It is currently Sat Apr 27, 2024 11:42 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Epedemi av bv???
PostPosted: Wed Feb 20, 2013 5:04 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Dec 27, 2007 7:44 pm
Posts: 24
Lenge siden jeg har vært her inne nå av div årasker. Litt oppdatering hos meg her. Men mine 3 små gull er plasert hos fedrene sine og jeg ser de annenhver helg og ferier annenhvert år. Bv er ute av bilde og forsvant da unga flytta fra meg. Det er 4.5 år siden og jeg jobber meg oppover for å komme meg etter alt det helvete jeg var igjennom der. Vondt, ja. Men det ble nå sånn.


Men det jeg stusser på nå er hva pokker som egentlig skjer. Jeg har nå to venner som er blitt utsatt for bekymring og gudene vet. Begge disse er i bv klør, i begynnelsen vel og merke. Hu ene har vært hos familevernkontoret for å få hjelp til bv pga faren til minste jentungen sin og de sendte jaggu en bekymringsmld til bv og mener hu er for hard mot unga sine. Hu har to...hu har aldri vært har eller noen ting. Vil ikke tru det skjer så mye egentlig men av en eller annen grunn blir hu sent på et eller annet greier. Kommer ikke på hva det er i farta men er vist et nytt opplegg som bv har funnet på nå da.

De to andre er et vennepar av meg. Ikke noe galt der heller men der mener de at faren er funksjonshemma pga tidliger epelepsi.....er det virkelig mulig. Han har ikke hatt epleppsi siden 87.... Der er det snakk om å ta i fra dem ungen så fort han er født fakktisk.

Jeg fatter ikke lenger jeg ass. Er det blitt en epidemi for bv og gå inn og ødelegge eller hva skjer?

_________________
Liv blir ødelagt. Hjerter blir knust. F...bv.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Epedemi av bv???
PostPosted: Fri Feb 22, 2013 12:31 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
I skoler og media hjernevaskes folk til å tro på det såkalte barnevernet. Blir epedemi av slikt, når man er så tanketomme og autoritetstro som nordmenn. "Storemor har sagt..." "Mamma stat vet best!" Hvorfor tenke når man kan slippe med å være dum "ja-sier"?
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Epedemi av bv???
PostPosted: Fri Feb 22, 2013 1:24 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Dec 27, 2007 7:44 pm
Posts: 24
Du sier noe der. Hu med to av unga tenker tanken på å flytte til spania, men et problem hu har delt foreldreansvar ang minste jenta.... Hvordan får man til at det blir redda hvis hu vleger å "flytte" Jeg støtter hu 100% hvis hu tar det valget der, men aner ikke om hvordan hu skal gå frem på det.

_________________
Liv blir ødelagt. Hjerter blir knust. F...bv.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Epedemi av bv???
PostPosted: Sat Feb 23, 2013 12:27 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Noen tips kan dere finne her:

viewtopic.php?f=149&t=3098&hilit=spania

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]