It is currently Sun Apr 28, 2024 6:46 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Myk unntaktilstand??
PostPosted: Wed Jul 13, 2011 8:24 am 
Offline

Joined: Fri Mar 19, 2010 8:18 am
Posts: 29
Location: kristiansand
I går den 12.07.2011kom vi, jeg og mannen minhjem etter sommertreff med flere venner.

En av de jeg kjenner godt fortalte at hennes sønn og vennen hans, begge er 15 år, sto opp tidlig på lørdag som var for å gå ut en liten tur og høre fuglesang .

Etter en halv time ringte politiet til mora, min venninne, og sa at de skulle kjøre guttene hjem. Politidame ville melde saken til barnevernet fordi man må skjønne at guttene må for all del ikke få lov å være utenfor huset så tidlig. Klokka var halv seks når de traff politiet. Da var de ute ca en halv time. Guttene er veloppdragne og har aldri røkt eller drukket

Min venninne sa til politidama at hun har barnevernet opp til halsen. Hun har også advart de andre foreldrene mot barnevernet

Min venninne kommenterte at politiet var mafia. En venn av meg fortalte også at hans venn mistet alle sine 5 barn for 5 år siden og han har mistet kontaktet med vennen sin. Han sørget for det.

Ei annen dame hadde klart å ta tilbake 3 av sine 5 barn under "bv" somsorg og reiste ut av landet for 2 år siden for godt.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]