It is currently Mon Jun 16, 2025 7:16 pm

Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Og de fortalte meg at jeg var gal
PostPosted: Sun Nov 21, 2010 4:28 am 
Rang: Ivrig bruker

Har blitt fortalt at jeg har en emosjonell ustabil personlighets forrstyrrelse som heter borderline. Jeg har gjennom lesing blitt klar over at akkurat denne personlighetsforrstyrrelsen er en av de diagnosene ingen vil ha.
Rapporten som gav meg borderline, ble skrevet på 4 timer av en bv innleid psykolog. Ingen av vennene mine kjenner meg igjen i den rapporten. Jeg visste ikke heller at for å gi et menneske en slik diagnose må man få de til å gjennomgå en test.
Jeg har mistet mine barn pga denne diagnosen.
Testen for diagnosen har jeg akkurat tatt, og den viser at jeg ikke har borderline, men er stikk motsatt fra en som har borderline........
Dette betyr at saken mot min familie var et justismord.

Profile  

Post subject: Re: Og de fortalte meg at jeg var gal
PostPosted: Sun Nov 21, 2010 3:32 pm 
Rang: Storbruker

MissBBet wrote:
Har blitt fortalt at jeg har en emosjonell ustabil personlighets forrstyrrelse som heter borderline.

Har du papirer på dette?

I så fall ville jeg ha klaget til Helsetilsynet. Det får være grenser hva man skal finne seg i fra disse forkvaklede galningene.

Psykologer er autorisert helsepersonell. Psykologer kan miste autorisasjonen sin, slik kan du stoppe denne personen fra å gjøre samme skade på andre uskyldige menneskers liv.

Åpenbar feildiagnostisering på bestilling fra barnevernet burde være straffbart.

Profile  

PostPosted: Sun Nov 21, 2010 4:57 pm 
Site Admin

Karaktermord fører med seg justismord...

Disse galne psykologene må stoppes. Om du ikke har papirer på dette, så håper jeg du lykkes med å skaffe dette. Er det mulig å bruke fastlegen til dette? Det er jo h*n som skal utrede helsen. Om nødvendig med annen ekspertise. Om ikke han tar dette alvorlig, så har man vel kommunelege og fylkeslege. Og som nevnt helsetilsynet.

Det finnes jo også svenske og danske psykologer (og en stor verden), om det er vanskelig å få gjort noe i Norge.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

PostPosted: Sun Nov 21, 2010 5:21 pm 

Dette systemet de har består av sinnsforrvirrede mennesker.. ingenting mer å si.
Jeg skal nok bruke denne nye testen for det den er verdt. for første gang tror jeg at jeg har mulighet til å vinne dette. Men kommer til å vente til etter saken med å lage rabalder.
Tror det er mange i min situasjon som sliter med det samme. Men ikke alle har råd til å leie inn personell som gjør det mulig å rette opp diagnosene.

For å styrte dette regimet, kreves at man ikke stemmer ap, men får en frp regjering eller en høyre regjering. Dette er de eneste 2 partiene som fremdeles tror på menneskerettigheter.
Vi er den siste kommunist stat, og ja vi har diktatur. Eneste mulighet for å bli kvitt regimet er å styrte det.. Sparke 1/3 av de offentlige ansatte slik de gjorde i sverige. Deretter kutte ned på overføringen til kommunene.
Kommunene må slas sammen og fylkeskommunen må bort. De sparte middelene bør brukes til å gjøre familiene sterkere. Ikke økte overføringer til skole, kollektivtransport ol. men pengene må i lomma til foreldre, slik at noen foreldre får større valgfrihet. Lege og psykologer er et tjeneste ytende apperat, som skal gi tjeneser, ikke leke gud....AP og SV har bygget et maktvelde, under kampanjen arbeid for alle, ble alle ansatt i stat og kommune. Denne makt organisasjonen har de mistet kontrollen på, og det er blitt små konger med all makt rundt omkring. Vi kan sammen stemme frp og få andre til å gjøre det samme, slik at vi kan få sikret fremtiden for våre barn

Profile  

PostPosted: Mon Nov 22, 2010 4:04 am 
Site Admin

Var Høyre som sa: "Ingen har noensinne gitt nok penger til barnevern!"

FrP var mye mer radikale mot barnevernets overgrep, på 90-tallet. En mengde FrPere synes barnevernet er så fint så fint. De har politikere som er fosterforeldre og barnevernsarbeidere.

Men de andre alternativene er jo verre enn Fr.P.

Hadde man klart å mobilisere NYE parti på Stortinget... DLF, Norgespartiet, Menneskerettspartiet, Borgerrettspartiet og sikkert flere er mye mer radikale mot barnevernet.

Profile  

PostPosted: Mon Nov 22, 2010 4:58 pm 

Vi har bare en mulighet til å få skiftet styre og det er H og FRP. Begge partier er for enkelt individets rett til å bestemme over seg selv.. Det er det beste vi har.Jeg har tro på FRP.. Fosterforeldre vil det være i alle miljøer også de kriminelle. Under min sak har jeg utviklet et hat mot SV tenkende rødstrømper som tror de kan alt. Jeg tåler de ikke, jeg tåler heller ikke ap oppgulp som ikke viser handlingskraft for å få et sunnere samfunn. AP må snart skjønne at oljepengene ikke kan holde alle i norge sysselsatt for å styrke deres maktvelde.
Det er slik AP kjøper stemmekveg som er redde for å miste jobben.
så fort man sparker unødige offentlig ansatte så innskrenkes makten til AP så enkelt er det.
Om man ønsker å skrive en AP negatvi artikkel i pressen, er dette en sak det er vanskelig å få gjennom.. Dette fordi avisene vet at AP står bak subsidiene som er livsgrunnlaget deres... Heller ikke som forfatter kan man offentlig kritisere AP...
Om frp skulle vinne valget og ikke avskaffer dette veldet, vil AP fremdeles ha sitt stemme kveg intakt.

Når det gjelder kritikk av BV har både frp og H kommet med det, minner om alvheims 10 bud. Minner også om hva FRP har gjort i Os kommune. FRP folk liker ikke byrokrater med arbeidsuthalings intensjoner...

Profile  

PostPosted: Tue Nov 23, 2010 12:54 am 
Site Admin

Quote:

Når det gjelder kritikk av BV har både frp og H kommet med det, minner om alvheims 10 bud.

Det var i Alvheims glansdager, at FrP var gode mot barnevern. Nå er de bare litt bedre enn de forferdelige.

Når det gjelder Høyre, så tror jeg gamle Høyre-kjemper ville snudd seg i sin grav over det de sikker ville kalt Sosialistisk Høyre.

Men de er nok LITT mer FOR individets frihet, og er LITT mer konservative mht familieverdier. Så det blir sikkert LITT bedre. Om ikke LO streiker landet i senk i politiske streiker. LO er Norges sterkeste maktorganisasjon og kan lamme Norge når de vil, om ikke politikerne kryper for dem. Så mye for flertallsstyret.

Det er nesten en umulig jobb å snu dette landet om ikke folk flest blir skikkelig bevisst byråkratveldet, og begynner å forakte det. I tillegg til å vende LO ryggen.

Profile  

PostPosted: Tue Nov 23, 2010 3:25 am 

Enig med deg.. men igjen tror jeg du er enig med meg også... kommunene må reduseres og fylkeskommunen må bort...Disse tiltakene er med på å redusere maktveldet. Systemet blir igjen mer gjennomsiktig, og hvem som gjør feil i systemet er lettere å oppdage.
pga små ressurser hos nav vil BV bli nødt til å ta ferre saker.. dessuten når alle disse sakene skal opp i tingretten og ikke fy nemda, kommer nok tingretten til å måtte forkaste nokså mange av dem...
Tingretten skal jobbe med også andre ting enn bv saker

Profile  

PostPosted: Thu Nov 25, 2010 12:03 pm 

Jeg fikk også en slik diagnose på bakrunn av det som skulle være en utredning for adhd. Jeg ble henvist til psykolog for utredning, og jeg visste på forhånd at en adhd utredning er ganske omfattende.

Derfor var sjokket stort da utredningen ble ferdig på 2 psykologtimer, hver av dem med varighet på 45 min. Psykologen var nyutdannet, og virket veldig usikker på det han drev med. Han bladde i en lefse med spørsmål, plukket ut noen jeg svarte på, og ringte min mor for å få barndomshistorikken min.

Etter 2 uker fikk jeg beskjed om at han ikke kunne finne et adhd hos meg, men derimot en emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. Jeg var sjokkert, og sa umiddelbart at en slik diagnose ville ikke jeg ha på meg. Ba om henvisning og ny utredning ved nevropsykologisk senter i Oslo. Fikk en grundig og omfattende utredning der som gikk over mange uker.

Diagnosen jeg gikk der, var nettopp adhd. Jeg er i en prossess med fastlegen min om å få slettet den feildiagnosen jeg fikk, og som slettes ikke taler i mitt favør i en barnevernsak. For en emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse er nemlig uforenelig med god barneomsorg.

Profile  

PostPosted: Thu Nov 25, 2010 6:05 pm 

Har akkurat fått svar på MMPI-testen jeg tok på Volvat. Konklusjonen er "Generellt er det ingen funn som tyder på at pasienten er i psykisk ubalanse"

Fy fanken for noen folk det BV er...de har uten tvil påvirket de 2 første psykologene til å skrive om personlighetsforrstyrrelser.

Nå har jeg 2 nye rapporter som forteller at jeg ikke er i nærheten av en personlighetsforrstyrrelse.

Profile  

PostPosted: Fri Nov 26, 2010 7:48 am 
Site Admin

gunnj wrote:
For en emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse er nemlig uforenelig med god barneomsorg.

Ville ikke vert så sikker på det. "God" barneomsorg er nok ikke så veldig klart dokumentert som forstå-seg-påern leker.

Profile  

PostPosted: Fri Nov 26, 2010 7:51 am 
Site Admin

MissBBet wrote:
Nå har jeg 2 nye rapporter som forteller at jeg ikke er i nærheten av en personlighetsforrstyrrelse.

Tror ikke disse såkalte personlighetsforstyrrelsene har så veldig klar forskningsbelegg. Men det er jo noe vi TROR på... Sosiobabbel er jo kultur.

Profile  

PostPosted: Fri Nov 26, 2010 9:05 am 

Vel de testene er den eneste måten å få renvasket seg på. Men som jeg har sagt tidligere, det finnes ingen klare krav til resultatet en psykolog skal frem til. Om han har laget en rapport som er feil, er det få ganger dette resulterer i konsekvenser for psykologen.
Jeg har en indre tro på at de som blir psykologer, enten har problemer selv eller har andre i nær familie som har problemer. Psykolog studenter får forøvrig ikke lov til å bo i de høyeste etasjene i studentbygg, nettopp fordi det er en sjangs for at de hopper og skader seg.
Når disse skal ut i felten og psykoanalysere andre mennesker, har de ikke et annet utgangspunkt enn seg selv å gå ut fra. Derfor er det heller ikke rart at mange pasienter ender opp med diagnoser. Psykobabbel har ingenting innvirkning på å føre verden videre, og burde ikke verdsettes høyere enn kilden det kommer fra

Profile  

PostPosted: Sat Nov 27, 2010 12:33 am 
Site Admin

MissBBet wrote:
Psykobabbel har ingenting innvirkning på å føre verden videre, og burde ikke verdsettes høyere enn kilden det kommer fra

Sant!

For å korrigere meg selv litt:
Det finnes selvsagt psykologi av høy kvalitet. Den kliniske (sykdomsbehandlende og diagnoserende) psykologi, har imidlertid gjerne ikke gjennomarbeidet en vitenskapelig kvalitet.

Profile  

PostPosted: Sat Nov 27, 2010 7:39 pm 

Quote:
Psykolog studenter får forøvrig ikke lov til å bo i de høyeste etasjene i studentbygg, nettopp fordi det er en sjangs for at de hopper og skader seg.

Kan du dokumentere dette?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next