoster som vitne til det lillesoester ble utsatt for, foeler. Det genuine, sterke instinktet til aa beskytte sine soesken, kaller barnevernet "omsorgsrolle".


Sola Kommune er til syvende og sist ansvarlig, for skadene den minste har faattt. De, som vet saa mye om barns reaksjoner, skulle reagert umiddelbart. De hadde maaneder paa seg, mens barnas reaksjoner mot aa reise dit, ble verre og verre. Imens en venter paa tid til aa saksoke den eminente barnevernstjenesten, ved Reidun Ims, Mariann Klovning, og Hege Syversen (sluttet). Saa nytes livet med ungene. Aa faa lov aa se de, og faa lov aa synge Margete Munthe. Ikke at jeg selv er saa begeistret for henne, men det er ungene. Aa hoere stemmen deres, hver dag er et under; er det virkelig sant? Vi unnslapp i siste time, og barna er her, trygge og glade. Gud skal vite, jeg vet hvor heldig jeg er. Som Agrippa sier: Heller satt jeg i rennesteinen og tigget.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Sep 25, 2009 12:39 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
i dag er vi glade ,fikk beskjed om at barnevernet trakk seg i dag fra rettsaken,så nå kan gutten slappe godt av.Han hadde et godt og ordentlig hjem,med ressurssterke foreldre,og gutten har det best hjemme. skrev vår advokat bl.annet.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Sep 25, 2009 4:24 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
Tillykke !
Hils gutten fra Danmark osse. :)

Med så fine uttalelser er det vel på tia å søke om å få resten hjem ?

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Sep 26, 2009 9:38 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
De tar nå ikke hensyn til det biologiske prinsipp i fy nemda,når det burde gjelde i 80 prosent av sakene.

Sigbjørn Andreas 15 år gammel,fikk også hjelp av barnevernet og psykiatrien da han tok sitt eget liv. Rart de ikke fant ut han var sterkt deprimert,og at han var i stor fare for seg selv. Han var jo i hjelpe apparatet ,og i professjonelle hender.

Vi er jo profesjonelle,sa styreren på bo kollektivet Sigbjørn hadde bodd på,og det sa hun etter at en gutt de hadde omsorgen for hadde tatt sitt eget liv!!! Så var de fortsatt eksperter???
Men de visste ikke hvilken gutt Sigbjørn var,sa de til oss foreldre.

Da jeg på pekte at dynene hans var full av blod flekker,da fikk jeg et tørt svar,han har vel bare kuttet seg litt... som om det var noe helt daglig dags.

Så lærer ikke barnevernet av historien ,og ville putte hans bror på en lignende plass, de føler ikke noe ansvar og skyld for det som skjedde med Sigbjørn Andreas,det har barnevernet selv sagt til meg.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject: Æ,Ø,Å
PostPosted: Sun Sep 27, 2009 9:05 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
athene wrote:
Det beste paa jord, er aa ha barna sine hos seg. Det er saa viktig at du skriver her inne, og det du skriver, maa bare si jeg beundrer deg.


Bare et lite tips til dere som skriver fra utlandet og mangler norsk tastatur: Det er enkelt å kopiere de særnorske bokstavene æ,ø,å fra norske nettsider. (Da kan heller ingen vite at du egentlig sitter i trygghet for "barnevernet" på Honolulu.)

may-britt tysnes wrote:

Stopp barnevernets kidnapping av barn!!!


Jeg er så enig, og jeg er glad du har begynt å bruke ordet "kidnapping" istedenfor "barnevernets" egen terminologi "akuttvedtak".

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 27, 2009 10:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Kidnapping og barnerov er hva det er.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 18, 2009 5:05 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Er en stund siden sist jeg skrev her inne. Noe nytt har skjedd,bortsett fra at livet går sin vante gang med jobb for oss voksne ,og skole for guttene.

De er flinke står tidlig opp morgen trøtte er de,men avsted vil de til det viktigste i livet nå skolen og fremtiden.

Hipp hipp,hurra guttene er ikke på barnevernet lengre,eller for å sitere den ene av dem,nå er jeg er fri mann ,mamma!

Barnevernet ved sosial leder trakk seg fra rettsaken rett før den skulle opp,og dommeren i fy nemda avgjorde at de skulle bo hjemme.

Advokaten fant ut at forsøket på institusjons plassereing av den ene gutten ,var helt ulovlig i tråd med tidligere avtaler i retten ,ang ham.

Gutten var sliten av alt på barnevernet,han sa hver minste ting ,mamma skulle tas opp til samtale og evaluering,fikk jeg en anmerkning på skolen ,så var det rett ned på stolen og samtale.

Eller for å si det slik ,etter vår viten bodde gutten i verdens beste fosterhjem,men da gutten ble stor nok til å forstå og vurdere selv ,så hjalp det ikke lengre.

Her er det viktig med faste rutiner,middag etter skolen,og fred og ro,det er det jeg trenger sier han.Så har han jo kommet i havn ,og kan samle krefter til han skal ut i den store verden på egen hånd,men vi følger dem jo hele tiden med telefoner,og ungene forventer at vi stiller opp,og hjem kommer de alle når de har tid.

Men de to minste jentene har vi enda ikke fått se,den ene på 2 år
og den andre på ett år.Men vi jobber med saken,men langt bort fra oss har de kommet.De kjenner ikke sine egne foreldre,men de kjenner barnevernets beskrivelse av oss,det oppdaget jeg da jeg fikk høre den enes svar på hvorfor hun ikke ville møre mamma.Jeg er usikker, for vet ikke hva mamma kan finne på å si eller spørre om,hun er så uforutsig bar,det er noe barnevernet har fortalt henne,så det er jo ikke så rart de ikke våger møte oss uten tilsyn, etter barnevernets beskrivelse av oss,som bae er tull og tøys ,og ikke har rot i virkeligheten.

Ikke er vi narkomane ,eller rus avhengig,eller er psykisk syke,eller annet belastende,men jeg har ikke empati,og kunne ikke leve meg inn i barnas behov på de forskjellige stadier,sa psykiater Kirsten Westlye ,og dermed var det fritt frem for barnevernet. Det tok henne en times samtale å finne det ut.

Det viktigste i livet for meg fortsatt ,og slik har det alltid vert,er mine barns ve og vel.Har ikke de det bra så,så blør mitt mors hjerte,går det dem godt så gleder jeg meg med dem.

Stopp barnevernets kidnapping av barn!!!

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 18, 2009 9:09 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
may-britt tysnes wrote:
men de kjenner barnevernets beskrivelse av oss,det oppdaget jeg da jeg fikk høre den enes svar på hvorfor hun ikke ville møre mamma.Jeg er usikker, for vet ikke hva mamma kan finne på å si eller spørre om,hun er så uforutsig bar,det er noe barnevernet har fortalt henne


Dette er jo typisk barnevernet. I praksis fungerer dette som hjernevasking på uskyldige barn. På denne måten øker de "stockholmsyndromet" som gjør barnet eller den kidnappede avhengig av- og knyttet til overgriper.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 19, 2009 7:34 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Barnevernet påvirker barna ved å si, hva de mener en mamma kan spørre om. Jeg spurte den ene jenten et par ganger når hun var 4 tmer på hjemme besøk,med tilsyn av 2 damer.

Har du gledet deg til å møte oss,og har du savnet oss? Det tålte ikke barnevernet,for da tvang jeg frem et svar fra henne som jeg skulle like!!!
Nei,jenten drog litt på det og svarte ,nei ikke så mye,hun gav et ærlig svar ,og jeg smilte og nikket.
En mor med et blødende hjerte kan vel finne på å spørre om slikt,når hun daglig har dem i tankene,og savner dem så det river innvendig.

Dette messet bv på i rettsaken i tingretten for akkurat 2 år siden,sokndal kommune ,ved sosial leder gikk inn for 0 treff med barna,og begrunnelsen var at de ikke var sterke nok til og møte oss,og måtte skjermes til de var sterke nok.

Enda de to sakkyndige westlye og førland sa at jentene fint kunne komme hjem på besøk,i rettsaken før det igjenn.

Mannen min og jeg forberedte besøkene godt,med dekket lunsj bord med allslags godt,og nystekte vafler,hun minste skulle alltid sitte på pappas fang,klart hun savnet ham.
Så gikk vi tur ut i naturen ,og grillet pølser,og engang sa hun minste,min pappa han er snillere enn Gud og jesus!!
Det forteller jo litt om hennes syn på pappa,men for barnevernet var han ikke god nok.
Denne pappaen kjører og henter sine hjemme boende sønner på lørdags kvelden.De skal gjerne på venne fest langt i huti heita flere mil tur retur,men pappa er redd for barna,og står heller over et glass vin,og henter 01 om natten.
Men barnevernet syntes institusjon var best for guttene,ja en kan lure om de er ved sine fulle fem.Når det gjelder vurdering av barns beste.

Så sa bv i retten,. at fra deres side var det ingen mot forestilling om at jentene ikke skulle få komme hjem på besøk. Hvorfor la de da ned på stand om 0 treff?
Klart de ikke kan bli hele mennesker uten kontakt ,mye kontakt med egen familie og søken.
Hadde vi lagt under i rus,så hadde de sendt barna hjem for å se,men denne flotte familien til jentene er ,visst en trussel for barnevernet,for tenk om de ville se oss mye.
Barnwvernet setter ikke pris på innsatsen vi har gjort ved hjemme besøk,og vi har aldrig sagt et ord til foster foreldrene.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 17, 2010 9:58 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Sun Oct 08, 2006 9:57 am
Posts: 265
Location: 4380 HAUGE I DALANE
Må oppdatere litt om hvordan det går.Det går kjempe fint, vi står påhver dag.

ja,for å sitere bibelen, hver dag har nok med sitt,der det er barn ,mor og far er det kjærlighet,sier Jesper Juul,han er en dyktig pedagog,og jeg har sett og hørt ham si på tv,at ingen er istand til å ødelegge et barn mere ,enn barnevern og skole.

Det er så sannt,lurer på hvordan det hadde gått med en av guttene,som barnevernet ville ha på ungdoms institusjon,de skrøt av at de der var eksperter på å hente inn rømmte barn... Her er det ingen unger som rømmer,og vi vet til enhver tid hvor de er når de er ute med venner.

Jeg spurte gutten min her en dag ,og han smilte lurt å sa,ja det hadde nok blitt mye leven og jeg hadde nok ikke fått fred,der hadde vel skjedd noe hele tiden.

Det sjokkerer meg fortsatt å tenke på ,at enda et av mine barn skulle på institusjon,etter at Sigbjørn fikk straff på institusjonen og ikke orket mere og tok sitt eget liv.
Sigbjørn var en kjekk og flott gutt,og barnevernet de var så harde mot ham hele tiden.
Så en dag da var allt forsent,men noen innrømmelser fra barnevernet at de har gjort noe feil,nei det har vi aldrig fått.

_________________
MAY-BRITT TYSNES


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 355 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]