It is currently Sun Apr 28, 2024 9:05 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Sakkyndig saker
PostPosted: Fri Jan 21, 2011 1:26 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Nå er det 1 virkedag til saken min skal opp i Tingretten. Da ringer kommunens sakkyndige meg, for å si at han har fått beskjed om å sette seg inn i saken. Han spør om jeg kan snakke med han fordi han har noen spørsmål å stille meg.
spørsmålene er som følger:

1. hvorfor bestillte du en ny sakkyndig rapport?
2.hva var du missfornøyd med i min rapport?
3.hva slags arbeid gjorde den nye sakkyndige?
4. Hvem ringte den nye sakkyndige?

Lenger ut i samtalen sier jeg..: "jeg skjønner ikke hvorfor du kan skrive at jeg og min mor krangler, når vi ikke har gjort dette, og alle som kjenner oss vet at vi har et godt forhold" hvorpå han svarer "jeg står fremdeles på mitt"
jeg svarer "men du må jo ha grunn til å tro at du har trukket feil konklusjon når bare du har den meningen"

Han ringer meg 1 virkerdag før saken for å "sette seg inn i saken" så spør han ikke om saken iheletatt, bare om hva alle andre har gjort.

Denne sakkyndige besto nesten ikke psykologi eksamen fikk jeg vite for noen mnd siden. Som kommentar på hans rapport svarte jeg at "rapporten din var ikke grundig nok, du lot flere baller henge døde, uten å sjekke dem opp. Dette førte til at du lagde et bilde jeg ikke kjenner meg igjen i." "grunnen til at jeg ville ha en ny rapport var at jeg ville ha alt dobbelt sjekket, og eliminere all synsing"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sakkyndig saker
PostPosted: Fri Jan 21, 2011 10:57 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja det er mye surr! folk har fått satt diagnoser av inkompetente personer i massevis.
Psykiatrie våset driver massiv ødleggelse av folk.
De hjelper ikke folk.....de driver å realiserer seg selv og føler seg STOR ved å trø på andre ved å gi dem en diagnose. Slik får de hevdet seg selv og føle at de er noe. For de setter jo seg selv uten tvil med sin utdammelse i sentrum.
De har kostet på lån og skole for å komme dit å nå skal de sannelig få bli enda større med å trø på andre mennesker. Psykopater er et rett ord på dem.
For hjelp gir dem ikke folk, det handler om å føles seg viktig å se seg ferdig med et menenske bare de får satt en diagnose.
Hjelpen de gir et en diagnose, så lager dem lett livet senere til disse til et helvette.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sakkyndig saker
PostPosted: Sat Jan 22, 2011 3:04 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Mon Jul 28, 2008 11:16 pm
Posts: 476
Man snakker ikke med kommunens sakkyndig.

Og heller ingen annen sakkyndig.

_________________
- Kjemp for de du har kjær. Kjemp for alt hva du har kjært. -


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sakkyndig saker
PostPosted: Sat Jan 22, 2011 5:15 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
MissBBet wrote:
Nå er det 1 virkedag til saken min skal opp i Tingretten. Da ringer kommunens sakkyndige meg, for å si at han har fått beskjed om å sette seg inn i saken. Han spør om jeg kan snakke med han fordi han har noen spørsmål å stille meg.
spørsmålene er som følger:

1. hvorfor bestillte du en ny sakkyndig rapport?
2.hva var du missfornøyd med i min rapport?
3.hva slags arbeid gjorde den nye sakkyndige?
4. Hvem ringte den nye sakkyndige?

Lenger ut i samtalen sier jeg..: "jeg skjønner ikke hvorfor du kan skrive at jeg og min mor krangler, når vi ikke har gjort dette, og alle som kjenner oss vet at vi har et godt forhold" hvorpå han svarer "jeg står fremdeles på mitt"
jeg svarer "men du må jo ha grunn til å tro at du har trukket feil konklusjon når bare du har den meningen"

Han ringer meg 1 virkerdag før saken for å "sette seg inn i saken" så spør han ikke om saken iheletatt, bare om hva alle andre har gjort.

Denne sakkyndige besto nesten ikke psykologi eksamen fikk jeg vite for noen mnd siden. Som kommentar på hans rapport svarte jeg at "rapporten din var ikke grundig nok, du lot flere baller henge døde, uten å sjekke dem opp. Dette førte til at du lagde et bilde jeg ikke kjenner meg igjen i." "grunnen til at jeg ville ha en ny rapport var at jeg ville ha alt dobbelt sjekket, og eliminere all synsing"

Kom frem med navnet på denne "sakkyndige"!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]