It is currently Thu Mar 28, 2024 3:15 pm



Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Brev til min bortførte baby
PostPosted: Mon Jun 15, 2015 10:45 am 
Offline

Joined: Sun May 10, 2015 2:14 am
Posts: 8
Kjære nydelige gutten min <3

Du fikk bare noen få timer sammen med mamma, som elsker deg mer enn du kan fatte. Det var bestemt at du skulle gis bort i bryllupspresang. Jeg hadde ingen anelse om det.

Kjære skatt, jeg hadde gode planer for deg. Mitt hjerte renner over av kjærlighet og omsorg for deg. Aldri tro at jeg ikke kjempet for å beskytte deg! Fem dager før du kom til verden flyttet jeg til Sverige fordi jeg trodde det kunne gjøre deg tryggere.


Hun som kaller seg mammaen din, er søsteren til pappa. Hun har fortalt deg og folk på stedet masse løgner om meg som virkelig er mammaen din. Da du og jeg møttes fikk du all den nærheten og kjærligheten og morsmelka som du skulle hatt hele tida. Tanta di tålte ikke den nydelige kontakten mellom oss og fikk alt stoppet.

Du skal vite at jeg har kjempet for deg hver eneste dag, lille skatt <3 Mammaen din elsker deg og har aldri vært psykisk syk eller noe av det andre de lyver om. Selv om du sitter i fengsel hos kalde og onde mennesker, skal du vite at Gud bevarer deg oppi alt det vonde. Han er der og mamma er der og holder deg nær meg hele tida <3

Ikke vær redd, lille venn! Evig klem fra mammaen din :)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]