It is currently Sat Apr 27, 2024 7:53 pm



Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Dag 1 i retten
PostPosted: Sat Jan 29, 2011 3:37 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Bernar wrote:
Tadd opp hele møkka på lybånd og solgt det til underholdning. Normale folk har ledd seg skakk.


Ta opp på bånd. Legg det ut på nett sammen med fakta som sparker beina under løgnene. Jeg vil være det vanskligste de noen gang har opplevet, og hele tiden forbedre meg på det. Men nå har de holdt mer avstand en lengre tid...

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Dag 1 i retten
PostPosted: Mon Jan 31, 2011 8:17 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Og det er jo bra! At de har holdt avstand fra oss.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Dag 1 i retten
PostPosted: Mon Jan 31, 2011 4:25 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Vi var under beinhard forfølgelse, i en periode formelig siklet Mariann Klovning etter et "akkuttvedtak" som jo er virkemidlet når de ikke greier, uansett hvor hardt de anstrenger seg - å finne det magiske "omsorgssvikt" hvorpå den endelige løsning kan finne sted: Redde barna over til et trygt og stabilt liv. Jeg kom på når jeg leste innlegg over:

Hadde vi bare satt på videokameraet hjemme, 24 t i døgnet tre dager i uka over en periode på måneder før han skulle komme!!! Skulle vært morsomt å lest spesialist i klinisk psykolog Dan Tunglands sakkyndige rapport høyt i en egnet forsamling, - for deretter vist de videoen av vårt familieliv. En glimrende dokumentasjon på hans vurderingsevner og virkelighetsoppfatning.

Dette må være en glimrende ide som også kan gjøre spesialister i barnevernsbetalt sakkyndighetsarbeid litt nervøse. Nå skal man aldri ta imot besøk fra barnevernsbetalte hjemme, heller ikke besøke dem på deres kontor. Men det skjer at familier forsent skjønner at "vi har ingenting å skjule" ikke hjelper. Man kan bent frem begynne å invitere de hjem til seg for å tjene penger. Å spille videoene fra familielivet, med høytlesnings-kommentarer fra det spesialister i barnevernsbetalt sakkyndighet klekket ut av syke løgner og "vurderinger", -


Om en aldri får innsyn i fylkesnemdene en kan gi innsyn selv. Hadde vi filmet vår familie 24 t. tre dagers i strekk, og satt Dan Tunglands kommentarer til. Folk ville ledd seg ihjel. Man kan også ta betaling for fremvisningen, slik stå bedre rustet når barnevernet sier at "familien har dårlig økonomi". Er vi riktig heldige kommer vi ENDELIG på tv - i et skandaleoppslag. Og blir KJEMPERIKE.


Etterord:
Var jeg barnevernssakkyndig ville jeg vært mere nervøs framover. Husk: Du kan ikke vite om den familien du sitter hos nå, eller nylig har vært hos, - allerede og lenge før du kom, har sørget for grundig dokumentasjon på "familieforholdene".

Dette må være en kjempeidé for familier med "frivillige" hjelpetiltak?


Last edited by athene on Mon Jan 31, 2011 4:45 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Dag 1 i retten
PostPosted: Mon Jan 31, 2011 4:39 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Beklager:

Jeg må desverre trekke tilbake denne gode ideén:

Uansett familie, som videofilmet seg selv over tid, INGEN av de ville beholdt barna var det opp til barnevernet. Massevis av omsorgssvikt!!! Overalt! Det endelige beviset. Alle barn må fjernes fra hjemmene sine! Søl og rot og barna gråter, kom forsent til skolen, og ble lagt for tidlig, mor hadde influensa og lå på sofaen og sov, mens ungene spiste Rema-pizza og så på tv. Hadde ikke votter på seg det var hele fem varme minusgrader ute. Far har muligens en personlighetsforstyrrelse. Mor virker til tider fjern og sliten. De krangler ofte om husarbeidet. Den minste på tre år bruker bleie.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Dag 1 i retten
PostPosted: Mon Jan 31, 2011 11:49 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
athene wrote:
Nå skal man aldri ta imot besøk fra barnevernsbetalte hjemme, heller ikke besøke dem på deres kontor.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Dag 1 i retten
PostPosted: Wed Feb 02, 2011 3:46 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
athene wrote:
Etterord:
Var jeg barnevernssakkyndig ville jeg vært mere nervøs framover. Husk: Du kan ikke vite om den familien du sitter hos nå, eller nylig har vært hos, - allerede og lenge før du kom, har sørget for grundig dokumentasjon på "familieforholdene".

Dette må være en kjempeidé for familier med "frivillige" hjelpetiltak?


Det er en del såkalte sakkyndige som virker veldig paranoide. Den ene jeg hadde på besøk, saumfar taket etter jakt på skjulte kameraer. Den andre trodde alarmpanelet var opptaksutstyr og rev av frontdekslet da han skulle gå.

Enig i at "sakkyndig-utredningene" er til å le seg i ihjel av men synd at majoriteten av dommerne synes å totalt mangle sans for humor.

De "sakkyndige" kan fritt fakturere staten for makkverk som ikke gir uttrykk for annet enn deres gjennomgående forakt for familien og betydningen av foreldre i barnas liv.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Dag 1 i retten
PostPosted: Wed Feb 02, 2011 4:35 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Tror veldig få sakkyndige er opptatt av sannheten. Jeg konfronterte den rettsoppnevnte sakkyndige o, konklusjonen hans, da han ringte meg privat 1 virkedag før saken.
jeg sa "hvordan kan du skrive at jeg og min mor er uvenner, når dette ikke er tilfelde, og både vi og alle vet at det ikke stemmer"
han svarte "jeg kan stå for min rapport"
hvorpå jeg spurte "hvordan kan du det når du vet at det du har skrevet er løgn"

I retten prøvde han å fastholde det han hadde fortalt.

Det finnes kun 1 person som virkelig bryr seg om mine barns beste, og det er meg. For alle andre er denne saken penger, aktelse og maktsyke.

Kunne blitt kvalm av mindre


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Dag 1 i retten
PostPosted: Wed Feb 02, 2011 6:14 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
MissBBet wrote:
Det finnes kun 1 person som virkelig bryr seg om mine barns beste, og det er meg. For alle andre er denne saken penger, aktelse og maktsyke.

Signeres!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]